Hayat 18

352 20 14
                                    

Hepinise selqmlar canlarım.🤍  Nasılsınız neler yapıyorsunuz. Simdi bi size bi durumdan bahsedicem bölümler artık aralıklı olacağı ıçın yıldız sınırımızı yükseltme kararı verdim.
Normalde 25 yıldız yada 20 yıldız gibi az bi oy sayısı belirliyordum. Ama bu sayıyı 30 yıldıza yükseltme karqrı verdim. Ve açıkça söylüyorum ki sınır dolmadan bölüm hazır olsa dahi gelmiyecek. Beni anlayısla karşılayacağınıza olan inancım tam.🤗🤗

O zaman bölume gecelim. Bi de bi durum daha var bu bölümden sonra yani Hayat 19 un basinda iki yıllık bi zaman atlaması daha yaşayacagız🙈. Hepinize iyi okumalar canlarim💞

İlyas ve ömür asansörden kurtarılmişti. İlyas ömürün telefonunun tek çubuk çektiğini görünce hemen otel idaresini aramiş ve asansörün bozuldugunu bildirmiştir. Aradan yarım saat geçtikten sonra kurtarma ekipleri gelip çikarmisti ömür ve ilyası.

Ömür hafif bi baygınlık geçirmişti. Kurtarıldıktan sonra ilyas hemen odalarina getirmişti ömürü. Bileklerini kolonyayla ovarak kendine getirmişti ömürü. Ömür yavas yavaş gözlerini açarken ilyas telaşla yüzüne doğru eğilmisti ömürün "ömür iyimisin ha" diye sorularına baslamiştı.

İlyas egildigi dogrultuda kalkarken ömüründe doğrulmasina yardım etti ve sırtını yatak başlığına dayandırdı. "Iyisin dimi ömür" diye tekrarladı az önceki sorusunu ömür ilyasın kendi elleri üstündeki ellerini tuttu "iyiyim canım " dedi onu sakinlestirmek amacıyla "özür dilerim senide korkuttum sanirim" diye devam etti sözlerine. İlyas hemen sözünü kesti ömürün "sakın ha sakın özür dileme bitanem hem senin ne suçun var" diyerek dudaklarını ömürün alnına bastırdı güç verircesine. Onun bu hareketiyle ömürde basını ilyasın göğsüne  yasladı.

"Biraz sahile inelim istiyorsan temiz hava alalım ne dersin hem sana da iyi gelir" diye öneri sundu ilyas "olur benim için fark etmez amabönce birqz böyle duralım" dedi ömür. Ilyas ona tamam dedi ama niye böyle durmak istedigini anlayamadi" tamam duralım durmasina da niye böyle duruyoruz"diye sordu merakına yenik düserek "kalp atısların" diye bi duraksadı ömür daha sonra devam etti " kalp atısların bana çok iyi geldi sevgilim" dedi. Onun bu dedigine ilyas hic bi şey demedi.

Ömürün istegiyle biraz daha öyle kalan ömür ve ilyas artık kalkmıştı yataktan. Ömür sahile gidecekleri için üstüne ince bi elbise giymeyi tercih etti. Bembeyaz sade bi elbise. Kolları ip askılı boyu ise diz hizasinin biraz altında. Zaten o sevmez di öyle kısa şeyler ilyasta karışmazdı ona başlarda çok çekinmişti ömür ilyasın herşeyine karısmasından ama hiçte öyle olmamişti ilyas ona "bu senin hayatın bana sadece senin yanında olmak ďüser" demişti.

Ömürün elbisesi 👇

Ömür üstünü değistikten sonra el ele tutuşarak cıktılar odadan ve merdivenleri inerek otelin giriş kapısına geldiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ömür üstünü değistikten sonra el ele tutuşarak cıktılar odadan ve merdivenleri inerek otelin giriş kapısına geldiler. Oradanda ayrıldıktan sonra sahile doğru yürümeye basladılar. Ara ara yürürlerken ömür başını ilyasın omzuna koyuyordu. 10 dakikalık bi yürüyüsun ardından sahile varmışlardı ikiside terlik giydigi için kumların terliklerin arasına dolup ayaklarını okşamasından rahatsızlık duymadılar.

Sahil boyu yürümeye başladılar. Tam yürümeye devam ederlerken durdular uzunca denize doğru baktılar sessizligi bozan ömür oldu "bu gün çok korkuttum seni dimi" diye sordu mahçupça ilyas elini ömürün saclarına attı ve okşayarak "evet çok korktum seni öyle yanımda baygın görünce ömrümden ömür gitti ama sen böyle sürekli sanki senin suçunmuş gibi özür dilemeye kalkarsan beni korkutmaz sadece üzersin sevgilim" dedi elleri ömürün saçlarındayken.

Ömür saçlarındaki ilyasin elini tuttu ve avuç icinin kenarını öperek " seni seviyorum" dedi ilyasta karsilıl olarak onu kollarının arasına alırken " bende seni seviyorum " dedi ve saclarına minik bi öpücük bıraktı...

Şimdi ömil ciftimizi biz o sahilde bi bırakalım gelelim istanbula bakalim ferman ve zeynep neler yapıyor...

İlyas ve ömürün kusadasina gitmesinin üzerinden iki gün geçmişti. Bu iki günde ferman ve zeynep sadece telefon ile konuşmuşlardı. Ama fermanın zeynepe çok güzel süprizleri vardı.

Ferman o gun sabah erkenden kalkıp zeynebe " çabuk hazırlan seni almaya geliyorum" diye mesaj atmiştı. Zeynep uyanıpta mesajı görünce hemen hazırlanmaya baslamişti. Üstüne normal bi üst altina ise her zamanki gibi siyah bi kot geçirmisti. Fermanin motorunun kornasini duyunca merdivenleri adeta birer ikişer inerek kapıya varmişti.

Zeynep kapiyi acıp karşı kaldırımda bekleyen fermanın yanina gitti hemen "ee nereye gidiyoruz sevgilim" diye sordu merakla " süpriz aşkım gidince görürsün ama çok begenecegin bi süpriz" diye yanitladı ferman zeynebi. Yaklasık bi 20 dakika sonra büyük bi deponun önüne geldiler  motorun arkasindan inen zeynep depoya bakarak merak ettigi soruyu sordu "ferman bizim burada ne işimiz var söyleyecekmisin artık" dedi .

Ferman ise hiç bi şey demeden cebinden cıkarttigi bezle zeynebin yanına geldi arkasına gecerek gözlerinin hizasina getirdi bezi. "Ferman böyle şeylerden hiç hoşlanmam ne yapıyoruz burada" dedi zeynep az öncekine nazaran sesi biraz daha yüksek cıkmiştı. Ferman iyice zeynepe yaklasarak önce sıcak nefesini ensesine üfledi daha sonra kısık sesiyle "bana güven çok begeneceksin" dedi

Ferman eğildi yerden geriye dogru çekildi. Ve az önceki yarım kalan işini yaptı bezi zeynebin gözlerinin hizasina getirerek arkadan basladı ve onun elini tutarak kendisiyle beraber yönlendirdi. Zeynep gözleri bağlı fermanın yönlendirmesiyle gidiyordu biraz ilarledikten sonra durdular. Büyük bi gürültü oldu zeynep bu sesten kapının açildıgıni anlamişti.

Ferman kapıyı açtıktan sonra tekrar zeynebin yanına geldi onu elinden tutarak tekrardan kendisiyle beraber yönlendirdi. Içeri girdiklerinde ferman kapiyi kapadı. Ve zeynebi biraz daha yürüterek deponun ortasına getirdi. Önce deri ceketinin cebine elini soktu ve kırmızı kadife kutuyu cıkardı ardından ise kutunun kapagını açtı ve tek dizini yere dayayarak elini zeynebin önume getirdi. Gözleri kapalı olarak bekleyen zeynebe "artık gözlerini acabilirsin bitanem " dedi.

Fermanın bu komutuyla zeynel yavasça ellerini gözlerinin üstündeki beze getirdi ve arkadan baglanan dügümü açtı. Bez cözülüp yere düserken zeynep görus acısına giren yüzüge bakakaldı. "Fe-ferman bu ne" diye sordu. Ferman zeynebin sordugu soruyu cevaplamadan önce boğazını temizledi " şimdi beni sözlerimi hiç kesmeden dinle olumsiz bi cevap vericeksende önce beni dinleni isterim" dedi onun bu dedigini zeynep tamam dercesine kafasıyla onayladı.

Zeynepten onayı alınca ferman bu sefer asıl söylecek olduğu sözlere başladı. "Bu teklifi yapmadan önce cok düsündüm belki sen henüz erken diyip olumsuz bi yanıt vericeksim ki hakkında. Ama ben her sabah uyandiğımda yanımda seni görmek istiyorum. Benim hayatıma dahil ol istiyorum. Ben seninle bi yuva kurmak istiyorum ne biliyim her sabah kahvaltimizi biz hazırlayalım gün sonunda da gene birbirimize sıgınalım istiyorum yani özetle zeynebim ben seninle evlenmek istiyorum. Sende bu deli coçugu hayatına dahil etmek istermisin" diyerek sonlandirdi sozlerini.

Ama kısa bi nefes alarak devam etti "benimle evlenirmisin zeynebim" diye sordu. Zeynep önce sag gözünden akan yaşı sildi daha sonrq küçük bi tebessümle fermanın ellerinden tuttu. Onun kalkmasina yardimci oldu. Ve gözlerinin içine bakarak " evet, evet evlenirim seninle" dedi gülerek. Ferman aldiği olumlu cevapla hemen zeynebe sarıldı ve onu biraz kaldirarak sevincle daha cok sarildi.

"Ayhh tamam dur, dur ferman indir beni" diye bagirdi zeynep. Ferman onun bunu demesiyle hemen durdu ve elindeki kutudan yüzügü çıkardı  zeynebin yüzük parmagini alarak yavaşca yüzügu onun parmagına gecirdi. Zeynep elini kaldirarak yüzük parmagındaki yüzüge baktı daha sonra fermana ulasabilmek icin parmak uclarinda yükseldi ve yanagina ufak bi öpücük bırqktı....


Evett uzun bi aradan sonra tekrar bi aradayız... bu arada aktifligi korumak icin atıyorum bu bolümu o yüzden biraz az oldu o zaman hepinizi öpuyorumm...

Bolüme de oylarinızı ve yorumlarınızı bekliyorummm 💫💫😘😘

Tabikide bunu da yapıcaz 1132 kelimeyle saygılar efenimmm 💜💜

Hayali kurgular ömil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin