Jaehyun:sayang aku pergi kerja dulu ya?
Taeyong: jaehyun tunggu..Taeyong yang berada di ruangan dapur terus berlari ke arah jaehyun yang telah berada di rak kasut.
Taeyong:hari ini aku hantar kamu ke kerja boleh kan?
Jaehyun:lah kenapa?selama ini kamu tak pernah pun hantar ku---
Taeyong:please..
Jaehyun:ok baiklah,cepat
Taeyong:yeay terima kasih jaehyunie..Jaehyun mencubit kedua-dua pipi taeyong, dia tak boleh tahan lagi nasib dia kerja kalau tidak taeyong pasti sudah dimakan olehnya.
Taeyong style
.
.
.
Skip at officeSemasa taeyong dengan jaehyun lagi menunggu lift, somi datang ke arah jaehyun.
Somi:good morning jaehyun*smile*
Jaehyun:good morning boss*smile*Taeyong menunggu somi menegurnya tapi malangnya dia cuma tegur jaehyun saja.
Taeyong:fikir aku ini hantu disini(bebel taeyong sorang diri)
Jaehyun:apa taeyong?
Taeyong:umm nothing btw morning..Somi tidak perasan bahawa taeyong juga ada disini tapi dia tertanya-tanya kenapa taeyong datang kesini?dia tidak berkerja disini.
Somi:ha morning heheh..
Lift pun sampai, mereka bertiga masuk ke dalam lift tersebut. Dalam lift itu tiada satu suara langsung kerana masing-masing senyap saja. Posisi mereka sekarang dalam lift somi - taeyong - jaehyun.
Lift pun terbuka dan mereka pun keluar dari lift.
Taeyong:sayang ini aku bawa bekal makanan untuk kamu. Kan kamu beritahu aku semalam kalau kamu mahu aku masak kan untuk kamu*smile*
Jaehyun:oh yeah terima kasih taeyong..Taeyong merasa sakit sebab dia seorang saja yang panggil jaehyun sayang tapi Jaehyun?dia memanggil taeyong dengan nama.
Di hallway sekarang tinggal taeyong dan somi, jaehyun telah pun pergi kerana seperti dia kata sebelum ini ada banyak kerja.
Somi:kamu siapa ya bagi jaehyun?
Taeyong yang dapat tegur oleh somi akhirnya dia pandang somi.
Taeyong:finally kamu nampak aku, aku fikir tadi aku cuma hantu di sebelah jaehyun heheh(sakat taeyong)
Somi:ahh maafkan aku kerana tidak melihat badan kecil kamu itu hehehe.Tiada ketawa dari taeyong, taeyong datang mendekat ke arah somi dan boleh dikatakan mereka berdua sangat dekat.
*Bayangkan epic instruments ye anak-anak
Taeyong:aku adalah kekasih jaehyun, apa dia tidak beritahu mu yang dia itu sudah berpunya?*smirk*
Somi:oh..Aku rasa jaehyun tidak beritahu benda benda itu ditempat kerja kerana ini office jadi tentang cinta or family itu tidak boleh dibawa sama sekali dalam masalah didalam office.
Taeyong:ohh begitu..bagaimana pula pekerja keluar dating?
Somi:itu tidak apa-apa kerana yeah kita kan manusia ada perasaan dan jiwa tapi aku tidak mahu kalau pekerja dating didalam syarikat ini.
Taeyong:ahh i agree but listen, aku tahu kamu itu boss disini tapi kamu tidak boleh seenak-enaknya merampas kekasih orang lain.
Somi:hahah maksud kamu apa?
Taeyong:aku tahu kamu suka jaehyun,kan?
Somi:....
Taeyong:aku saran kan jangan terlalu berharap pada cinta kamu itu diterima oleh jaehyun. Jaehyun tidak menyukai perempuan. dia sudah memiliki ku jadi kumohon jangan sesekali rapat sama jaehyun. Ini aku masih berkata baik sama kamu somi jadi tolong lah ya*smile*
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm Stuck With You {Jaeyong}
Fanfiction"Can we be together again?" Jaehyun "No we can't kita tidak boleh bersama lagi jaehyun" Taeyong "I hate him so much" Taeyong "I'm stuck with him again" Jaehyun mengisahkan tentang jaehyun yang jatuh cinta kepada bekas kekasihnya semula..adakah ja...