THROWBACK
Sedím v klubu, všude plno holek, alkoholu a bůh ví čeho ještě. Náš basketbalový tým dnes slavý rok od vzniku. Už rok stále vyhráváme - super co? Rozhodně.
Kolem mě se motá plno roštěnek, co by chtěly můj penis hluboko uvnitř sebe, avšak já mám svou Stephanie. Miluji ji a nechci o ní přijít. Kluci do mě lejou whiskey o stošest, hudba hraje nahlas a nic jiného nevnímám. Neoslavuji tolik, jako kluci - spíše přemýšlím a u toho se opíjím. Dokonalý pátek. Měl bych teď být se svou milou, držet ji v náručí a šeptat, jak moc ji miluji. Jo, stal se ze mě měkota.
Už skoro ani neznám své jméno, cítím, že jsem opilý. Kurevsky moc. Blondýna s pětkama kozama se kolem mě motá už 2 hodiny, nedá si říct. Nechci udělat něco špatného, nechci.
Ani se nenadávám a už jsme na pokoji. Malý barový pokoj, který slouží pouze pro sex. Ceckatá blondýna mi stahuje kalhoty a dobývá se do mých boxerek. Neuvědomuji si, co se děje, protože oficiálně neznám ani své jméno. Tohohle budu litovat. ,,Jo baby, pojď." vytahuje mi mého rytíře z boxerek a olizuje špičku. Jazykem krouží kolem špičky a následně celé délky. Zapojuje i ruce a lehce přejíždí po celé délce, kurva jo baby. Najednou si ho vkládá do úst, celé tělo mi příjemně brní od slasti. Tohle je dokonalé.
Pro své potěšení jí chytám za vlasy a tvrdě si určuji vlastní tempo. Slyším odněkud cvaknutí, ale ignoruji to, protože slast je pro mě důležitější. ,,Pojď, pojď, už budu!" křičím a silněji přirážím pánví proti její puse. ,,JO!" hrdelní zvuk se vydává z mých úst a mé semeno teče po jej bradě. Všechno poslušně polyká.
Neztrácím čas, hážu ji na postel a doslova trhám její oblečení. Nezajímá mě nic, před očima mám jen svůj další orgasmus. Nezajímá mě její potěšení, takhle plastová barbína s umělýma kozama je stejně jenom děvka, kterou šuká každý zoufalec - jako já. V rychlosti si nasazuji kondom, protože nepotřebuji aby mi pak oznámila, že je těhotná.
V rychlosti do ní vrážím svůj penis a tvrdě přirážím. Rychle a tvrdě, takhle je to pro mě ideální - rychlý a tvrdý sex. Ta barbie bolestivě podemnou křičí, ale to mě nezajímá. Chytám jí za krk a ještě přidávám na svém tempu. ,,Tak co ty děvko, líbí se ti to?!" křičím a tvrdě přirážím. ,,To-to bolí!" slzy jí padají z očí, ale to mě nezajímá. ,,Kdybys nebyla děvka, třeba by se s tebou zacházelo lépe!" znovu jsem zařval a v tom to přišlo. Orgasmus projel celým mým tělem, až po konečky prstů na nohou.
Jakmile jsem ho z ní vyndal, rychlostí blesku se sebrala a s hlasitým pláček utekla z pokoje. A koho to zajímá?
A pak jsem si to uvědomil.
Podvedl jsem Steph.
Kurva zabijte mě někdo.
Právě jsem udělal největší chybu života.
---
,,Justine -probuď se!" někdo zatřásl s mým tělem, nacož jsem se probudil. Viděl jsem její tvář, byla vystrašená.
,,Posral jsem to," tiše jsem zašeptal. Tohle si nezasloužila. ,,Co jsi posral?" zašeptala. V měsíčním světle vypadala jako anděl, nádherná.
,,Všechno zlato, všechno jsem to posral."
,,Pššššt zlato, bude to dobré. Pojď sem." objala mě kolem ramen a hlavy a přitáhla si mě na svou hruď. Obmotal jsem si kolem ní ruce a tiše začal vzlykat do jejího hrudníku.
Tohle až se dozví, tak mi nikdy neodpustí.
Omlouvám se lásko.
Tak zkurveně moc se omlouvám.