[ Hyunjin's point of view ]Ráno mě probudilo otravné zvonění budíku, který jsem tak 'strašně' miloval. S opravdu velkým nadšením jsem ho vypl a posadil se na postel. Protřel jsem si své unavené oči a vstal. Líným krokem jsem se vydal do kuchyně, kde už snídal Jeongin.
Jeongin byl můj o dva roky mladší bratr. Vypadl nevinně ale byl to pěknej hajzlík. [promiň I.nnie :') ] Spolu jsme vycházeli dobře, ke mně jedinému měl respekt. Rád se pral s ostatními a vyvolával hádky. Jeon byl ještě na střední škole. Občas za mnou přišel, že potřebuje pomoct, ale jinak byl samostatný.
,,Dobré ráno." pozdravil jsem a on mi pozdrav oplatil. Vyndal jsem z lednice jablko a zakousl se do něj.
,,Tak jak to jde s tím uhm- jak se jmenuje, s Felixem?" zeptal se mně a já nadzvedl obočí.
,,Nechodíme spolu ty pako. Je hezkej, milej a má hezkou postavu, to jo, ale není to můj typ. Jsme jen kamarádi." odvětil jsem.
,,Ach tak. A co ta párty u Jaemina?" vyzvídal.
,,Uhm je v pátek."
,,A můžu jít s váma prosím? Chci se seznámit s Felixem. Bude tam?" optal se nadšeně.
,,Jeongine, bude tam spoustu ožralých lidí. Zůstaneš doma, ještě se tam někde ztratíš. A co by na to řekli máma s tátou?" snažil jsem to nějak zamluvit.
,,Hyung~ prosím." udělal na mne jeho psí očka. Tomu se nedalo odolat. Tuhle jeho stránku jsem znal jen já.
,,Aghh tak jo, ale budeš se nás držet jasný? Ne že se tam zas s někým popereš. Mimochodem, s kým ses popral tentokrát?" poukázal jsem na jeho náplast na nose.
,,Pamatuješ na Jaye?"
,,Toho namyšlenýho frajírka z vaší školy, kterej pomlouval tvýho kámoše? Na toho nejde zapomenout."
,,No, tak právě s ním. Zase měl blbý kecy." pokrčil rameny.
Jen jsem nad tím zakroutil hlavou a vydal se do koupelny. Tam jsem vykonal ranní hygienu a vydal se do garáží, kde parkovala moje motorka. Zapomněl jsem se zmínit, že naše rodina je docela bohatá. Máme opravdu velký dům, nějaká ta auta a velkou zahradu. Bohatstvím se ale nikde nechlubím. Nepotřebuju mít kolem sebe falešný lidi, kteří se se mnou budou bavit jen proto, že moji rodiče jsou bohatý. Autem nejezdím, protože něj ještě nemám řidičák. A ani mě to nějak neláká, na motorce se mi jezdí dobře.
Nasadil jsem si helmu, otevřel automatická vrata od garáže a rozjel se pryč.
[ Felix's point of view ]
Do školy jsem dnes šel pěšky. Bylo docela pěkné počasí tak proč nejít, že? V ruce jsem držel svůj oblíbený malinový čaj v termosce. Ach, jak já ten čaj miloval. Rozhlížel jsem se kolem sebe a sledoval, jak dospělí pospíchají do práce, studenti do škol a postarší lidi jak jdou na nákup nebo k lékaři.
Byl jsem tak zabraný do sledování okolí, že jsem si ani nevšiml motorky zastavujíc na odpočívadle vedle mne.
,,Felixi!" zavolal na mě kdosi. Otočil jsem se a uviděl Hyunjina sedícího na motorce.
,,Ahoj." usmál jsem se na něj. Hyunjin mi byl hrozně sympatický.
,,Nechceš svést? Předpokládám, že taky míříš do školy." nabídl mi.
,,Děkuji za nabídku, ale dnes je moc pěkné počasí takže si dopřávám ranní procházku." odpověděl jsem a on mi oplatil úsměv.
,,Dobře, tak zatím Lixi." mávnul na mě, nasadil si helmu a rozjel se pryč.
——————————
Zdravíčko💐Jsem tu s další kapitolou!♡
Omlouvám se za mojí neaktivitu v posledních dnech, já jsem vůbec nevěděla jak mám tuhle kapitolu napsat, takže mi to chvíli trvalo a taky jsem si dávala trochu odpočinek.😀Dneska se mi to čirou náhodou povedlo napsat, ale vypadá to tak jako to vypadá no.
~ blacklxcie
ČTEŠ
𝐒𝐈𝐋𝐄𝐍𝐓 𝐂𝐑𝐘| 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐋𝐈𝐗
FanficZa dveřmi malého pokoje se ozýval tichý pláč. Komu patřil však není známo. ---------------- ,,Doufal jsem, že už tě nikdy neuvidím. Bylo to mé jediné přání." ,,Ne všechna přání se ti splní." úšklebek na jeho tváři nechyběl. hlavní ship; chanlix vedl...