Hayat 21 (sevgililer günü özel)

445 19 12
                                    

Bu bölüm hangi tarihte gelir bilemiyorum ama 14 şubat için yazdigimi bilin lütfen. Aklıma bizimkiler niye 14 şubat kutlamasin ki fikri geldi. Yani mafya da olsalar romantik bizim beyler. O zaman bölüme geçebilirizz..

Alparslan ve özlem o gün cok özel bi sabaha uyanmışlardi. Alparslan 14 şubat için kendilerine yakin bi otelde bi yer ayarlatmis ve bi gün önce yerleşmislerdi.

Yataktan dogruldu alparslan ve mışıl mışıl uyuyan karısını izledi bi süre daha sonra yanagından öptü. Yattigi yerde yavasca kıpırdandı özlem " sevgilim hadi kalk bitanem sabah oldu bu gün çok güzel planlarimiz var" diye uyandirmaya calisti alparslan ozlemi "yaa alparslan bırak uyuyalim işte " dedi uykulu " gel yat sende hadi gel yat" diye devam etti bi yandan elini yataga vururken. "Özlem itiraz kabul etmiyorum hadii" dedi alparslan otoriter sesiyle alparslani ikna edemeyecegini anlayan özlem dogruldu yatakta.

"Ya gece zaten çok geç yattik niye erkenden kalkiyoruzki " dedi  mızmızca alparslan  " gece gec yatmamiz senin yüzunden di hatirlatırım" diyince özlem munzırca sırittı ve alparslanin dudaklarini öperek " gece muhtesemdin" dedi yataktan kalktı (siz ne yasandigini anladiniz skdksmsj) alparslan onun bu yaptigina kısa bi güldü " kahvaltı söylüyorum odaya sonra da bi gezeriz ne dersin" dedi özlem banyodan kafasinı cikardı " kahvaltiya okeyim ama gezmeyelim" dedi " eee ne yapıcaz özlem bos boş oturcakmiyiz" dedi

Özlem banyodan çiktı üstünde sadece uzun bi tişort vardi " yaaa gelelim odamiza gecirelim yorganı tepemizden tüm gün film izleyelim nasıl fikir ama" dedi "olur madem peki hadu giyinde kahvaltiya inelim" dedi yataktan kalkarken. Özlemde giyinmeye gitti.

Çakırbeyli evde ise ömür ve ilyas haric herkes kahvaltisini etmis bi yerlere dağilmişti. Meryem ve hızır bahçede oturuyorlardı " demek 27 sene oldu ha meryemim" dedi ileriye bakarken. " valla oldu peki tamda bu gün bana evlilik teklifi etmen" diyerek sırıttı meryem " eee babandan sor bela almisim seni daha vakit kaybetmeyeyum dedum"diyerek güldu hızır. Meryem ozunda yatiigi hizırın gögsune vurdu "hızır ne yapti benim babam sana görende zulum cektirdi sanacak" dedi meryem

"Ulaaa kaç gece kapısında yattım gene de nuh dedi peygamber demedi" dedi "peygamber demeseydi ben şu an senin yaninda olmazdim çakır aklında bulunsun" dedi " gene demediki meryem seni kacirınca he dedi oda zorla benim evlilik teklifide öyle arada kaynıyıverdi iste aslinda aklımda daha güzel planlarım vardı"dedi hızır gene gözlerini uzağa dikerken. " hadii ne vardiki aklında " dedi meryem merakla.

" böyle seni bizim evin oradaki bi park vardiya papatyalarla dolu şimdi apartman diktiler. Oraya götürecektim gene sen tabi babandan kaçıp gelecektin hızır babamin haberi yok ne diyeceksin çabuk de diye alel acele hareket edecektin ben önce papatyalardan yaptıgım taci takacaktım senin ipek saclarına cok seversin papatyalari senin bi hosuna gidecekti ama soracaktin hayrola ne oluyoruz diye ben diyecektim ki benimle  bi ömür yasamaya varmısın sonra biriktirdigim paralarla aldigim yüzügü cikracaktim kutudan senin o zarif parmaklarina takacaktım" dedi. Hızırin son sözleriyle meryem elini kaldırıp yüzük parmagındaki yüzüge baktı.

