𝟒𝟏.

222 28 0
                                    


[ no one's point of view ]

Hyunjine?"

Brunet se otočil na patě a doslova vylétl z toalet.

,,Seungmine počkej!" zavolal na mladšího a rozběhl se za ním. Oslovovaný ještě víc přidal. Bohužel byl blondýn rychlejší než on sám, a proto se za okamžik ocitl natlačen na stěnu.

,,Já ti to vysvětlím!" naléhal starší, zatímco se druhý z chlapců marně snažil vymanit se ze sevření.

,,Tady není nic na vysvětlování." zašeptal brunet a vzdal boj o to, se do dostat pryč.

,,To ona mě políbila! A navíc už jsem něco málo k pití měl." utvrzoval menšího chlapce Hyunjin.

,,Nemusíš se mi zodpovídat. Nechodíme spolu." odstrčil blondýnovy ruce z ramenou Seungmin a vydal se na odchod.

Když prošel vchodovými dveřmi, pohltil ho chlad. Každou chvíli mělo začít sněžit a proto byla teplota vzduchu taková, jaká byla. ,,Mine." ozval se za ním hluboký hlas. Následně se mu okolo pasu zezadu omotaly dvě hubené ruce. Byl to Felix. Jen pár chvil po Seungminovi též mířil na toalety. Nerad byl svědkem potyčky dvou chlapců, ale když už byl, rozhodl se udělat správnou věc. A to podpořit staršího, jako správný kamarád. Hnědovlásek se otočil na druhého chlapce a upřel své uplakané oči do těch jeho.

,,A já si myslel-." zavzlykl se brunet a jeho hlava klesla na blondýnovo rameno.

,,Já vím, já vím."

[Minho's point of view ]

Měli jsme už pár drinků v sobě a já se rozhodl vydat se na taneční parket. Nebyl jsem opilý, to vůbec ne. Alkohol jsem snášel kupodivu dobře.

Došel jsem až doprostřed a začal se pohupovat do rytmu hudby. Tanec byl mou vášní už od mala. Mým přáním bylo pracovat jako choreograf nebo mít práci spojenou s tancem. Rozhlížel jsem se okolo sebe a hledal v davu známé tváře. Dělal jsem to pokaždé. Bohužel tentokrát jsem spatřil osobu, kterou mé oči vůbec spatřit nechtěly.

[ no one's point of view ]

Mezi mnoho lidmi, kteří si užívali svůj volný čas zde, na tanečním parketu, se do hudby pohupoval náš hudebně nadaný brunet. Minho se začal velmi rychle procpávat k němu, když uviděl neznámého mladíka objat Jisunga okolo pasu.

,,Ji." oslovil mladšího a chytl ho za zápěstí.

,,Je, ahoj Minho." pozdravil podnapilý mladík a obejmul staršího okolo krku. Oslovený si jen povzdechl a vzal mladšího do náruče. Usoudil, že jakákoliv komunikace s opilým chlapcem byla zcela zbytečná. Ještě hodil znechucený pohled na onoho muže, jenž se mladšího před pár chvílemi chystal, jak se říká "ulovit". U svého místa hodil na mladšího hnědovláska Chan, který viděl v jakém stavu je, Minhovu bundu a ten se vydal směrem k východu.

Venku bylo ještě více chladno a foukal studený vítr. Staršímu se podařilo zamávat na taxi, které stálo opodál a spolu s Jisungem, který už nevěděl o světě, odjel pryč.

Když dorazili domů, starší potichu zavřel vchodové dveře, aby nevzbudil otce a jeho přítelkyni. Vyšel po dlouhých schodech až do pokoje a tam mladšího položil na postel. Opatrně došel zavřít dveře a zamkl.

,,Mhm." zabručel ze spánku mladší a následně něco zamumlal.

Brunet si jen povzdechl. Okolo spícího chlapce byli jeho city tak zmatené. Jak se mu povedlo, že z nenávisti mu na něm začalo záležet? Bylo to jeho charakterem, či dovednostmi? Možná oboje, avšak Minho si tím nebyl zcela jist. (Já už melu z posledního, já už nevím🥲)

,,Minho." zamumlal znovu mladší. ,,Kéž bys nikdy nebyl můj nevlastní bratr."

[ Hyunjin's point of view ]

,,Sakra!" zaklel jsem a naštvaně si dupl.

Tohle se nepovedlo. Na Seungminovi mi neskutečně zaleželo a nechtěl jsem ho nijak ranit. I já jsem si poslední dobou uvědomoval určitou náklonnost vůči jeho osobnosti. Byl mi stále bližší a bližší osobou. Stával se ze mě pomalu někdo jiný. Dříve můj každodenní život vypadal divočeji.
Od té doby jsem ho poznal, jsem neměl potřebu chodit s hlavou vztyčenou po škole, navštěvovat bary, ani mít horu přátel. Nechybělo mi nic z toho. Bavilo mě předstírat před jeho rodiči pár a v duchu se proklínal, že tomu pomalu, ale jistě propadám. Že propadnu citům k mladíkovi, který před pár měsíci vstoupil do mého života. Tenhle chlapec si mě doslova omotal kolem prstu.

A jak moc.

—————-

No, co k tomu dodat, že?😀

𝐒𝐈𝐋𝐄𝐍𝐓 𝐂𝐑𝐘| 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐋𝐈𝐗Kde žijí příběhy. Začni objevovat