[ no one's point of view ]Nastaly podzimní prázdniny. Mnoha lidí se v tomto podzimním čase nechalo unést lenivou náladou a raději zůstávali ve svých domovech. Avšak Felix nebyl jedním z nich.
Tento menší blondýn, byl velice zaneprázdněn balením svých věcí, jelikož odjížděl na chatu stojící uprostřed lesů daleko od tohoto velkoměsta. Nejel však sám. Společnost mu dělalo 6 chlapců, kteří byli součástí jeho každodenního života.
Ano, opravdu jich bylo 6. Felix totiž svého nejlepšího přítele Seungmina, představil svým přátelům pár dní po večírku Minových rodičů, kdy Jeongin, jako největší slepičí prdelka vykdákal celé partě o Hyunjinově polibku, právě s hnědovlasým chlapcem.
Když už jsme u toho, co se za tu dobu událo, měli by jsme zmínit ještě jednu věc. Minho a Jisung.
Tihle dva se k sobě chovali velmi zvláštně a ostatní si toho začínali čím dál více všímat. Nenápadná ruka na ruce toho druhého pod stolem, dlouhé pohledy s dostatkem různých grimas. Zkrátka byli zvláštní.
Felix, jakožto hlavní vyšetřovatel jim byl pořád v patách. Všude je pozorně sledoval, dokonce si i zapisoval jakési poznámky do svého speciálního bloku, který si pro to pořídil.
,,Kam já jsem ji jen dal?" zeptal se pro sebe blondýn a dal si ruce v bok. Rozhlížejíc se kolem sebe, očima hledal onen bílý kabel s názvem nabíječka. Měli odjíždět už za pár hodin a on byl teprve v polovině balení. Felix si vždycky potrpěl na teplo, takže polovinu jeho kufru tvořily velmi teplé oversize mikiny, které zabíraly opravdu dost místa. Proto taky měl jeho velký kufr i nějakou váhu a když se ho chlapec snažil položit na zem, málem ho neunesl. Naštěstí ta věc měla kolečka.
Když svou bílou nabíječku po čtvrt hodině hledání konečně našel, ozval se jeho mobil s novou příchozí zprávou. Blondýn rozsvítil svůj mobil a rozklikl aplikaci s názvem 'zprávy'. (jak nečekané)
[Chan-hyung]
-> Už máš sbaleno? Za dvě hodiny jsme u tebe jako na koni.❤️
Teď jsem to dobalil. Jsem hledal asi 15 minut nabíječku na mobil.🙄❤️<-
-> Měl by jsi si víc uklízet sunshine. ✨
Zdrž se komentáře hyung. Že já ti vůbec něco říkal <-
-> To jsi si měl promyslet dříve.
S Chanem se za těch pár měsíců Felix hodně sblížil. Chan se snažil být s blondýnem každou svou volnou chvíli. Ať už byli venku na procházce, na túře nebo jen u jednoho z nich doma sledovali film. Felix se se starším chlapcem cítil velmi dobře a hodně mu na něm záleželo. Stejně jako brunetovi na něm. Bylo očividné, že se starší snaží mladšího získat. Měl ho rád. To samé v tuhle chvíli mohl říci i blondýn, který si stejně jako Chan také uvědomoval, tuto informaci. Oba však nechtěli nic uspěchat a tak si nechávali své emoce pro sebe.
Ostatní, stejně jako u dvojice minsung, něco tušili. Seungmin byl šťastný, když viděl, jak moc je Felixovi s Chanem dobře a doufal, že už zcela zapomněl na věci, které se mu letošní rok přihodily. To ovšem nebyla pravda.
Někde hluboko ve své mysli měl blondýn zafixován ten den, kdy klečel ve střepech vázy s krvácející rukou a srdcem zároveň. Doteď slýchával ve svých snech ty zoufalé vzlyky sebe samého, viděl před očima ten osudný moment, který se odehrál v kuchyni, slýchával to hlasité zabouchnutí dveří.
ČTEŠ
𝐒𝐈𝐋𝐄𝐍𝐓 𝐂𝐑𝐘| 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐋𝐈𝐗
FanfictionZa dveřmi malého pokoje se ozýval tichý pláč. Komu patřil však není známo. ---------------- ,,Doufal jsem, že už tě nikdy neuvidím. Bylo to mé jediné přání." ,,Ne všechna přání se ti splní." úšklebek na jeho tváři nechyběl. hlavní ship; chanlix vedl...