Sweet lie & defiance

588 21 1
                                    

Tvár jej horela. Celá sa cítila ako keby bola hodená do rozpáleného ohňa. Za všetko toto mohol Max. Max Verstappen, ktorý ju svojim prísnym pohľadom spaľoval, spôsobujúc jej zvieravý pocit na hrudníku.

„Madison," oslovil ju. Žiadne schatje, Maddie alebo akákoľvek iná, sladká zdrobnenina, ktorou jej vždy hovorieval. Rázom vedela, že je zle. Že z tejto situácie nevykĺzne len tak.

Nie je zvláštne ako veľmi veľa dokážete vyčítať len na základe toho ako Vás niekto osloví? Všímajúc si tón hlasu, zafarbenie, ľahkosť hovoreného slova.

„o čom to Lena rozpráva?" jeho hlas bol ľadový, bez akejkoľvek emócie.

„Tak ja radšej pôjdem." ozvala sa Lena dávajúc sa pomaly na odchod, no Max ju mávnutím ruky zastavil.

„Nikam!" zavrčal „Ani jedna z Vás sa nikam nepohne dovtedy, kým mi nevysvetlíte, o čom ste sa pred chvíľou rozprávali."

Lena venovala Madison utešujúci pohľad. Uvedomila si, že jej pravdepodobne zarobila na poriadny problém. Och, keby aspoň raz dokázala držať svoj jazyk za zubami a nemiešať sa do záležitosti iných.

Madison sa zhlboka nadýchla: „O nič nešlo," začala. Nikdy nebola dobrá v improvizácií, nehovoriac o klamaní. Práve bola v situácií kedy musela pre dobro všetkých troch skĺbiť improvizáciu s klamaním a vymyslieť si pre Maxa dostačujúcu rozprávku, ktorá by ho prinútila prestať pchať nos do vecí, ktoré by mu mohli len zbytočne uškodiť. „Vieš o tom, že ocko má byť tento víkend v Paddocku?" spýtala sa ho získavajúc pre seba o trochu viac času.

Max prikývol, o ničom inom od Hornera posledné dni nepočúval. Dokonca pre nich všetkých pripravil spoločnú večeru.

„Ráno mi volal a," zasekla sa.

„Pozval Vás na spoločnú večeru." vykríkla namiesto nej Lena. Bola to prvá vec, čo jej napadla. Okrem toho sa nemohla dlhšie dívať nato ako sa Madison trápi. Koniec koncov dostala ju do tejto situácie ona, tak jej z nej chcela i pomôcť.

„To o tomto je toto celé divadlo?" zasmial sa Daniel, ktorý doposiaľ celú situáciu sledoval z úzadia. Max sa mu stihol posťažovať o tom, že ho Horner núti do spoločnej večere s Madisoniným otcom. Netušil však, že Lena trepla prvú vec, čo ju napadla. Ani ona a ani Madison o žiadnej večeri nemali poňatia.

„Počkaj," Madison bola zmätená. Ak jej doteraz nedávalo nič zmysel tak teraz si prišla ako v úplne inej dimenzii. „ty vieš o tej večeri?" dala si extra záležať aby zdôraznila slovíčko tej. Tej neexistujúcej.

„Christian ju zariadil," redbullácky jazdec pokrčil ramenami „od rána o ničom inom nepočúvam. Zajtra večer po tréningoch v reštaurácií Nobu." ozrejmil jej informácie, ktoré mu Horner poctivo štepoval do hlavy rovnako ako i zásady slušného správania. Išlo o veľa! Zdalo sa, že Lodewiijk Visser bol pre Christiana Hornera príliš dôležitou a váženou osobou. Čo sa o Maxovi povedať nedalo, ten keby mohol už dávno by svojmu potencionálnemu svokrovi vrazil zato ako sa správa voči svojej dcére, jeho priateľke. A ešte by si to patrične užil.

„Aha." Madison nevedela, čo viac povedať. Nechcela pokračovať v klamaní nakoľko by ju Max poľahky prekukol.

„Prečo si sa mi bála o tom povedať?" zaujímal sa Max chytajúc ju za ruku.

„Nebála! Len som nemala príležitosť. Keď som sa zobudila už si bol dávno v Paddocku. Preberala som to len s Lenou, ktorej som povedala, že určite nebudeš nadšený, keď sa o tom dopočuješ. Nevedela som, že Christian ti o tom už dávno povedal."

Shiver | M.V.Where stories live. Discover now