.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tolong.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Omma tolong *Hiks*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Arghhhhh......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
omma.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Taeyong:anaku!!!!!
Yuta:sayang?...Taeyong tersedar dari pengsan nya yang agak begitu lama.
Yuta:sayang kamu ngak papa kan?
Taeyong:tidak apa apa..tadi aku bermimpi yang anak aku sudah mati sayang..
Yuta:......
Taeyong:tapi mimpi tu seolah real Yuta..aku---
Yuta:sayang(panggil Yuta dengan nada perlahan sambil memegang tangan kanan taeyong)Yuta menatap wajah taeyong dan selepas itu tanpa sedar air mata Yuta mengalir.
Taeyong:Yuta kenapa kamu nangis?dan...kenapa kamu dan kalian berpakaian hitam?(tanya taeyong dengan reaksi keliru)
Yuta:apa yang kamu katakan sebentar tadi itu adalah benar sayang(jawap Yuta tanpa menatap taeyong)Yuta tidak dapat menahan sedihnya itu,lalu dia menunduk memandang lantai.
Taeyong:apa maksud kamu Yuta? Apa maksud kamu yang apa aku kata kan tadi itu benar?....
Ten:taeyong...Kini ten yang menghampiri kawannya. Ten duduk bersebelahan menghadap taeyong.
Ten:kamu harus bertabah ya(kata ten sambil menatap taeyong dengan matanya yg berkaca²)
*By the way Jaehyun juga ada disitu dan dia cuma mampu memandang taeyong.
Taeyong:hahahah aku tidak ngerti maksud kalian berdua apa?.. benar? Tabah? Hahahaha...
Ten:apa yang kamu katakan soal anak kamu tadi itu.....
Yuta:benar...(sambung Yuta)Taeyong menatap Yuta dengan wajahnya yang masih keliru tetapi matanya sudah mula berkaca-kaca.
Taeyong:hahahah bercanda kalian..anak aku masih dirumah kok Aishhh..
Yuta:tidak sayang..itu bukan mimpi tapi kenyataan*kata Yuta sambil menatap taeyong)Taeyong ketawa karena dia masih tidak percaya apa yang Yuta kata kan sebentar tadi,dia tahu anaknya masih di bilik dan itu semua hanyalah mainan mimpinya. Mustahil kan anaknya udah pergi?
Yuta memegang kedua-dua tangan taeyong dengan begitu erat lalu dia meletakkan kepala nya di tangannya taeyong.
Yuta:anak kita sudah pergi sayang*Hiks*
Taeyong:......
Yuta:maafin aku sayang*Hiks*aku sepatutnya membawanya sekali*Hiks*tapi malah aku meninggalkan nya di kamar*Hiks*maafin aku taeyong...
Taeyong:aniya...hahahah kamu bohong bukan? Mustahil mark...hahahah..Taeyong ketawa,ketawa dan ketawa terus,dia menyentuh dahinya dan tanpa sedar sebalik ketawanya. Dia mulai menangis.
Taeyong:aniya aniya aniya!!!!*Hiks*mustahil anak ku...anak ku*Hiks*aniya!!!!
Taeyong memberontak,dia menolak semua yang berada di sekitar nya. Lalu,ia menarik rambutnya dengan agak kuat.
Yuta:*Hiks*
Ten: taeyong*Hiks*jangan begini*Hiks*
Taeyong:PERGI!!!!PERGI!!!!ANIYA Mark...anaku *Hiks* aniya aniya!!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm Stuck With You {Jaeyong}
Fanfiction"Can we be together again?" Jaehyun "No we can't kita tidak boleh bersama lagi jaehyun" Taeyong "I hate him so much" Taeyong "I'm stuck with him again" Jaehyun mengisahkan tentang jaehyun yang jatuh cinta kepada bekas kekasihnya semula..adakah ja...