⛓❄⛓
Gözümden yanağıma doğru süzülen ıslaklıkları elimin tersiyle silip bakışlarımı bana yıllarımı esir eden adama kaldırdım ve derin bir nefesi ciğerlerime doldurduktan sonra sözcüklerimi toparlamaya çalıştım.
"Kırdınız beni! Param parça ettiniz! Ama öyle saç tellerimden tırnaklarımdan değil."
Diyip sağ elimi kalbimin üzerine koyduktan sonra nefretle kısılan grilerin tam içine bakarak ekledim.
"Tam şuramdan, yüreğimden kırdınız. Hiç acımadan."Son sözcüklerim dudaklarımın arasından çıkıp birer mıh gibi ruhuma çakılırken uyuşan elim göğsümün üzerinden halsizce yanıma düştü. Denizden gelen şiddetli bir rüzgarla birlikte yüzüme asice dolanan saçlarımı elimle geriye doğru taradıktan sonra benliğimde kalan son takâtimle birlikte biraz daha yaklaştım birkaç metre ötemdeki adama doğru.
"Ben bir kuştum ve siz kanadımdan değil gökyüzümden kırdınız beni."
⛓❄⛓
Kolumu tutan eline bakıp buğulu gözlerimi yüzüne kaldırdıktan sonra bir hışımla kolumu çekip elinden kurtardım.
"Sen kimsin ya? Ailem misin? Arkadaşım mısın? Kimsin sen?
Diye bağırdım yüreğimdeki acıyı sesime katarcasına.
Sözlerimle birlikte derince yutkundu. Mavilerinde öyle fırtınalar kopuyordu ki yüreğimdeki bütün gemileri alabora etmeye yeterdi.
Ben gözlerindeki fırtınaya an be an şahit olurken ne ara gelip de dibime kadar sokuldu anlayamadım.
Anlını anlıma yasladıktan sonra gözlerini kapatıp beni al aşağı edecek o sözleri söyledi.
" Kızım ben; seni bana, beni sana ait kılmak isteyenim yetmez mi?"Evet tanıtım böyle. Bölümlerde görüşmek üzere💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Kırmızı
RomanceKitapta; küfür, şiddet ve yer yer +18 sahneler mevcuttur. Ona göre başlayın. * Bu hikaye deniz gözlü adamla ay tenli kadının hikayesi. * Kolumu tutan eline b...