,,Ako si to vlastne celé predstavuješ ?" pýtala sa ma Amy keď sme tu zostali samé. Moja hlava je pravdepodobne ako sedem piesní naraz.
,, Chcem byť v meste s Rubenom , vieš ja nechcem byť vlk . "
,,Ahh , táto láska , keď každý chce byť s niekým , ale na ľudí sa moc nespoliehaj. Sú ako voda nikdy nevieš kedy ťa utopí a kedy v nej môžeš pokojne plávať. " zadívala sa na pohár s vodou , ktorá bez nejakej činnosti len pokojne stála . Takže bez javov bude pokojná. Upokojovala som sa.
,, S Declanom sa chcem porozprávať aby to už konečne pochopil. "
,,Damir tam dnes bol a priniesol nejaké informácie ohľadne Declana , vraj ho Jeff ešte drží a chcel súhlasiť že ostanete s nami lenže teraz akosi odmieta , kvôli tebe pokiaľ sa nevrátiš. "
,,Myslím žeby sme už mali čo najskôr ísť. " chcela som sa už konečne pohnúť z tejto postele.
,,Adah ale premysli si to pretože zostaneš v lese nebudú žiadne problémy , všetko sa vyrieši . Ruben dodrží sľub a ty pokojne môžeš byť s nami . Nie je to naozaj zlé. " Bude tam aj Declan a vôbec tam nechcem byť ešte dokonca aj so psychopatom Damirom.
,,Ja sa cítim viac človek ako vlk , pre mňa to je väzenie ." chytila sa za čelo a prižmúrila oči.
,,Ale nie ." cekla . Trocha ma vyľakala s týmto pohľadom.
,,Čo ?"
,, Vo vlčej psychológii som čítala že niektorí vlci sa môžu cítiť viac ako ľudia alebo naopak a chcú čo najviac svojho života tráviť len jednej podobe a ak sa to tak stane , môžu stratiť jednu z tých podôb. " ona je naozaj múdra .
.
Po tých zvláštne ťažkých dní nastal ešte jeden posledný a to že sme v doprovode s Amy a Damirom prišli k ich vodcovi. Situácia sa ukľudnila a ja som Rubena držala pevne za ruku. Moju lásku, ktorú si nenechám zobrať. Už nikdy. Po tomto všetkom som presne vedela čo chcem. Ruben musel povedať sľub a ja som sa dohodla s Jeffom o bývaní s ľudmi.
Declana držali v pevnej cele z ktorej ceril len zuby. Chcela som sa s ním porozprávať ale nechceli ma k nemu pustiť. Stratil celý svoj rozum a Amy ho nechce zabiť tak jediná za ním chodí a vravela mi že sa oňho postará. Som veľmi rada , že aspoň ona jediná chápe a vníma veci podobne ako ja.
S Rubenom sme odišli a nasadli do jeho voňavého auta. Pozrel na mňa ustarosteným pohľadom a povedal.
,, Vždy budem pri tebe pretože jedine pri tebe sa necítim zbytočný v tomto pokazenom svete ." pri posledných slovách sme sa obidvaja potichu zasmiali . Položila som si moju ruku na tú jeho vždy chladnú aby vedel že to cítim rovnako .
Možno toto by mohol byť ten šťastný koniec .
Ahojte , ďakujem že ste sa dostali až ku koncu typickej krásnej lásky ktorú chceme každý . Z celého srdca vám to prajem aby ju každá našla . Hodilo by sa pokračovanie ale nie som si istá kedy by som začala . Majte sa krásne :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Stráž ma prosím
Fiksi Remaja🖤 ,,A keď nie? Kde ťa mám hľadať?" priblížil sa ku mne a dotkol sa mojej ruky. Mal ju chladnú, oproti mojej, ktorá priam horela. Po tragickej smrti všetkých rodičov, ukryli posledných potomkov pred streľbou v lese . Najstarší Declan chce získať s...