The next day
Jaehyun povHi namaku adalah Jung jaehyun umur ku 25 tahun dan ku mempunyai kekasih yang bernama lee taeyong. Dia milik ku seorang no one can take it from me. Jika engkau mengambilnya dari ku,hmm engkau akan tahu apa itu neraka.
Aku sekarang berkerja di tempat kerja ayahku walaupun ku tidak mahu tapi dia tetap memaksa ku kalau ku menolak tawaran nya, dia akan mati kan card debit ku buat selama-lamanya. Aku tidak mahu jadi miskin kalau aku jadi miskin nanti taeyongie ku akan meninggalkan ku kerana ku sudah miskin yeah demi taeyong ku terima tawaran ayah ku untuk berkerja di tempat nya.
(Sebelum itu author mahu beritahu anda semua,author tidak tahu sangat tentang office jadi author minta maaf dahulu ya🙏)
???: jaehyun (panggil seorang perempuan di arah kanan ku)
Perempuan itu berjalan menuju ke arah ku dan ku memandang ke arah nya hmm bagi ku dia cantik juga.
Somi:hari ini ada mesyuarat penting kah?
Jaehyun:tunggu bagi ku lihat sebentar (jawap ku sambil check jadual hari ini di tap kerja ku) nampak nya hari ini puan somi tidak ada mesyuarat penting dan hari ini juga jadual puan somi kosong(kata ku sambil tersenyum)
Somi:ahh kalau begitu aku keluar dulu ye? Ada sesuatu hal penting harus ku selesai kan(kata nya dengan senyum)
Jaehyun:baiklah(jawap ku sambil mengangguk)Somi berlalu pergi tinggalkan aku di hallway,setelah ku melihat bayangan somi telah tiada di kawasan hallway aku terus mengeluh.
Jaehyun:cehh apa dia kata kan tadi?ada benda penting harus di selesaikan?huh kata kan saja mahu curi-curi tulang walaupun dia seorang boss disini. Aku tidak faham kenapa ayah boleh menerima dia jadi boss disini?kenapa tidak aku?siapa anak dia sebenarnya ya?aishh..
End jaehyun pov
At restaurants
Taeyong povHello teman-teman nama ku adalah Lee taeyong dan umur ku 25 tahun,aku juga mempunyai kekasih bernama Jung jaehyun ya kamu semua kenal kan siapa Jung jaehyun?semua orang takut kepada jaehyun kerana muka dingin nya itu tapi hmm kenyataan nya tidak, dia sangat manja seperti bocah minta permen bila bersama ku dan otak nya selalu mesum 24 hours.
Sekarang ini ku berada di sebuah restoran dan ku lagi menunggu seseorang yang lama ku rindui.
Semasa ku lagi minum susu strawberi ku tiba-tiba ada orang menepuk badan belakang ku. Aku hampir tersedak dan ku memandang ke arah orang yang telah hampir buat aku mati hari ini dengan muka kemarahan ku. Orang itu sama sekali tidak takut kepada ku malah dia boleh tersenyum ke arah ku.
Ten:hey bitch(kata nya sambil tersenyum ke arah ku seperti tidak ada buat kesalahan)
Ten duduk menghadap ku dan dia tadi sempat oder minuman nya sebelum dia menyapa ku.
Taeyong: adakah kau mahu ku mati muda?(kata ku dengan wajah datar)
Ten ketawa geli dan lepas itu memandangku dengan smirk nya.
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm Stuck With You {Jaeyong}
Fanfiction"Can we be together again?" Jaehyun "No we can't kita tidak boleh bersama lagi jaehyun" Taeyong "I hate him so much" Taeyong "I'm stuck with him again" Jaehyun mengisahkan tentang jaehyun yang jatuh cinta kepada bekas kekasihnya semula..adakah ja...