Max sediac na malom nepohodlnom gauči, ktorý včerajšiu noc poslúžil ako jeho nocľah, sa snažil vstrebať všetky slová, ktoré sa neúprosnou rýchlosťou rinuli z pier Christiana Hornera. Mohol sa snažiť sebaviac, jediné, čo jeho alkoholom poznačená myseľ bola schopná vnímať, boli Hornerove neustále sa otvárajúce a následne zatvárajúce ústa. Musel privrieť oči. Nedokázal viac zniesť príval svetla v miestnosti.
„Za celú dĺžku svojho pôsobenia v tomto tíme som zažil všetko ale nikdy som si nepredstavoval, že nájdem svojho jazdca, hodinu pred pretekmi, totálne na kašu spiaceho v jeho jazdeckej miestnosti. Zbláznil si sa Max Emilian?!" pravdou však bolo, že šéf tímu RedBull Racing naozaj nechcel poznať odpoveď na položenú otázku.
„Nič mi nie je!" zamrmlal Max. Nechcel sám sebe spôsobovať väčšie bolesti hlavy, než mu spôsoboval Christianov intenzívny hlas.
Rukami si chytil hlavu masírujúc svoje spánky. Prišlo mu akoby sa v jeho hlave odohrávala minimálne tretia svetová vojna. Mal ukrutnú opicu!
„Čo za patoky to piješ?" zavrčal narážajúc na Christianovu značkovú fľašu whisky, ktorej dali s Danielom včera v noci patrične zabrať.
Christian hľadiac na svoju poloprázdnu sklenenú fľašu Macallan whisky si frustrovane prešiel dlaňami po tvári. Mal toho všetkého tak akurát plné zuby.
„Vypadni do sprchy!" prikázal mu.
„Čo?" Max otvárajúc oči sa zarazil, nebol zvyknutý na takýto druh správania. No tentokrát sa prepočítal.
„Nebudem ti to opakovať druhýkrát. Stačilo! Nenechám si tu od dvadsaťštyri ročného fagana diktovať chod tímu. Vstaneš, pôjdeš sa schladiť, prezlečieš sa a do pol hodiny budeš nastúpený v garáži!"
Nikdy sa pred nikým netajil tým, že mal Maxa rád a ich puto nebolo len na profesnej úrovni šéf-jazdec ale bolo omnoho hlbšie, pohybujúc sa niekde medzi rovinou skvelých priateľov až siahajúc na úroveň rodiny. No bolo načase aby Max dospel, naučil sa riešiť svoje problémy racionálne a nie hlúpo, či detsky. Išlo o veľa. O prestíž tímu a Christian Horner sa zaprisahal, že pokiaľ bude šéfom tímu RedBull Racing on, všetko v ňom bude fungovať ako švajčiarske hodinky.
Očami sledoval ako sa jeho tímová jednotka vybrala smerom k sprchám. S hlasným povzdychom unikajúcim pomedzi jeho pier trafil zomknutou päsťou stenu neďaleko dverí. Žeby mal Lodewiijk Visser napokon naozaj pravdu a Maxov vzťah spôsoboval šarapatu v jeho kariérnom raste?
Zaháňajúc všetky zlé, negatívne myšlienky, ktoré mu behali hlavou sa Christian Horner rozhodol vrátiť naspäť do garáže. Predsa len mal prácu, o ktorej si on namiesto svojho jazdca plne uvedomoval, že nepočká.
Očami sa rozhliadala po garáži hľadajú ten pre ňu tak dôverne známy pár tmavomodrých očí. Hľadala ich všade, prechádzajúc Paddockom, popri krátkom rozhovore s Dannym a Landom prajúc im veľa šťastia, no neúspešne. Max sa jej chtiac alebo nechtiac dokonale vyhýbal.
„Ten si hádam myslí, že je druhý Räikkönen." do uší sa jej dostal pobavený hlas patriaci Bradleymu stojacemu pri Maxovom monoposte. Spoločnosť mu robil Christian, ktorý však vyzeral všelijako len nie tak akoby sa zabával. Prišlo jej to zvláštne. RedBull mal predsa len najlepšie vyhliadky nato aby dnešné preteky s prehľadom ovládol.
„Ešte to mi chýba, mať v tíme prvoligistu v popíjaní." pozorne načúvala rozhovoru, ktorý medzi sebou dvojica viedla.
„Aspoň nepije lacnú fínsku vodku ale poctivú whisky."
Rozprávali sa o Maxovi? Predsa len jeho častokrát videla práve tento typ alkoholu popíjať.
„Ak sa dnes v tom monokoku nedovracia a vôbec dokončí tieto preteky tak končím! Prisahám, že rezignujem."
VOUS LISEZ
Shiver | M.V.
Roman pour AdolescentsIch stretnutie bolo náhodné. Ona nemala potuchy s kým má tú česť. On bol očarený nie len jej výzorom ale aj povahou. Nikdy totiž nestretol nikoho, kto by bol na jednej strane takmer bezchybný a na druhej strane mal toľko chýb.