Hayat 15

337 28 81
                                    

Hepinize selamlarrr. Ufak bi şey yazdiktan sonra bolüme devam edicem. Bu bölümden sonra iki hafta kadar bölüm gelmeyebilir çunki sınav haftam baslıyor 3 ocak 14 ocak arası yani neden bölüm gelmiyor diye sorarsanız bu yüzden bana bolca şanş dileyin canlarımm🥺🥺

Neyse o zaman bölüme geçelim ne dersiniz? Bu bölüm muazzam olucak. Öncelikle bu bölümde yazacaklarımı biraz da onun fikirleriyle yazdım o yuzden bu bölümü Ceren5341 e itaf ediyorumm umarim beğenirsin bölümü çiçeğim🥰🥰

Ceylan ve meryemin konuşması mermilerin kırdığı camların sesleriyle kesilmişti. Her ikiside kendisini yere atti kurşunların hedefi olmamak için ceylan hemen yanındaki cantasından iki silah çikardi birini meryeme uzattı "silah kullanmayı biliyorsun diye hatırlıyorum" diye sırıttı meryem ceylanin uzattığı silahi aldi "her zaman" dedi ve emniyetini açarak karşı tarafa ilk kursunu sıktı.

Ceylan da meryemin ardından ateş etmeye başladı "ikimiz bu kadar kisiyle başa çikamayız hızırı aramamız lazim" dedi ceylan ateş ederken "ara o zaman" dedi meryemde ceylan meryemin burada da inat yaptiğini anlayınca istemsizce göz devirdi daha sonra yere çöküp saklanarak cantasından telefonunu çikardı "MAVİŞ"yazan numaranın üstüne tıkladı ve telefonu kulağına dayadı telefon calarken kendi kendine"hadi maviş aç şunu ya" diyerek söylendi onun bu cümlelerine bu seferde meryem göz devirdi ve ateş etmeye devam etti.

Sonunda telefon açılmış karşı taraftan hizırın sesi duyulmuştu "ne oldu ceylan" diye sordu daha ceylan cevap vermeden arkadaki silah seslerini duydu hızır"o arkadaki silah sesleri ne?nerdesin sen?" Diye sorularını siraladı "meryemin yanındayım saldirıya uğradik çok kalabalıklar gelmen lazım" dedi ceylan "tamam, tamam geliyorum dayanmaya çalışın tamam mı" dedi hizır karşı tarafın cevabıni beklemeden kalktı acelece sandalyesinden.

Masada oturan digerleride hizırın kalkmasıyla telaşlandılar "abi ne oluyor,ne silahı, ceylan abla nerede" diye sordu ilyas "meryem ile ceylan saldırıya ugramislar" dedi hızır ve daha sonra kapıdan firlarcasına cikarak arabasına doğru koştu. Onun ardından hizırali, ilyas ve alparslanda cıktı fidanliktaki ofisten. Hızır çoktan fidanlıktan çikis yapmiştı. Geri kalanlar ise arabalara dağılarak onu takip ettiler.

Hızır meraktan öldüğu on dakikayı atlatıp sonunda varmıştı meryemin evine adamlar durmadan ateş ediyorlardı o da arabasinın arkasina siper aldi ve dışarıdan adamları vurmaua başladı. Onun ardından ilyaslar geldi dördününde destegiyle adamlari temizlemişlerdi. Hizır hemen evin icine atti kendini"ceylan, meryem nerdesiniz ses verin" diye bagirdı evin icin de.

Oturma odasından ceylanın sesi duyuldu"yukaridayız hızır acele et meryem vuruldu" diyordu hızır duydugu son seyle merdivenleri nasıl çiktığını bilemedi. Hemen meryemin yanına çoktü "meryem iyimisin ha nerden yaralandın söyle " diyordu endiseliydi "hızır, tamam abartılacak bir şey yok iyiyim koluma geldi ama sanırım içeride kurşun baya acıyor" dedi meryem canının acısı kendini belli etmeye baslamiştı.

Hizır hemen kaldırdı meryemi"tamam hastaneye gidiyoruz hadi" dedi meryeme destek olarak indirfi merdivenleri kolundaki kan ile merdivenlerden inen meryemi ilyas ve alparslan karşıladı"yenge iyimisin, kolun" dedi ilyas "iyiyim ilyasım, iyiyim" dedi daha sonra ise ilyasa uzattı kolunu onun koluna girmek için bunu anlayan hızır zorlamadı. Ilyas meryemi arabaya götürürken hizırali ise annesine yöneldi.

"Anne sen de iyisin dimi varmi bi yerinde bir şey" diye sordu "yok, yok iyiyim oglum hadi bizde meryemle gidelim kafam rahat olmaz yoksa" dedi ceylan tam giderken hizirin sorusuyla durdu"ne işin vardi senin burada" diye "meryem le konusmaya gelmiştim ayrıca sanane hizır, sanane" dedi ve kendi geldigi arabasina bindi hiziralide onun arabasına bindi. Hızır ise kendi geldiği arabaya binerek ilyasların gittiği hastanenin yolunu tuttular

Hayali kurgular ömil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin