Monaco's bed sheets & all that feelings

1K 29 5
                                    

Náramkové hodinky na Madosininom ľavom zápästí ukazovali niečo krátko po tretej hodine rannej, keď dvojica prekročila prah Maxovho monackého apartmánu. Celý obytný komplex bol ponorený do ticha, ktoré občasne prerušil Daniel svojimi sťažnosťami. Alkohol z jeho tela takmer vyprchal, nahradila ho únava kombinovaná s pulzujúcou bolesťou hlavy. Nikomu neodľahlo tak veľmi ako Maxovi, keď sa dvere od Danielovho apartmánu, nachádzajúceho sa len o tri poschodia pod tým jeho, zavreli z vnútra a Daniel sa mu vďaka tomu stratil z dozoru.

„Cíť sa tu ako doma." tak zneli prvé slová, ktoré jej mladý Holanďan povedal zatvárajúc mohutné dvere rozdeľujúce jeho súkromnú zónu od zóny verejnej. Tieto slová boli Madison dôverne známe. Už raz ich z jeho úst počula. Bolo to noc pred kvalifikáciou na Veľkú cenu Holandska. V ten večer spolu po prvýkrát trávili celý. Po prvýkrát sa jeden druhému otvorili a nechali nahliadnuť toho druhého hlbšie do svojho vnútra.

Madison spomedzi pier uniklo jemné zívnutie, predsa len mala za sebou náročný víkend plný cestovania a stresových situácií.

„Unavená?" spýtal sa Max. Jeho ruky si našli cestu na tmavovláskine boky, jemne ju k sebe pritiahol. Chvíľku ju pozoroval. Únava na nej bola viditeľná. Oči, ktoré v sebe mali poväčšinou malé energetické výboje, boli tentokrát prázdne. Max zľahka pohladil jej líce, bruškami prstov prechádzal po jej hebkej pokožke, čo mladú Holanďanku upokojovalo.

„Teraz sa nezľakni!" upozornil ju. Jednu ruku dal pod jej kolená a druhou ju chytil za pás. Ako keby vážila menej ako pierko ju vydvihol do svojej náruče. Jeho kroky mali jasný smer- spálňa, nechávajúc kufre a všetky ostatné veci bez povšimnutia len tak.

Spálňa mladého jazdca bola na rozdiel od tej jej väčšia, priestrannejšia, s dych berúcim výhľadom na monacké pobrežie, ktoré bolo ponorené do závoja hlbokej noci.

„Tu ma počkaj!" uškrnul sa na Madison pokladajúc ju do perín na svojej kráľovskej posteli. Tmavovláska prikývla načo sa Max stratil za dvermi nachádzajúcimi sa v jeho izbe. Čakanie si krátila tým, že prstami prechádzala po saténovom prehoze, ktorý zdobil obriu posteľ. Madisoniným odhadom by sa na nej kľudne vyspalo minimálne päť dospelých ľudí a nie len oni dvaja. Očami prechádzala po izbe, pôsobila na ňu chladne, sterilne akoby jej chýbal cit. Možno ženský dotyk. Niečo čo by ju zútulnilo.

„Chytaj!" Maxové slová prerušili jej myšlienky. V rukách jej pristalo čierne tričko, ktoré malo na prsiach nápis RedBull Racing s dvoma ikonickými červenými býkmi. „Malo by ti byť dobré, nič menšie som vo svojom šatníku nenašiel." pokrčil ramenami.

Jej azúrové oči odvrátila od trička, ktoré zvierala v dlaniach nadväzujúc očný kontakt s mladým jazdcom. Pomaly si ho očami premerala od hlavy až po päty. Dych sa jej zastavil potom ako si uvedomila, že pred ňou stojí len v šedých teplákoch, ktoré mu ledva držali na bokoch odhaľujúc tak lém od jeho značkových boxeriek. Očami prechádzala od jeho véčka, cez pupok vyššie k hrudi, po širokých ramenách až k samotnej tvári, na ktorej sa rysoval drzý úškrn. Užíval si jej pohľad blúdiaci po jeho tele, páčila sa mu túžba, ktorá sálala z jej azúrových očí. Otočil sa aby stlmil ostré svetlo v miestnosti vytvárajúc tak intímnejšiu atmosféru. Madison sledovala každý jeden sval, ktorý sa napínal na jeho vypracovanom chrbte. Zrazu jej ostalo neskutočne teplo, i napriek tomu, že v miestnosti bola nastavená klimatizácia na príjemných dvadsať stupňov. Viac nepotrebovala, špičkami sa odlepila od postele a pomalým, ladným krokom vykročila smerom k Maxovi. Únava, ktorú dovtedy obaja pociťovali bola zázrakom preč, vystriedala ju čistá živočíšna túžba.

Max považoval Madison za nevinné, malé mačiatko, neuvedomujúc si, že pred ním stojí sebavedomá levica a tak ostal značne prekvapený z jej počínania. Ich oči viedli súboj, čakajúc kto ako prví začne lov. Boli ako dva navzájom na seba poľujúce levy.

Shiver | M.V.Where stories live. Discover now