Bolo po pretekoch. Na prekvapenie všetkých priniesla talianska Monza prvé double v sezóne. Neukradol si ho pre seba ani RedBull, ani Mercedes ba dokonca ani nie domáce Ferrari. Prvé dve priečky si uchmatol britský tím McLaren na čele s austrálskym jazdcom a miláčikom publika Danielom Ricciardom. Austrálčanovi sa naposledy podarilo vyhrať celé preteky v Monaku ešte v sezóne 2018, v ktorej jazdil za stajňu RedBullu.
Bujará eufória z triumfu britského tímu na talianskom okruhu pomaly opadala, celý Paddock sa ponoril do post pretekových povinností. Mechanici balili techniku, novinári naháňali posledné klebety, fotografovia fotky a jazdci chcene alebo nechcene poskytovali rozhovory. Maxa okrem iného čakalo stretnutie s komisiou, kvôli traťovému incidentu z dvadsiateho piateho kola.
„Stále nedokážem uveriť, že sa mu to podarilo." nadšene vydýchla Victoria Jane. Danielov úspech prežívala tak intenzívne ako keby išlo o Maxa, predsa len bol pre ňu Danny ako rodina.
Obe mladé ženy okupovali Maxovu jazdeckú miestnosť. Bolo to pre nich to najbezpečnejšie miesto v celom Paddocku. Žiadny novinári, otravní ľudia a zbytočná pozornosť, na ktorú ani jedna z dám nemala náladu.
Madison veľmi nevnímala čo sa okolo nej deje. Nevnímala dokonca ani Victoriu rozplývajúcu sa nad bravúrnym koncom tohto víkendových pretekov. Jediné načo myslela boli Maxove rozpálene pery blúdiace po jej pokožke.
„Niekto sa tu usmieva ako slniečko na hnoji," prerušila jej horúce myšlienky blondínka „a ja to nie som." s úškrnom na perách prešla z jedného konca miestnosti na druhý tak aby bola k Madison čo najbližšie.
„Čo?!" prešla si tmavovláska po tvári „Kto? Ja?" zmätene sa spýtala. Jej správanie vyvolalo u Victorii vlnu pobavenia. Už dlho ju nikto nerozosmial tak ako sa to v posledných hodinách darilo Madison. Prišlo jej roztomilé ako jednoducho dokázala nachytať či už ju alebo svojho brata.
„Začnem mať ranné nevoľnosti nie z vône kávy a toastu so šunkou ale z teba a Maxa." skonštatovala s nakrčeným nosom.
Madison si zahanbene schovávala tvár za prameň vlasov, ktorý jej nezbedne padal do očí.
„Mimochodom," Victoria si prisadla na kožený gauč k mladej Holanďanke „čo ste tu vôbec stvárali?" s nadvihnutím obočím sa otočila smerom k tmavovláske.
Madison pokrčila ramenami: „Nič?" jej hlas znel detsky, nevinne ako keď matka nachytá svoje dieťa pri robení neplechy.
„Jasné! A ja som britská kráľovná." Victoria ironicky pohodila svojou blonďavou hrivou. „Buď to vytiahnem ja z teba alebo to Daniel vytiahne z Maxa." varovala ju.
„Snažil sa ma len upokojiť. A potom mi povedal, čo ku mne cíti." rezignovala. Madison si uvedomovala, že skôr alebo neskôr sa o tom, čo sa odohralo v miestnosti pár hodín dozadu Victoria určite dozvie.
Madisonine slová ju zaskočili, nečakala, že Max konečne naberie odvahu. „Chceš mi povedať, že môj brat ti povedal, čo k tebe cíti? Ten vysoký? Modré oči, plné pery, bledohnedé vlasy? Tridsať trojka na každom kuse oblečenia? Ten?!"
Madison so smiechom prikývla: „Povedal, že ma má rád." V momente ako tieto slová opustili tmavovláskine ústa si Victoria buchla dlaňou po čele. „Aj som si myslela, že to znie až príliš dokonale nato aby to bola pravda." vydýchla. „Čakala som, že ti vyznal lásku a nie že ti povedal, že ťa má rád. Čo si nejaká čokoláda alebo paradajková polievka, ktorú má rad? Bože to je idiot. Boh ho ochraňuj, keď sa mi dostane pod ruky!" Victoriine pohoršenie sa bolo zjavné.
Výlev tehotnej blondínky prerušil buchot na chodbe. Obe mladé ženy spozorneli upriamujúc svoj pohľad na otvárajúce sa dvere.
„Takú chuť som mal prevrátiť ten stôl." do miestnosti vkročil holandský jazdec v sprievode svojho kondičného trénera. Z Maxových očí blčali plamene zlosti.
VOUS LISEZ
Shiver | M.V.
Roman pour AdolescentsIch stretnutie bolo náhodné. Ona nemala potuchy s kým má tú česť. On bol očarený nie len jej výzorom ale aj povahou. Nikdy totiž nestretol nikoho, kto by bol na jednej strane takmer bezchybný a na druhej strane mal toľko chýb.