Yeniden herkese merhaba bitanelerim.
Uzun bi aradan sonra tekrar geri döndük.
O zaman hepinize iyi okumalarikizler o sabah biraz daha erken uyanmıslardi. Her güne bi muziplik sıgdıran bu minik yaramazlar bu günde anne ve babasıni üstelerinde zıplayarak uyandırmaya karar vermişlerdi.
Ama hiç beklemedikleri bi sey olmuş ve alparslan amcalarına yakalanmıslardı.
Alparslan karısından önce uyanmıştı. Üstünu giyinmis odadan cikmistiki amcası ve ömürün kapsında cimcimeleri görmuştü.
Önce yanlarina dogru adımladı daha sonra ise boylarını esitleyebilmek adına tek dizinin yere koydu. "Ne yapiyorsunuz bakalim burada küçük yaramazlar" diyerek ikisininde yanaklarına birer öpücük kondurdu.
"Annemle babami uyandıracakdık amca" diyerek yanitladi alparslani minik kız
"Hıı demek öyle bu gün aklınızda hangi plan var bakalım söyleyin amcanıza" diyerek hafifçe tebbesüm etti alpaslanKüçük kız baş parmagıni kaldırıp dudaklarına götürüken ayni anda"şııı" diye bi sey çıktı agzından daha sonra devam ettı "gizli, kimseye söylemeyiz"dedi ve ayni esnada parmagını dudaklarından çekti.
Alparslan kızın bu hareketine gülümsemeden edemedi ve dizinin üzerinden kalkarken " tamam öyle olsun bakalim" dedi ve onlari yanlız biraktı.
Minik afacanlar kapıyi yavaşca ve sessizce aralayip gene aynı sessizlikte pıtı pıtı adımlarla içeri girdiler. Biri annesinin diğeride babasının tarafına geçince ikiside yatağa cıkıp hem zıplayıp hem de bagırmaya başladılar.
"ANNE, BABA UYANİN SABAH OLDU UYANIN, UYANİN"
"Gelin kız buraya böyle uyandırılır anne baba " diyerek alayla karisik sitem etmisti ilyas
"Bu saate kadar uyanmassaniz uyandirilir tabi baba" dedi zehra ve kıkır kikır gülmeye başladi
"Kız saat daha sabahin dokuzu kuduruklar""Hadi güzel kizlarım siz inin aşagıya bizde uzerimizi degisip inelim" dedi ömür yataktan kalkarken.
Çocuklar odadan cıkmıştı ömür gardıroptan kendisine kıyafet bakıyordu.
"Bu zehra varya o kadar hareketli bi cocuk ki gecen bizim hızıraliyle oyun oynarken peltini çıkarmış çocugun " diyerek güldu ilyas.Ömür: Evet ya iki kardes birbirinden o kadar uzak davranışlara sahiplerki mesela berra kardesi kadar hareketli degil ama zehraya uyuyor sonra baslasin hirala gurele. Ama en cok korkutugum neydi biliyormusun
İlyas ömürun konusmasının sonundaki soruya hitaben neydi diyerek kafasını salladı.
Ömür:birbirleriyle kavga ederler ve anlasamazlar diye o kadar çok korktum ki. Allahtan korktugum basıma gelmedi.
İlyas: valla oyle çok iyi anlasıyorlar.
Ömür ve ilyas giyindikten sonra ömur arik kendileri için rutin haline gelen aktiviteyi yapmaya koyuldu. Kendi odalarindan cikip kendisini odalarinda bekleyen ikizlerin yanina gitti. Onların kendi kararlari ile secmis olduklari elbiseleri giydirip yine kendileri secmis oldugu tokalarlar saclarıni yapti.
Aile fertleti kahvalti masasina oturmustu. Ömür de bir elini tutan berra ve diger eline tutan zehra ile birlikte merdivenden inmekteydi. Cocuklar merdiven bitip anneleri ellerini gevsetince koşarak hizırın sandalyesinin iki yanina geçtiler.
"Günaydın amca " diyerek iki yanagından öptüler . Masadaki tüm herkes bu görüntüye dudagında hafif bir tebessüm ile baktı.
"Gunaydın guzellikler"diyerek hızırda onları yanagından optü. Herkes sandalyesine oturmuştu ve kahvaltı başlamişti.
Tabagındaki bir salataliği daha agzına atip yedikten sonra Özlem genzini temizleyerek dikkatlerin kendisine döñmesini istedi. Tüm herkesin onu dinledigine emin oldugunda ise söze başladı. "Babam dün gece beni aradı"
Bu beş kelime masaya bi cığ gibi düştü. Önce herkes kurulan cümleyi sindirmeye calistıkı öyleki ünal kaplan kızı özlem alparslan ile evlendiginde beri yani yaklasık 2 yıldır kızı ile konuşmuyordu. Bu evliklik ünal kaplanın istemedigi ve onay vermedigi bi evlilikti. Ve tahmin edilirki tepkisini ortaya koymustu.
Sessizliği ilk bozan alparslan oldu "hangi dağda kurt öldüde baban seni aradi özlem. Hasta falanmıymiş yoksa" son cümlesini alayla karısık kurdu.
"Bilmiyorum daha sonra mesaj atti. Görüşmek istedigi yazıyordu" diyerek gene bi cırpıda söyledi özlem
"Kesinlikle gitmiyorsun özlem ara söyle ha sen söyleyemiyeceksen ver ben söylerim" dedi alparslan.Bu konusmaya bölen ise tiz bir zil sesi oldu.
Mine kalktı ve kapiyi actı karsisindaki tanimadigi surete " buyrun kime bakmistiniz" diye bi soru yoneltti.Karsı taraf bi seyler söyledi ama söylediginden çok evdekiler sese tonuna odaklanmisti...
Peki kim bu gelen? ‼️
Özlem ünal ile bulusacak mi ? ‼️
Aradaki buzlar eriyecek mi? ‼️Evet hepinize ilk bolümden selam arkadaslar umarım keyifli bi bölüm olmuştur. 💕💕
Alışkanlıgımızı yapmaz ise olmaz 647 kelime ile sevgiler 😍😍
Peki ikizlerin isimlerini nasıl buldunuz💛
Bir sonraki bölüm ikizlerin fotosunuda ekliyecegim bölüme 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayali kurgular ömil
ФанфікиEdho dizisinin çifti olan ömil ile ilgili hayali hikayeler. Gönlümden ne geçerse onu yaziyorum ve desteklerinizi bekliyorum okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederimm Uzaktan değil hemen yakindan bir ses gelmişti "ilyas" Adam adinin seslenilmesiyle...