Akgün önünde durdukları beyaz gülleri görünce kafasındaki tüm yapboz parçaları birleşmişti. Yağmur'a yıllardır o çiçekleri gönderen, Yağmur'un Akgün gönderdiği zannettiği çiçekleri asıl gönderen kişi Cihan Sancaktardı.
Anladığı anda sinirle gözlerini kapatıp karşısındaki Cemreye döndü.
" Cihan nerede?"
" Anlamadım. Konuşmak istediğin bir şey vardı hani"
" Cemre, Cihan nerede?"
" Soner'in yanına gitti mekana"Akgün çekip giderken arkasından seslenen Cemreyi umursamamıştı.
Akgün hırsla arabasına binip Last Summer'a doğru yol aldı. Hızla geldiği sahilde Cihan ile Soner kapıda vedalaşıyordu. Akgün hızla arabasından inip "CİHAN SANCAKTAR" diye bağırarak Cihan'a bir yumruk attı. Yere düşen Cihan'ın kalkmasına izin vermeden hızla üstüne geçip ardı ardına yumruklarını Cihan'ın yüzüne savuruyordu. Ne olduğunu anlamayan Soner ise kısa süreli bir şoktan sonra hızla Akgün'ü abisinin üzerinden kaldırmaya çalıştı.
O sırada Yağmur da çöp atmaya çıkmıştı. Soner son bir gayret ile Akgün'ü Cihan'ın üstünden çekip hafifçe geriye doğru itmişti." AKGÜN NAPIYOSUN!"
Akgün içinde atamadığı siniriyle tekrar atağa geçecekken sesleri duyup çıkan Eray engel olmuştu. Yağmur da hızla olayın olduğu yere gelip olanları anlamaya çalışıyordu. Soner de Cihan' ı tutup kanayan burnuna bakıyordu.
Akgün kendisini tutmaya çalışan Eray'ın ardından Cihan'a parmağını sallayarak bağırıyordu.
" BİR DAHA SENİ O KIZIN ÇEVRESİNDE GÖRMEYECEĞİM! SEN KİMSİN DE BENİM SEVDİĞİME ÇİÇEK YOLLUYORSUN! O YOLLADIĞIN GÜLLERİ DE YEDİRCEĞİM SANA MERAK ETME SEN! "
Yağmur duyduğu şeyler ile hızla Akgün'ün yanına gidip bir elini avucunun içine aldı. Akgün'ün kendi temasıyla biraz da olsa sakinleşeceğini biliyordu. Akgün ateş saçan gözleriyle kendisine döndüğünde elini bırakıp gözlerinin içine bakmaya başladı.
" Akgün napıyosun sen neler oluyor burada? "
" Hani sana yıllardır çiçek gönderip seni rahatsız eden 'andaval' vardı ya işte o Cihan Sancaktarmış."
Yağmur'un ağzından sinir ve şaşkınlık karışımı bir " ne" çıkarken hızla burnunu tutan Cihan'ın yanına gitti.
" Doğru mu Akgün'ün söyledikleri? 3 yıl boyunca sen mi gönderdin? "
" Yağmur hanım -"
" Başlatma hanımına! Sana bir soru sordum beni tanımıyor numarası yapıp yıllardır evime, iş yerime çiçek gönderdiğin doğru mu?! "
" Doğru Yağmur Hanım"
" ( Eliyle birkaç saat önce gelen çiçeği attığı çöp kutusunu göstererek) Bana gönderdiklerinin hepsi orada. Bir daha sakın benim çevremde dolanma, çiçek olayına girmiyorum bile. Eğer ki senden bir şey daha gelirse o sefer şimdiki gibi sakin olmam. Umarım anlamışsınızdır Cihan Bey. "Durumu bir türlü anlayamayan Soner bir abisine, bir Akgün'e bakıp duruyordu. Belliki olan Yağmur ile ilgili bir şeydi Akgün de Yağmur da o yüzden bu kadar sinirliydi. Soner anlamlandıramadığı bu olay ile isyan etmeye başladı.
" Lan ne çiçeği ne yılı noluyor ya?!.. Seninle de konuşacağız Akgün az bekle sen ben geliceğim "
Soner Cihan'ı arabaya bindirip hastaneye götürürken Akgünlerde sahilde bir banka oturmuşlardı. Eray Yağmur'a sende işareti yapıp göz kulak olmak için Last Summer'a geçerken Akgün ile Yağmur tek başlarına kalmışlardı.
Yağmur sinirli sinirli Akgün'e bakarken Akgünde sakinleşmeye çalışıyordu.
" Akgün! Ne yaptın sen?! "
" Ne yapsaydım Yağmur az bile yaptım. Niyetim ağzıyla burnunu yer değiştirmekti ama kısmetine burnu kırıldı sadece"
" Akgün pes diyorum başka da bir şey diyemiyorum sana. N'aptın şimdi beni mi korudun sen?"
" Estağfurullah öyle o manada değil ama... Ya sen yıllardır bunları ben gönderdim zannedip kim bilir nasıl üzüldün sinirlendin... Öf ne bileyim işte dayanamadım. Bir anda sinirlerim tepeme çıktı. "
" Gelip bana her şeyi sakince anlatabilirdin bende o zaman gider hesabımı sorardım, hatta birlikte sorardık şiddetsiz bir şekilde.. Ama sen dayanamayıp gidip adamı yumrukladın "
" Harbiden Cihan Sancaktar'ı yumrukladım ya ben Soner'in önünde. Soner'e de büyük ayıp oldu ya "
" Akgün sen beni çıkdırtmaya mı çalışıyorsun ya! Şu an düşündüğün şey Soner'e ayıp olması mı gerçekten "
" Yağmur sen kendinde demiştin di mi bana karşı ilgisi var diye üzerine birde sana yıllarca çiçek yollamış sürekli dibinde dolanıp duruyor hayır ben kıskanmayıp da ne yapayım sen söyle "
" Kıskandın? He yani kıskandığını kabul ediyorsun "
" Yani.. Evet kabul ediyorum. Seven sevdiğini kıskanır çünkü. "
" Ama bu yinede şiddeti haklı çıkarmaz "
" Tamam ya kırdıysam eğer seni özür dilerim ama mevzu sen olunca.. "
" Babamda sende anlamıyorsunuz. Sevmek demek sevdiğini kırılacak bir parçaymış gibi korumak demek değildir. Beni korumana değil sevmene ihtiyacım var Akgün. "
" Haklısın özür dilerim senden. Bundan sonra daha sakin olmaya çalışacağım. "
" Söz mü? "
" Sen neyi emrettin de yapmadık Yağmur, söz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Yaz - Gün Gece
FanfictionHepimizin canı gönülden sevdiği Son Yaz evrenimiz, kadersiz güneş çiçeğimiz maalesef ki 26 bölümle sona ermiş, aklımızda bir sürü soru işareti bırakarak veda etmek zorunda kalmıştı.. Peki ya 26.bölümde o itiraflar yapılmamış, zaman atlaması yaşanma...