Episode 08

70 8 2
                                    

Yuta:sayag,kamu sudah siap mahu pulang ke korea?

Taeyong menatap suaminya yang disampingnya sambil tersenyum.

Taeyong:ya aku siap*smile*

Yuta mencium dahi taeyong sebelum dia pergi dekat mark yang lagi berpegang tangan kiri taeyong.

Yuta:mark,sini sama ayah*smile*
Mark:tidak mau,Mark mahu cuma dengan omma.

Kata mark sambil mengeratkan tangannya di tangan taeyong.

Taeyong:mark...
Yuta:tidak apa-apa sayang,mari kita berangkat ke airport. Takut ketinggalan.

Sebelum mereka meninggalkan rumah barunya di london, taeyong mengeluh. Dia tidak tahu kenapa mark tidak mahu sama sekali pegang tangan yuta. Lagi pula yuta kan ayah kandung nya?kenapa mark tidak mahu pegang tangan yuta?

Ten yang lagi sibuk mengemas rumah,seorang budak kecil berlari ke arahnya dan memeluk nya dari belakang

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ten yang lagi sibuk mengemas rumah,seorang budak kecil berlari ke arahnya dan memeluk nya dari belakang. Ten yang agak fokus mengemas pun turut terkejut lalu toleh belakang.

Ten:haechan sayang apa kamu tidak melihat ibumu lagi mengemas rumah,Hmm?
Haechan:sorry omma,haechan lari ke arah omma kerana appa(rengek haechan)
Ten:*Sigh*apa yang appa kamu lakukan kepadamu kali ini?(tanya ten dengan pasrah)
Haechan:dia menakutkan haechan,dia berkata bahawa mark tidak akan jatuh cinta dengan haechan *sob*
Ten:astaga ini orang sudah dewasa tapi otak masih saja seperti kebudakan..JOHNNY!!!

Johnny dengan serta merta bergegas keluar dari bilik haechan setelah dia mendengar suara isterinya. Ye ten dan johnny telah pun sah bergelar suami isteri dan mempunyai anak bernama haechan, haechan berumur 8 tahun sama dengan mark anak kepada taeyong. Bagaimana haechan mengenal Mark? Ya kerana taeyong memberitahu kepada ten walaupun mereka berjauhan tapi mereka tetap berkomunikasi.

Johnny:ya sayang,kenapa?
Ten:kamu masih bertanya kenapa huh? YAHH!!! kenapa kamu berkata seperti itu kepada anak kita huh?
Johnny:ya benar kan mark pasti tidak akan jatuh cinta sama anak kita?(jawap johnny dengan tidak bersalah sambil mengaru leher belakang nya yang tidak gatal)
Haechan:omma!!!*Hiks*

Ten memijat pelipis nya,dia boleh mendapatkan sakit jantung tidak lama lagi kalau begini.

Ten:sayang dengar ya,Mark akan suka kepadamu dan kamu tahu tidak? Nanti mark akan pulang ke korea*smile*

Haechan yang mendengar nama mark terus berhenti menangis lalu menatap ten dengan begitu teruja.

Haechan:jinjja omma? Apa mark Akan pulang ke korea hari ini? haechan tidak salah dengar,kan?
Ten: Semestinya sayang and now kamu bersiap ya nanti mark datang sini*smile*
Haechan:YEAYYY mark tunggu ya haechan pasti akan buat mark jatuh cinta pada haechan heheh. Omma the best!!

Sebelum haechan berlari masuk ke bilik dia memberi ciuman kedua-dua pipi ten dan selepas itu dia menatap ayahnya dengan tidak suka lalu dia memijak kaki ayahnya dan lalu berlari laju ke dalam bilik nya.

I'm Stuck With You {Jaeyong}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang