Skrz výrazne, čierne Célíne slnečné okuliare sledovala pokojnú hladinu krištáľovo čistého mora. Po udalostiach včerajšej noci bolo balzamom pre jej potrhané nervy. Dlhé, tmavé vlasy jej jemne viali vo vetre. Vďaka vlhkému vzduchu boli mierne navlnené, zväčšujúc tak ich bežný objem. Jej do bronzova opálenú pokožku hladili teplé lúče slnka. Zahaľovali ju len biele krojené plavky, vytvárajúce dokonalý kontrast k jej opáleniu, spoločne s prírodným slnečníkom.
Cancún. Mexiko. Destinácia, po ktorej prahlo nie len jej srdce ale i jej vyčerpaná myseľ, či fyzicky unavené telo. Konečne sa dočkala! Vytúžená letná prestávka, ktorú všetci fanúšikovia formuly jeden nenávideli a na ktorú sa partnerky jazdcov tešili celý rok. Milovala cestovanie, spoznávanie nových kútov sveta, no pozerajúc sa spätne do minulosti Max mal v niečom predsa len pravdu. Hoci vďaka jeho práci cestovala veľa, precestovala kus sveta, často okrem hotelových apartmánov, asfaltových tratí a Paddocku, nič viac nevidela. Nebola nevďačná, práve naopak si tejto príležitosti vážila, no s troškou dávky sebeckosti chcela mať konečne svojho snúbenca aspoň na malý moment pre seba. Nedeliac sa o neho s oranžovou armádou, jeho tímom, či médiami. Chcela aspoň mesiac v roku stráviť len s Maxom, obyčajným mužom, do ktorého sa, nevediac o tom, zamilovala už pri prvom pohári červeného vína a škótskej whisky s ľadom a nie s Maxom Verstappenom, zlatým chlapcom z garáži Oracle RedBull Racing.
Jej predstavu o pokľudnom, ničím nerušenom oddychu, však mihnutím oka zmazal Daniel Ricciardo pripájajúc sa k nim spoločne s jeho, už pred svetom oficiálnou priateľkou. Koniec koncov, dokázal by si snáď niekto predstaviť, žeby bol Max Verstappen bez Daniela Ricciarda dlhšie ako pár dní? Boli najlepší kamaráti, nerozlučná dvojica prinášajúca so sebou haldu problémov. Ak by bol niekto, kto by o tom dokázal rozprávať hodiny a hodiny v kuse bez prestávky, bezpochyby by to nebol nikto iný, ako práve Christian Horner.
„Vychladený gin s tonikom pre budúcu paní Verstappen," na malom stolíku zaborenom v rozhorúčenom piesku, pristál orosený pohár s alkoholickým drinkom obohateným o ľad a dlhú papierovú slamku „a dvojité Martini s olivou pre mňa."
Vo svete Madison Ann Visser existovala okrem jej lásky k Maxovi len jedna jediná, ďalšia stabilná vec, Lena Bakker a jej nikdy neutíchajúci smäd po alkoholom liznutých drinkoch. Nezáležalo na tom, že nebolo ani dvanásť na obed, či na tom, že obe ani len neraňajkovali a pitie na prázdne žalúdky nerobilo dobrotu. Lena sa rozhodla zaviesť nový, dovolenkový typ diéty, jej princíp bol jednoduchý- vypi toho cez deň čo najviac ako len dokážeš. Čudoval by sa snáď niekto tomu, že Danny Ric, bol jediný, kto toto šialenstvo schvaľoval?
„Mali by sme s týmto naozaj prestať." tmavovláska s neochotou hľadela na, už v poradí druhý drink dňa. Cítila, ako jej v dôsledku tepla stúpal alkohol do hlavy o čosi rýchlejšie než tomu bývalo obyčajne. „Nepotrebujem aby sa veci vyostrili tak ako predchádzajúcu noc. Spomínajúc včerajšok, Daniel s Maxom ešte stále vyspávajú?"
„Môžeme sa o nich nerozprávať?" spýtala sa blondínka očami skenujúc barmana pracujúceho v plážovom bare. Mala jedno šťastie, že jej hltajúce oči, ktoré skĺzali po tele mladého zajačika, zahaľovali slnečné okuliare. Niektoré veci sa hold nikdy nezmenia, nezáležiac na tom, či ste s niekým vo vzťahu alebo ste slobodný. „Pri spomienkach na včerajšiu noc sa mi stále dvíha krvný tlak a som len kúsok od toho aby som Daniela poslala do čerta." dodala vracajúc svoju pozornosť na drobnú tmavovlásku.
Mexiko, krajina, o ktorej sa svetom tradujú bárs aké príbehy a v mysliach ľudí kolujú rôzne predstavy. Divoké, nezáväzné párty v Tijuane, piňaty plnené namiesto sladkosťami koksom, či drogové kartely a mafiánske klany pomaly na každom kroku. Madison tento obraz považovala za príliš zveličený, prikrášlený americkou televíznou produkciou za účelom zvýšenia ziskov, no ani zďaleka netušila, do akých problémov sa môže, vďaka na oko neškodne vyzerajúcej zábave, dostať.
YOU ARE READING
Shiver | M.V.
Teen FictionIch stretnutie bolo náhodné. Ona nemala potuchy s kým má tú česť. On bol očarený nie len jej výzorom ale aj povahou. Nikdy totiž nestretol nikoho, kto by bol na jednej strane takmer bezchybný a na druhej strane mal toľko chýb.