B27 - Fırtına Öncesi

347 12 75
                                    

Herkese selamlar!

Nihayet yeni bölüm karşınızdayım. Biraz yoğun bir dönemden geçtiğim için yazmam uzun sürdü. Umarım bölümü beğenirsiniz iyi okumalar ☺️

Eray sertçe yutkunup bir yudum su içerken Akgün'ün kaşları hafifçe çatılmaya başlamıştı.

" Hani az önce gerçek aşkı öğrendim dedim ya o birisi sayesinde oldu. Akgün, kardeşim. Ben senin kardeşine Su Taşkın'a aşık oldum ve o da beni seviyor. Bende istedim ki kendin öğreneceğine veya bir başkasından dıyacağına ilk önce benden duy istedim belki bu şekilde beni dövme şiddetin azalır."

Akgün duyduklarıyla birlikte sertçe ayağa kalkarak çatık kaşlarıyla karşısındaki Eray'a baktı.

" Ne diyorsun lan sen! "

----

Yağmur, Naz ve Su her şeyden bihaber telefondan konferans görüşmesi ile konuşuyorlardı. Bir yandan birbirleriyle konuşurken Yağmur okul için, Naz ile Su da iş için hazırlanıyordu. Su, Naz ile Yağmur'a dün akşam olanları anlatıyordu. Artık Eray ile barıştıklarını ve sevgili olduklarını söylediğinde iki kuzende çok mutlu olmuştu.

" Hala inanamıyorum kızlar sanki rüya gibi"

"Naz bahse varım ki şu an Su'nun ağzı kulaklarında"

"(Naz muzur bir tavırla) Tabi kişi kendinden bilirmiş kuzicim"

"Valla doğru bildin Yağmur. Aşırı mutluyum ve bunu engelleyemiyorum dünden beri"

"Benim merak ettiğim Su Akgünden nasıl sakladın? Hayır yani benim tanıdığım Akgün kesin bir şeyler anlamıştır sormadı mı sana 2 gün önce böyleydin de şimdi ne oldu diye?"

Su Yağmur'un sorusu üzerine kısa bir duraksadı. Abim zaten biliyor demek istedi ancak Akgün'ün kendisi ile Eray'ı bildiğini kimsenin bilmesini istemediği için bir şey söylememe kararı aldı. Kısa bir sessizlikten sonra Su Yağmur'un sorusunu cevapladı.

" Zor oldu ama hallettim ya zaten ikimizde akşam geç geldiğimiz için pek şey olmadı"

"Anladım kuzum da peki Akgün işini ne yapmayı düşünüyorsunuz?"

"Bilmiyorum Yağmur... Neyse sen okula geçiyordun di mi? "

Su bir yandan hazırlığını bitirmiş çantasını alırken bir yandan da Yağmur'u dinliyordu. Telefonuna gelen bildirim sesi ile hoparlörden konuştuğu telefonunu eline aldı. Bildirimin Eraydan olduğunu görünce gülümseyerek mesaja tıkladı ancak okudukları ile gülen yüzü anında solmuştu. Kızlara 1 dakika diyip izin alırken Eray'ın mesajını tekrar okudu.

"Eray sakın, sakın yapmadım de... Kızlar benim acilen kapatmam lazım."

"(Yağmur anlayamayarak) Su ne oluyor ne bu telaş?"

"Eray gidip sevgili olduğumuzu Akgün'e söyleyecekmiş birde o kadar uyardım dün."

"Tamam sakin olmaya çalış sen Su"

"Benim hemen Eray'ı engellemem lazım görüşürüz"

Su hızla kızlar ile olan konferans konuşmasını kapatarak Eray'ı aradı ancak hiçbir cevap alamadı. Su hızla oflayarak evden çıkarken Naz ile Yağmur da Soner ile Emel'e ulaşmaya çalışıyordu. Soner'in telefonu kapalı çalarken Yağmur en sonunda Emel'e ulaşmıştı. Yağmur telaşlarını gizlemeye çalışarak Emel'e hızlıca Eray' ı görüp görmediğini sordu ya da herhangi bir terslik olup olmadığını. Her iki soruya da hayır cevabını alırken mekana gitmek için evden çıktı Yağmur.

Son Yaz - Gün GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin