Kini ruang tamu agak sepi dan cuma bunyi suara yang luar biasa berada di bilik jaeyong.
Song request:Baby don't stop
"Mmhh..nngghh(ia mendesah dalam ciuman yang kini berada di atasnya.)
Jaehyun:kamu sangat menggoda,taeyongku...
Jaehyun meraup puting kiri taeyong,mengulum nya pelahan dengan sedikit permainan lidah disana. Tangannya reflek meremas rambut jaehyun menyalurkan rasa geli dan basah di dadanya. Oh yeah lupa beritahu mereka berdua telah tidak berpakaian cuma jaehyun saja yang lagi pakai seluar dalam sahaja.
Jaehyun merasa puas bermain di dada taeyong dan membuat kedua puting itu mengeras, dia kembali menciumi leher taeyong,menyesapnya seakan gemas. Dia merasa sudah tidak tahan,dia bangkit untuk melepaskan celanaya. Dia kocok penisnya sejenak kemudian menuntun tangan taeyong untuk mengocoknya.
Taeyong refleks menarik tangannya dan melihat apa yang tadi dia sentuh. Matanya melebar melihat penis jaehyun yang kini sudah mengeras dan juga sizenya yang agak besar berbanding penis kecilnya.
Jaehyun:kenapa kamu seperti terkejut sayang? Apa kamu masih terkejut melihat jejeku?(katanya sambil ketawa geli)
Taeyong:ti--tidak aku cuma...Taeyong menelan kasar ludahnya. Penis jaehyun semakin lama semakin membesar taeyong tidak tahu kenapa penis jaehyun boleh semakin besar. Taeyong kini mengocok penis jaehyun.
Jaehyun:ahhh ahhh fuck Lee taeyong (desah jaehyun dengan kepalanya agak sedikit terangkat ke atas.)tatap aku sayang..ahhh benar..ohh shot kamu sangat menggoda taeyong.
Taeyong mengeluarkan penis jaehyun di dalam mulutnya. Jaehyun menyudahi blowjob itu,dia begitu puas dengan taeyong yang amatiran. Dia menamparkan penisnya di wajah taeyong yang sudah cukup membengkak.
Jaehyun:sudah ya sayang kita terus ke intinya saja ya?aku sudah tidak tahan ni..
Taeyong mengangguk dan kini, jaehyun membuat taeyong menungging. Jaehyun menjilat bibirnya setelah menyingkap rok itu hingga terpampang bokong taeyong yang mengoda bahkan dia menampar-nampar kecil bokong taeyong dengan tangannya.
Song request: I feel good (ost fifty shades freed)
Jaehyun menjilat sensual bokong taeyong diikuti gigitan kecil disana. Selepas itu jaehyun terus langsung menjilat kuat anal taeyong sambil mengocok penis taeyong yang menggantung.
Taeyong:sshh ahhh geli jaehyun (pekik taeyong sambil meremas sprei)
Jaehyun bergerak turun dari katil lalu dia mengambil lube injection yang berada di dalam laci sebelah katil tidurnya dan dia naik atas katil semula.
Jaehyun melebarkan bokong taeyong kemudian ia menyuntikkan lube ke dalam anal taeyong. Setelah menyuntik ke dalam anal taeyong, jaehyun mencuba memasukkan satu jarinya.
Taeyong:ahhh...
Taeyong bertambah mendesah setelah jaehyun memasukkan tiga jarinya ke dalam sana.
Taeyong:jae please I want ur dick right now (kata taeyong sambil menatap jaehyun di belakang dengan wajah sayunya itu)
Jaehyun:memohon lah sayangku..
Taeyong:daddy please fuck me ahhh ahhh..
Jaehyun:fuck Lee taeyong I will make you pregnant.Jaehyun mengocok miliknya sejenak kemudian memasuki taeyong perlahan-lahan.
Taeyong:enghhhh daddy...
Jaehyun:ahhh taeyong kamu masih saja rasa nikmat saya dan..sempit..ahhh fuck...ahhh..mmhhh
Jaehyun mengeram di belakang sana,merasa penisnya dijepit dengan sangat kuat. Gerakan jaehyun semakin lama semakin cepat,dia sesekali meremas bokong taeyong gemas. Taeyong sesekali tersentak kedepan begitu jaehyun mendorong miliknya.
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm Stuck With You {Jaeyong}
Fanfiction"Can we be together again?" Jaehyun "No we can't kita tidak boleh bersama lagi jaehyun" Taeyong "I hate him so much" Taeyong "I'm stuck with him again" Jaehyun mengisahkan tentang jaehyun yang jatuh cinta kepada bekas kekasihnya semula..adakah ja...