Taeyong yang sedang bersiar-siar di taman berhampiran dengan hotelnya. Seorang lelaki menghampiri nya dari belakang dan ia memegang bahu taeyong. Taeyong menoleh ke belakang dan orang itu adalah.
Taeyong:ohh winwin*smile*
Winwin:kamu lagi ngapain*smile*
Taeyong:aku cuma bersiar-siar aja,kalau kamu?
Winwin: seperti biasa, mengambil gambar di joju.
Taeyong:ahh i see...
Winwin:by the way malam ini kamu turut ada kan?
Taeyong: turut apa? Maksud kamu?
Winwin:kamu tak tahu?
Taeyong:???
Winwin:malam ini ada party,apa kamu tidak tahu?
Taeyong:really?
Winwin:iya aku pikir kamu tahu soal ini hehehe
Taeyong:ngak,aku ngak tahu ada party malam ini. Aku harus beritahu ten dan yang lain*smile*jumpa malam ini win hehehe
Winwin:*smile*see you later taeyong..
.
.
.
.
Skip setelah taeyong memberitahu ten,johnny,Yuta dan juga jaehyun.Skip again
Tonight
.
.
.
Taeyong sekarang berada di kamar dimana Mark dan suaminya. Yuta sudah berada di dobi, sekarang yang ada di kamar itu cuma ada Mark dan juga haechan. Sebelum ten dengan johnny ke dobi. Mereka menghantar anaknya di kamar Mark.Taeyong:sayang ingat pesan omma?
Mark:iya imma,tenang mark kan anak yang baik heheheh.
Taeyong:*smile*kalau begitu omma pergi dulu ya.
Mark:aye aye captain...
Taeyong: haechan jaga mark ya,kalau Mark buat sesuatu yang tidak elok. Beritahu saja*smile*
Haechan:baiklah tante taeyong*smile*
Mark:Aishhh omma,mark tidak sejahat itu*degus Mark*
Taeyong:*giggle*omma bercanda aja sayang. Ya udah omma pergi dulu.Sebelum taeyong pergi,dia mencium kedua pipi anaknya dan lalu pergi menuju ke arah lift.
.
.
.
.
Somi povSomi sekarang sedang bersolek di depan cermin untuk dia join sekali party tersebut. Bagaimana dia tahu yang malam ini ada party? Ya somi curi-curi dengar sore tadi di lobby.
Somi hairstyles and outfit for tonight.
Sesudah dia bersolek,dia terus meletak segala barang solek nya di dalam tas kecil lalu ia berdiri pergi menuju ke pintu untuk keluar. Tapi tiba-tiba, telefon nya berdering menunjukkan bahawa ada sms masuk. Ia pun membuka sms tersebut lalu membacanya. Dalam beberapa saat mata somi terbeliak luas setelah dia melihat video tersebut.
Somi:sialan...
End somi pov
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm Stuck With You {Jaeyong}
Fanfiction"Can we be together again?" Jaehyun "No we can't kita tidak boleh bersama lagi jaehyun" Taeyong "I hate him so much" Taeyong "I'm stuck with him again" Jaehyun mengisahkan tentang jaehyun yang jatuh cinta kepada bekas kekasihnya semula..adakah ja...