Wyatt mi poriadne vynadal a po ceste sme stretli Declana , ktorý nás pohnal domov . Domovom to neviem nazvať , nemám domov . Mám len Declana , ktorý ma stráži a myslí si že raz ma získa . Dokážem byť jeho priateľ no nie jeho omega .
,,Ideš do vnútra Adah?" jednu bielu mohutnú labu mal pri vchode .
,,Nie zostanem tu chvíľu . " popravde nechcela som dlho zaspávať pri ňom , pretože v hlave som mala Rubena a to ako ťažko sa mi premieňalo s alkoholom . Ľahla som si na chrbát a pod čiernou srsťou som cítila chlad zeme , dokonca so vedela splynúť s tmou a v nočnej hmle sa zjavila Rubenova usmiata tvár . Jeden človek z mesta , ktorý by ma k sebe prichýlil a môj šťastný život je na svete ? Mala som pocit že som vycerila tesáky . Svieža vôňa kôry ma dokázala upokojiť tak aby sa mi zatvárali oči , pobrala som sa do brloha a ľahla vedľa Declana . Celé hodiny som premýšľala nad ponukou , ktorú mu navrhol a nad ránom som sa pomaly vykradla preč no Declanovi nič neušlo .
,, Kam ideš ? Cítim ak niesi pri mne . " hypnotizoval ma modrými očami .Myslím že som na chvíľu zamrzla .
,,Potrebujem sa napiť ." sucho som preglgla .
,,Mám ísť s tebou ?" Nie len to nie.
,,Nie zvládnem to ." Jeho oči mi verili , tak som sa pobrala skoro som sa rozbehla a aj sa stalo , Moje laby utekali o život . Presne tak o život . Nový život. Dostala som sa na začiatok mesta , pomaly svitalo a premenila som sa na človeka . Tak ma vždy mal Ruben vidieť . Podišla som k mohutnej bránke a rozmýšľala čo spraviť . Mykala som s klúčkou ale nešlo to . Zbadala som skrinku vľavo , stláčala som vyčnievajúce gombíky z ktorých sa ozval hlas .
,,Idéém ." asi Ruben ? O chvíľu sa otvorila bránka a v nich stál v šedých nohaviciach a telo mal nahé . Až ma striaslo . Takto ľudia vyzerajú po spánku ?
,,Ublížili ti ? Alebo si si to rozmyslela ? " Jeho oči boli trocha ospalé ale po vyslovení ublížili ti sa zamerali priamo do tých mojich .
,,Zatiaľ nie ale bojím sa . No nechcem tam byť s nimi ." obzrela som si moje stehná .
,,Prosím povedz mi to a poď ďalej ." pridržal bránku a ocitla som sa za hrubými múrmi a predo mnou stál asi trojitý dom .
Prepáčte táto kapitola mi zmizla neviem prečo , tak som ju musela písať znova :(( Moc ma to mrzí ale už to ide do normálu . Pocity kľudne píšte . :)) Mám vás radaaa.
ESTÁS LEYENDO
Stráž ma prosím
Novela Juvenil🖤 ,,A keď nie? Kde ťa mám hľadať?" priblížil sa ku mne a dotkol sa mojej ruky. Mal ju chladnú, oproti mojej, ktorá priam horela. Po tragickej smrti všetkých rodičov, ukryli posledných potomkov pred streľbou v lese . Najstarší Declan chce získať s...