Hızırın bahsettigi yuzük buydu o zaman kısmet olmamisti takmak anca babasinin rızasi olduktan sonra takabilmisti yüzügü gerci hizir kendisini kacirmaya kalkmasa babasinin rizası olacağinı düsünmuyordu ama. Meryem bunları düsünürken hızırın yanagına yanastı ve zarifçe öptü " bak taktın o yüzügü parmagıma 27 yıldır cikmadi bu yüzük tabi aradaki istisnaları saymassak" dedi sonda ceylandan bahsettigi aşikardı. "O günde bunu demistim bu yüzük meryemimin parmaklarına çok yakisir bak ne kadar dogru düsünmüşüm" dedi hizır karısınin alnını öperken.

Onlar bahçede eskiyi yâd ederken kendi odalarinda ise sadece ilyas uyanmisti. Önce göğsünde yatan karısına baktı. Yüzündeki yorgunluk bariz belliydi ikisi icinde çok büyük bi kayıptı bebeklerinin ölmesi. Ilyas yavaşca ömürü yanina kendi yastigina yatirdi ve kendiside yataktan dogruldu. Banyoya gidiyorduki yerde duran cantaya takildi biraz ses ciktı bu sese ömürde uyanmisti "ilyass" diye tedingirce dogruldu "ne olduu" diye devam etti "yok bir sey hayatım çantaya takıldık hadi sen uzan biraz daha " dedi ilyas.

"İlyas yatmaktan sıkıldım artik hastanede de yat yat nereye kadar " dedi omür bıkkınca " tamam o zaman bak bu gün hava çok guzel bi yerlere gideriz hem seninde kafan dağılır ha ne dersin" dedi ilyas öneri sunarken " nereye gidicez ki " dedi ömür   "kafa dinleyecegimiz herhangi bi yere bence ikimizin de buna ihtiyacı var" dedi ilyas şevkatle bakarken. "Peki " dedi ömür. Ilyasta ömürün yataktan dogrulmasina yardımcı oldu. " ben mineye söyliyim bize söyle güzel bi sepet hazirlasın sen kendin halledersin dimi" diye sordu " tamam canım git sen hallederim ben" diyerek gönderdi ilyası ömür.

Ömur ve ilyas evden cıkmıslar ve büyük ağacların oldugu ormanlik bi yere gelmislerdi. Bi tanede ev vardı "ilyas sen ne ara ayarladın burayı  " dedi. "Şey hani bu mangal yaptigimiz gün vardıya iste o gün gece kaciracaktım seni buraya biraz birlikte vakit geçirelim diye" dedi ilyas ikisinin aklına da o kara gün geldi. Ömür gözünden akan yaşı sildi. Beraberce evin içine girdiler. Ev iki katliydı ilk katta mutfak ve oturma odası ikinci katta ise lavabo bir adet bos oda ve bi adet yatak odası vardı.

Ömür girer gurmez oturdu koltuga ilyasıda yanina çagırdı "ilyas benim sana bi şey söylemem lazım çünki biraz daha söylemezsem kafayı yiyecegim" dedi yanina oturan ilyasın ellerini tutarak " ömür kötü bi şey mi ne oldu" diye sordu ilyas merakla. " ben geçen gün doktora gittim kontrolüm vardı doktor bana" dedi hafif bi duraksadı daha sonra derin bi nefes alarak devam etti " doktor bana bir daha hamile kalamayacağımı söyledi, benim için sakıncaliymis " dedi gözlerinden akan ve durmak bilmeyen yaşları silerken " ne" diyebildi sadece ilyas. Ömür yavaşça basını ilyasın göğsüne koydu.........

Ömür ve ilyas bi süre daha öyle kaldılar. Onlar böyle birbiriyle avunsunlar....

Evett az ve öz bi bölüm oldu. Bunu 14 subata ozel yazmistim. Oylarınızı ve bol bol yorumlarinizi bekliyorum canimlar iyi okumalarr...

Hayali kurgular ömil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin