Hayat 19

301 21 46
                                    

Evvvettt bi bölüm baslangıcından daha selamlarrrr. Nasılsıniz bakalım canlarımm. Iyisiniz diye umup devam ediyorum. Önceki bölümün basındada bahsetmistim ama tekrae bahsedeyim dedigim gibi bu bölüm 2 senelik bi zaman atlamasi yaşayacagız ve bölümümüz bi tık duygusal olucak. Hepinize iyi okumalarrrr.

Ömür odanın içine dolan güneş ışıklarıyla kalkmıştı. Kafasını kaldırdıgında ilyasın daha uyuduğunu  gördü ve yavaşça dogruldu yatakta şisen karnından dolayı hareketlerinde biraz zorlaniyordu ama ilyas her daim ona yardımci oluyordu.

Elini karnina koyarak "kızım uyandin mı bakalım" dedi elinin altında ufak bi kirpırdanma hissedince gülümsedi. " oo uyanmısız bebeğim hadi babayıda uyandıralım çiçegim" dedi ve az önce dogruldugu yere tekrar uzandı. İlyasın yanagından öptü ve " sevgilim hadi uyan" dedi sessizce. Ömürün sesini duyunca tek gözünü açti ilyas "ömür noldu ağrın filan mı var hı" dedi dogrulurken "yok canım sabah oldu diyecektim hadi kalkalım" dedi ömür yataktan kalkmaya çalısirken.

İlyasta hemen kalktı ve ömürün tarafına dolandi onun kalkmasina yardımcı oldu elini kendi karnına dayayarak" iyiyiz babası kızımızda uyanmıs " dedi tebbesüm ederken. "Günaydın babacım" dedi ilyasta ömürün karnını severken "hayatım hadi sen in bende üstümü degisip geliyorum" dedi omür gardırobun önüne gelirken.

İlyas tam kapıyı açacakken gerisin geriye geldi "kendin halledebilcekmisin ömür yardım edeyim" dedi soru sorarcasına "yok , yok gerek yok canım o kadar da degil hallederim kendim" dedi ömür. Ömürden aldigi olumlu yanitla kafasını salladi ilyas ve odadan cikarak aşagıya indi. Abisi koltukta oturmuş televizyon izliyordu. "Gunaydın abi" diyerek abisinin yanıma koltuğa oturdu ilyas.

"Günaydın" dedi hizirda gözünü televizyondan ayirmayarak " ömür nerde, uyanmadımi daha" diye sordu hızır " uyandı uyandı sen git ben hallederim dedi" ilyas ama onu yanıltırcasına merdivenin basından ömürün sesi duyuldu. "İlyasss yardım edebilirmisin" diye. İlyas gülerek yerinden kalktı ve karısınin yanına merdivenin basina gitti.

"Ee hayatım kalayım dedim sana dimi" dedi " yaa hayatım hallederim zannettim özür dilerim" dedi ömür gözleri sulanmaya baslamıstı. Ilyas alışmıştı onun bu hallerine artık hormonlardan oldugunu biliyordu. " tamam hayatım özür dilemene gerek yok, tamam" dedi  ve omürün koluna girerek aşagıya inmesine yardımci oldu. Ilyas ömürü oturma odasına yönlendirirken "ilyas dur mutfağa gideyim yardım edeyim" dedi " ömür sen 6 aylık hamilesin farkındamısın artık oturman ve oturdugun yerden bile kalkmaman lazım " dedi ve oturma odasina götürüp koltuga oturttu.

"Eee bu gün nasıl bakalım derin hanım" dedi hızır oturdugu yerden kalkıp ömürün yanına otururken " iyi abi gene kendini belli edip ben buradayım diyor " diyerek güldü ömür. " iyi olsun kızım iyi, iyi olun" dedi. Meryem son kahvaltigida masaya koyarken oturma odasına yöneldi ve digerlerini kahvaltiya çagirdi. "Hadi bakalım kahvaltı hazır." Dedi." Abla kusura bakmayın yardım edemedim" dedi ömür mahçubiyetle. Meryem ömürün yanına gelerek kalkmasina yardımcı oldu "olur mu hic öyle şey sen otur keyfine ve Derinimize iyi bak ve gerisini düsünme" diyerek karnını okşadı ömürün.

Kahvaltı masasına herkes oturmustu. Kimse konusmuyor herkes kahvaltısıni ediyordu. Hayriye ömüre hitaben" kizum nasilsin bu gün uşak nasildur" diye sordu. "Iyi annecim ikimizde cok iyiyiz" dedi. "Yaa ilyas ne zamandir görusemiyoruz abimlerimi cagirsak hem zeynoyuda özledim ben onlarda gelir" dedi ömür. "Olur hayatım, abi uyar dimi bahçeye bi mangal yakarız" dedi ilyas son kismıni abisine yöneltirken. " olur olur ne zamandır buluşmuyoruz" dedi. En son özlem geldi kahvaltıya onlarda alparslanla evlenmislerdi "canım günaydınnn nasılmış bakalım teyzesinin fıstıgı" diyerek alparslanın yanina oturdu.

Hayali kurgular ömil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin