[no one's point of view ]Po ne zas tak dlouhé době, Jisung dorazil k Felixovi před dům. S nadšením zmáčkl zvonek se jménem 'Lee Felix' a vyčkával, až se na druhém konci ozve hluboký hlas jeho kamaráda.
,,Jisungie?" ozvalo se z malého reproduktoru.
,,Ano, to jsem já." odpověděl Ji a chytnul kliku od dveří. Na to se ozval bzučák a on tak mohl vejít do domu. Když dorazil až k bytu s blonďáčkovým jménem, zaklepal. O chvilku později se ve dveřích objevil usměvavý Felix.
,,Ahoj, to jsem rád, že jsi to stihl. Pojď dál, Seungmin za chvíli přijde." pokynul mu Lix směrem dovnitř a právě příchozí brunet vstoupil.
[ Felix's point of view ]
Byl jsem rád, že Jisung přišel. Nechtěl jsem být doma sám. Poslední dobou je mi úzko, když jsem tu sám.
Jen co jsme si sedli v kuchyni ke stolu, ozvalo se bouchnutí dveří. Nikdo jiný než Seungmin to být nemohl, jelikož jako jediný měl klíče od mého bytu. Changbin je v ten osudný den nechat tady na stole.
Za chvíli přišel do kuchyně a odložil si kabát.
,,Ahoj Lixi. Ahoj, jsem Seungmin." pozdravil mne a poté natáhl k Jisungovi ruku. Ten jí s úsměvem přijal.
,,Ahoj, já Han Jisung." též se představil a pak se oba posadili.,,Budeme teda koukat na nějaký ten film?" zeptal jsem se a oba přikývli. Přemístili jsme se do obýváku a začali vybírat film.
[ Minho's point of view ] - zpět v čase když Jisung opustil dům.
Jakmile jsme zaslechli zavření vchodových dveří, jeho máma se začala omlouvat.
,,Omlouvám se za něj, bylo těžké ho tu udržet i na tu večeři. Byl domluvený s kamarádem a hrozně se těšil." smutně se usmála.
,,Nevadí nám to. Myslím, že se s ním ještě střetneme." řekl táta a chytl jí za ruku. Normálně bych řekl, že to je nechutný, ale bylo hezké vidět ho šťastného.
Byla pravda, že Jisung chodil na naší školu. Pravděpodobně teď šel k Felixovi protože jsem ty dva viděl jít spolu z hodiny. Na Felixe si pamatuju až moc dobře. Je to ten pihatý kluk s tím nosičem, kterého Hyunjin srazil. Byl roztomilý, ale ne můj typ. Ale je tu někdo, kdo můj typ stoprocentně je.
[ Felix's point of view ]
,,Ještě jsem se tě zapomněl zeptat. Jak dopadla večeře Ji?" zeptal jsem se, když první film skončil.
,,Ten mámin přítel je docela v pohodě. Jo a má syna skoro stejně starýho jako my. Chodí na naší školu. Jmenuje se Lee Minho." odpověděl Ji a já se zarazil.
,,Lee Minho?" optal jsem se znovu. On jen přikývl.
,,Dneska jsem srazil jednu skupinku kluků. Byli tři. Ten kluk na kterýho jsem spadl v buse a pak další dva. Jeden z nich byl Minho. A všichni tři jezdí na motorce." podotkl jsem a Jisung vykulil.
,,Takže nejen že je Minho docela hot, ale taky jezdí na motorce, což ho dělá ještě víc hot. No.." zamyslel se.
,,Ji je to tvý mámy přítele syn! Nemůžeš na něj mít crush." řekl Seungmin po chvíli, co byl ticho.
,,Hele, dokud se máma s Baekgyukem nevezmou tak to je v cajku." mávl nad tím rukou a já pokrčil rameny. To bude ještě zajímavé.
____________________
Ahojte! Jakpak se máte?
Začíná to být trochu drbárna co?
Doufám že se vám kapitola líbila! ^^Love you~ blacklxcie <33
ČTEŠ
𝐒𝐈𝐋𝐄𝐍𝐓 𝐂𝐑𝐘| 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐋𝐈𝐗
FanfictionZa dveřmi malého pokoje se ozýval tichý pláč. Komu patřil však není známo. ---------------- ,,Doufal jsem, že už tě nikdy neuvidím. Bylo to mé jediné přání." ,,Ne všechna přání se ti splní." úšklebek na jeho tváři nechyběl. hlavní ship; chanlix vedl...