WARNING 18+
Song request: Stop baby don't stop[taeyong & ten]
Taeyong:Ahhhh ahhhh jung faster please....
Jaehyun:what?i can't hear you [smirk + tease taeyong]
taeyong memandang jaehyun begitu dalam dengan muka sexy nya itu yang membuat kan sesiapa yang pandang dia pasti akan tergoda,jangan lupa badan nya yang sexy dan tanpa kain benang di seluruh badan nya.
Taeyong:daddy, please fuck me so deep that i can't walk tomorrow
Kata taeyong yang mengoda itu membuatkan nafsu jaehyun bertambah naik
Jaehyun:my pleasure baby[smirk]
Taeyong:AHHHHH AHHHHH
Jaehyun mengeluarkan penis nya sedikit dan sekali hentak saja boleh buat taeyong mendesah tanpa henti dan jaehyun mencium bibir taeyong dengan begitu sensual.
Jaehyun:nghhh i love you taeyong aghhh...
Taeyong:ahhh i love you too jaehyun...
Jaehyun undur ke belakang dan ke depan banyak kali hingga masuk 10 tusukan, jaehyun mengeluarkan sperma nya di dalam dengan begitu banyak hingga sperma nya mengalir di sisi sisi hole taeyong.
Taeyong:JAEHYUN KENAPA KAU LEPASKAN DEKAT MMHHH
Tak sempat taeyong nak habiskan ayat dia jaehyun dah cium bibirnya,jaehyun melepsakan ciuman nya dan menarik badan taeyong rapat dengan dadanya.
[posisi mereka berdua sekarang jaehyun dah terbaring di sebelah taeyong selepas buat persetubuhan bersama taeyong.
Jaehyun:shhh goodnight teayongie[jaehyun mencium dahi taeyong sebelum dia mendekat kan kepala taeyong di dada nya.
the next day
Taeyong pov
taeyong sekarang berada di dapur masak untuk breakfast mereka berdua dan jaehyun pula masih tertidur. Dia kalau taeyong tak membangunkan nya,hmm sampai kiamat lah dia takkan bangun,ye itu lah jung jaehyun kalau kamu semua nak tahu hehehe.
Selesai hidangkan makanan di atas meja,taeyong naik anak tangga menuju ke biliknya untuk bangun kan bayi besar yang masih di dalam mimpi nya itu.
Taeyong membuka pintu dan pertama sekali dia lihat dalam bilik itu semestinya tak bukan jaehyun yang masih ketiduran di atas katil. Taeyong ketawa pelahan melihat jaehyun yela mana tak nya jaehyun tidur sampai mulut terbuka.
taeyong bergerak menuju ke katil dan dia menaik atas katil
Taeyong:jaehyunie ~~~~ wake uppp
Taeyong mengoyang kan badan jaehyun yang masih terbaring kat katil dengan begitu kuat,sekuat macam mana pun taeyong goyang kan badan jaehyun,jaehyun tetap tidak sedar kan diri hingga lah taeyong mendapat idea yang bernas.
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm Stuck With You {Jaeyong}
Fanfiction"Can we be together again?" Jaehyun "No we can't kita tidak boleh bersama lagi jaehyun" Taeyong "I hate him so much" Taeyong "I'm stuck with him again" Jaehyun mengisahkan tentang jaehyun yang jatuh cinta kepada bekas kekasihnya semula..adakah ja...