𝟏𝟒.

317 32 0
                                    


[ Jisung's point of view ]

Po té co si Felix odešel pro pití jsem na svém stehně ucítil ruku. Podíval jsem se na vlastníka oné ruky šmátralky a zjistil, že je to Minho. Natahoval se přes stůl pro nějaké jídlo a opřel se o mě. Co jsem nějaká opěrka? Zamračil jsem se, čehož si všiml Jeongin.

,,Proč se mračíš?" zeptal se zvědavě. Minho už si sedl zpátky, avšak svojí ruku pryč nedal.

,,Ne nic. Je jsem se zamyslel." odpověděl jsem a při tom pokrčil rameny. Najednou se Chan zvedl ze svého místa a odešel.

,,Co mu je?" podíval jsem se směrem, kam Chan odcházel a pak se otočil na ostatní.

,,Nejspíš si šel pro pití, stejně jako Felix." odpověděl Hyunjin který se vynořil z davu s flaškou whiskey. On byl pryč?

,,Mimochodem, co to nahrávání Ji?" zeptal se Hyun, zatímco nám naléval whiskey a kolu.

,,Ty o tom víš?" nadzvedl jsem obočí.

,,Všichni o tom víme." ozval se vedle mne Minho.

,,Pokud si dobře pamatuju, před školou jsme ten den, kdy se tě Felix ptal proč jsi ve škole, byli taky. Nejsme zas tak hluchý." ušklíbl se Minho a dal ruku z mého stehna pryč, aby jí mohl přehodit přes opěradlo.

,,Aha. Šlo to dobře, už to máme hotový."

,,Pustíš nám to někdy?" otázal se Jeongin.

,,Možná někdy jo." usmál jsem se nervózně a napil se ze svého pití.

[ Bangchan's point of view ]

Měl jsem divný pocit ohledně Felixe. Pocit, že se stane něco, čeho by Lix mohl později litovat.
Položil jsem svojí skleničku a vydal se za ním.

Po chvilce jsem ho našel u baru s Jaeminem. Jaemin vypadal zvenčí jako velice milý člověk. No, úplná pravda to nebyla. Uměl se až moc dobře přetvařovat.

Posadil jsem se opodál na bar a sledoval je. Nechci aby se Felixovi něco stalo a zároveň mu nechci pokazit rozhovor s Jaeminem. Vypadal, že se dobře baví.

Za chvíli ho Jaemin vytáhl tancovat. Řekl jsem si, se nic nestane, když ho pustím na chvilku z očí.
Zvedl jsem se ze židle a ztratil se v davu.

‣❀‣❀‣❀‣❀‣❀‣❀‣❀‣❀‣

Po chvíli jsem ze vrátil k baru. Očima jsem přejel po davu opilých lidí, s úmyslem najít Lixe.
Když jsem ho konečně našel, vykulil jsem oči. Felix byl úplně namol, ale pořád tancoval s Jaeminem, který si to značně užíval. Vždyť měl Lix jen pár drinků.

Naštvaně jsem se vydal za nimi a doslova jsem ho Jaeminovi vytrhl z náruče. Byla právě totiž pomalá píseň. Taková, spíše pro zadané páry a ne pro dva kamarády.

,,Ještě jednou na něj sáhneš-" zavrčel jsem a táhl Lixe zpátky ke klukům. Chudák, byl tak hotovej, že sotva chodil. Co mu sakra ten debil dal?

Když ho ostatní spatřili, ztichli.

,,Je v pohodě?" zeptal se Jeongin, když jsem to pako posadil vedle Hyunjina, o kterého se hned opřel a začal něco nesmysluplného mumlat. Neměl si nic od Jaemina brát. Měl jsem ho od něho odtrhnout hned.

,,Odvezu ho domů. V tomhle stavu si s ním stejně moc nepopovídáte. Jaemin mu nejspíš hodil něco do pití." objasnil jsem situaci.

,,Chan hyung, vždyť si pil, my všichni jsme pili." namítl Jisung.

,,Já ho odvezu. Znám jeho adresu a ještě jsem se narozdíl od vás pořádně nenapil. Hyung, půjčíš mi svoje auto prosím? Na motorce ho asi těžko povezu." ozval se Hyunjin.

,,Vždyť nemáš řidičák." plácl jsem se ho čela.

,,Ajo. Uh, tak já zavolám taxi. Motorku si tu vyzvednu zítra. Tak zatím." rozloučil se a pak vzal Lixe, který byl již v polospánku do náruče.

,,Dej na něj pozor, prosím." zastavil jsem ho ještě.

,,Neboj, budu ti ho hlídat jako oko v hlavě. A ty už se o něj začni víc zajímat a komunikovat s ním. Tímhle tvým praktikovaným způsobem to asi nepůjde." usmál se a pak opustil dům.

—————————————

Zdravím😌
Jsem tady zase s další kapitolou <3
Jaemin asi nebude úplně najs friend co?

Mějte se hezky! <3 - blacklxcie

𝐒𝐈𝐋𝐄𝐍𝐓 𝐂𝐑𝐘| 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐋𝐈𝐗Kde žijí příběhy. Začni objevovat