Ten večer, potom všetkom, sa niesol v znamení vášne, v znamení nevypovedaných emócií. Apartmán, ich nový spoločný domov, ako to obaja nazvali, vypĺňali vzdychy opúšťajúce pery mladej dvojice. Po ničom inom netúžili, len po svojej bezprostrednej blízkosti, dotykoch, prejavoch lásky. Bažili po utvrdení, utvrdení toho, že sú obaja chcení a milovaní. Jeden druhého chránili. Max ju chránil pred okolitým svetom, zatiaľ čo ona ho chránila pred samým sebou. Nemal seba deštruktívne tendencie, zámerne si neubližoval, no jeho prchká povaha a správanie ho dokázali častokrát dostať do veľmi nebezpečných situácií, na hranu únosnosti.
Lúčenie nikdy nepredstavovalo jednoduchú činnosť. Či človek chce alebo nechce, povedať zbohom osobe, ktorá predstavuje Váš celý svet, je náročné.
To ráno, na amsterdamskom letisku Schiphol, náročne vskutku bolo. A to nie len pre Maxa s Madison. O tom, aké ťažké je lúčiť sa s niekým, kto Vám prirástol k srdcu, by dokázal bezpochyby rozprávať i Daniel Ricciardo. Malá, drzá blondínka menom Lena Bakker mu učarovala. Hoci boli protipóly dokonale sa priťahovali. Nakoniec predsa len bude niečo na tvrdení, že protiklady sa priťahujú. Boli ako oheň a voda. Ona nespútaný živel, on, i keď to bolo zvláštne, prinášal do jej života istým spôsobom stabilitu. Nikdy k nikomu nepociťoval to, čo k blonďavej tridsiatničke. To, či to bola láska, povedať nedokázal. Predsa len nato bolo priskoro, no bol ochotný zistiť to. Dať šancu tomu niečomu, čo medzi nimi vznikalo.
„Za pár dní sa opäť uvidíme." prehovorila Madison skrývajúc si svoju tvár v záhybe Maxovho krku.
Pevne ju objímal, nechcel ju pustiť. Najradšej by si ju vzal do Brazílie so sebou, no ak sa v posledných mesiacoch niečomu naučil, bolo to to, že veci nie vždy idú tak ako si Max Verstappen zmyslí.
Vtisol jej jemný bozk do vlasov: „Budem na teba čakať v Qatare."
Qatar, Saudská Arábia a Abu Dhabi, tak znel ich plán. Prisľúbila mu svoje sprevádzanie v závere sezóny. S Lenou a s Andrewom po svojom boku.
„Počas Qataru bude v mojej garáži." podpichol ho Austrálčan stojaci len kúsok od objímajúcej sa dvojice. Jednu ruku mal prehodenú okolo Leninho štíhleho pásu, zatiaľ čo tou druhou pridržiaval svoju príručnú batožinu.
Na Maxovej tvári sa značil výraz plný pobavenia: „Nato zabudni Ricciardo! Kľudne si môžeš nechať Lenu s Andym ale táto žena," prstom ukázal na svoju priateľku „fandí len jednému mužovi a jednému tímu."
Madison podporovala Maxove slová ľahkým prikyvovaním: „Jazdec s číslom tridsaťtri, Max Verstappen. Tím, RedBull Racing." žmurkla na mladého Holanďana. Hrdosť, ktorá z jej slov vyžarovala, hriala Maxa pri srdci. Bola na neho hrdá! Žena, ktorú miloval, bola na neho hrdá. Na ničom inom v danom momente nezáležalo.
„Myslím, že si s jednou ženou bohato vystačím." uznal Austrálčan dávajúc blondínke po svojom boku bozk na líce.
„To by som ti radila Daniel!" Lena ho buchla do ramena spôsobujúc tak na tvári McLaren jazdca široký úsmev.
Dôverné, intímne gestá, ktoré si medzi sebou za posledné dni vymieňali, neunikli ani Madison a ani Maxovi. Madison však mlčala, razila svoje pravidlo o tom, že do života iných ľudí ju nič nie je a každý má právo na svoje súkromie. To sa však nedalo povedať o jej priateľovi. Odkedy si všimol týchto malých náznakov zo strany svojho dobrého priateľa k Madisoninej kolegyni, nonstop si ho doberal. Nedal mu vydýchnuť! Vracal mu všetko to, čo si od neho vytrpel pri začiatku jeho vzťahu s tmavovláskou. Každú jednu uštipačnú, či vyrývačnú poznámku, dokonca i s úrokmi.
📍Heineken Grande Prêmio de São Paulo
ESTÁS LEYENDO
Shiver | M.V.
Novela JuvenilIch stretnutie bolo náhodné. Ona nemala potuchy s kým má tú česť. On bol očarený nie len jej výzorom ale aj povahou. Nikdy totiž nestretol nikoho, kto by bol na jednej strane takmer bezchybný a na druhej strane mal toľko chýb.