,,Aj na toto potrebujem peniaze ? " oči som prižmúrila na Rubena, ktorý pikývol .
,,Ja jej to zaplatím ." Nie povedala som že žiadne peniaze .
,,To nechcem , žiadne peniaze , prepáčte zabudnite na to ." usmiala som sa na Lea a odišla som . Myslím že predo mnou je Izabel , ktorá na mňa šokovane pozerala. Ako keby ma videla vo vlčej podobe .
,,A vy ste kto ? " oh jej hlas bol piskľavejší než som si predstavovala.
,,Som Adah a vy ste Izabel však ? " usmievala som sa milo ako každý tu .
,,Odkiaľ poznáš moje meno ? " osoplila sa . Drzá bola dosť a na jej mieste by som sa nerozprávala so mnou takto . Stúpala vo mne horúčava.
,,Erika ma oboznámila." cekla som ale moje rameno schladili Rubenove brušká prstov hánky ba aj celá dlaň , ako keď rozkvitá púpava . Šteklivý povrch no pritom jemný a krehký .
,,Ahoj Bella , hej Adah tu býva na krátko. Potrebuje pomoc a zarobiť si nejaké peniaze. Je tu doma tak ako ja. " Keby sa ma nedotýka asi po nej vyskočím , kedže sa na mňa nenávistne pozerala , bola vo veku ako my chudé telo , nos trocha špicatejší no a vlasy mala dosť bledé skoro jej splývali s pokožkou.
,,Už choď ." opäť mal ten mrazivý tón a mohol asi cítiť moju napätú pokožku na pleci.
,,Mám ešte hodiny , ak chceš poď so mnou na peniaze nemysli a spoľahni sa na mňa ." palcom mi prešiel po brade a nechcela som aby očami uhol pretože vtedy sa všetko zvláštne zastavilo , mám pocit že som ani nedýchala . Videla som v jeho očiach že čakal na moju odpoveď , musela som v sebe pozbierať všetku svoju tvrdosť a niečo zo seba dostať . Jeho oči ma omámili tak že som súhlasila .
,,Skúsim to ." ale len skúsim . Zahriakla som sa a išli sme za Leom , ktorý nás doviedol do miestnosti oproti obrovskej obývačky . Bola tam tabuľa , stolíky a stoličky .
,,Usadťe sa ."
KAMU SEDANG MEMBACA
Stráž ma prosím
Fiksi Remaja🖤 ,,A keď nie? Kde ťa mám hľadať?" priblížil sa ku mne a dotkol sa mojej ruky. Mal ju chladnú, oproti mojej, ktorá priam horela. Po tragickej smrti všetkých rodičov, ukryli posledných potomkov pred streľbou v lese . Najstarší Declan chce získať s...