The next day
Jaehyun bangun dari tidurnya dan pertama sekali dia cari adalah tak bukan Lee taeyong kekasihnya tetapi setelah dia menoleh ke sebelah kirinya, taeyong tiada di tempat tidur dan dia melihat bantal tu sangat kemas sepertinya taeyong tidak tidur dengan jaehyun semalam.
Jaehyun:apa dia masih marahkan aku tentang semalam?(batin jaehyun)
Skip time
Selepas mandi dan selepas pakai pakaian kerjanya. Jaehyun lalu keluar untuk berjumpa dengan taeyong. Semasa jaehyun turun anak tangga dia melihat taeyong yang lagi sibuk mengelap meja makan, jaehyun dengan perlahan datang ke arah taeyong dan memerluk nya.Jaehyun:good morning sayang(katanya sambil mencium pipi kanan taeyong)
Taeyong yang lagi sibuk mengelap,dia terkejut kerana ada orang memerluk nya dari belakang dan tak sempat dia nak toleh ke belakang. Orang itu ucapkan selamat pagi sambil mencium pipi kanannya.
Taeyong terdiam dan dengan perlahannya dia menolak tangan jaehyun yang berada di perutnya dengan perlahan. Jaehyun yang terima penolakan dari taeyong itu membuat nya terkaku seketika.
Jaehyun:sayang kenapa ni hmm?apa kamu sudah tidak suka aku peluk kamu?
Sebelum taeyong memandang jaehyun,dia mengeluh.
Taeyong:bukan maksudku tidak suka pelukan darimu tapi aku sedar sesuatu.
Jaehyun:sesuatu?
Taeyong:yeah kamu beritahu aku yang aku harus matang kan?dan kamu juga harus matang jaehyun. Kamu tidak boleh peluk aku seperti itu, kerana orang yang peluk dan bermanja-manja itu seperti budak kecil yang tidak matang,kan?(kata taeyong sambil tersenyum)Taeyong menolak badan jaehyun jauh darinya untuk dia boleh pergi ke ruangan dapur untuk sambung mengemas. Sebelum itu dia sempat menoleh ke arah jaehyun.
Taeyong:btw aku tak akan mesej kamu seperti dulu lagi kerana seperti yang kamu katakan kepadaku kelmarin,kamu ada banyak kerja yang harus kamu lakukan,kan?jadi aku tak akan ganggu kamu and aku tidak membuat breakfast jadi kamu boleh makan diluar kerana kalau aku masak untuk kamu dan kamu tahu kan yang aku selalu hias makanan untuk kamu selalu cute-cute jadi itu seperti tidak mat---
Taeyong terkejut tiba tiba jaehyun memerluk nya dengan erat.
Jaehyun:sayang maafkan aku tentang semalam, aku tidak bermaksud untuk berkata seperti itu dan please jangan soalkan tentang perkataan"matang"itu. Yeah i know aku salah.
Jaehyun sangat merasa bersalah setelah apa yang dia katakan kepada taeyong semalam dan itu membuat taeyong nya berubah 360 darjah Harini kerana kata-katanya itu.
Jaehyun:jadi ku mohon jangan berubah taeyong,aku tidak suka kamu seperti ini. Aku suka lagi perangai cute kamu berbanding sekarang ini dan tolong jangan berhenti membuat sarapan untuk aku taeyong. Walau bagaimanapun aku tetap makan makanan mu taeyong. Jadi please forgive me.
Jaehyun melepaskan pelukan nya dan dia melihat taeyong telah pun menangis.
Jaehyun:sayang kenapa nangis?(katanya sambil mengelap air mata taeyong)
Taeyong:aku minta maaf*Hiks*kalau aku selalu membuat kamu marah*Hiks*aku janji aku tak akan seperti itu*Hiks*
Jaehyun:no no sayang,aku suka diri kamu yang seperti budak 5 tahun itu heheh..jangan berubah sekali pun ok?Taeyong mengangguk perlahan selepas itu taeyong terus peluk jaehyun dan mengeser wajahnya di leher kesukaan nya kerana satu malam dia tidak boleh tidur tanpa jaehyun.
Jaehyun yang dapat reaksi seperti itu pada taeyong,dia ketawa geli.
Jaehyun:awww ada seseorang merinduiku huh?*smirk*
Taeyong:diam kamu,kerana kamu aku tidak berani untuk masuk ke bilik dan ku terpaksa tidur di bilik tamu.(degus taeyong yang wajahnya masih di leher jaehyun)
Jaehyun:hahaha siapa suruh buatku marah,kan sudah kena balasan nya.
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm Stuck With You {Jaeyong}
Fanfiction"Can we be together again?" Jaehyun "No we can't kita tidak boleh bersama lagi jaehyun" Taeyong "I hate him so much" Taeyong "I'm stuck with him again" Jaehyun mengisahkan tentang jaehyun yang jatuh cinta kepada bekas kekasihnya semula..adakah ja...