B24 - Hemdem

363 13 73
                                    

🌼Bu bölümü hikayemizin güzeller güzeli kızlarına ve  dostluğa ithaf ediyorum 🌼

" İyi dostlar biriktirdim
  Hepsi ailem oldu"

Naz ile Soner evlerine döndükten sonra birlikte birbirlerine sarılarak koltukta oturuyorlardı. Çalan zil sesi ile birlikte Naz elindeki portakalı bırakıp kapıya gitti. Soner de bu saatte gelen kişinin pek hayırlı olmayacağı düşüncesiyle Naz'ın peşinden gitti. Naz kapıyı açtığında dağılmış halde bir Eray beklemiyordu.

Eray kızarmış gözleriyle Naz'a ve içeriden gelen hemen Naz'ın arkasında duran Soner'e baktı.

"Özür dilerim bu saatte rahatsız ettim ama.. Bilemedim nereye gideceğimi"

"Olur mu öyle şey Eray gir hadi içeri"

Naz kapıyı daha da açarak Eray'ın içeri girmesini sağlarken Soner de elini Eray'ın omzuna attı destek olmak istercesine.

Eray tekli koltukta otururken Naz ile Soner de tam yanındaki koltukta oturuyordu.

"Eray? Eray ne oldu ne bu halin?"

"Mahvoldum Naz."

"Eray ne oluyor oğlum doğru düzgün anlatsana!"

"Su ile ayrıldık "
"Nasıl ya! Hangi ara birleştiniz de ayrıldınız ve benim bundan nasıl haberim olmaz?!"

"Birleşemeden ayrıldık zaten Naz."

"Eray Allah aşkına doğru düzgün anlat anlamıyorum ne oldu Akgün falan mı gördü sizi?"

"(Eray derin bir nefes verdi) Yok o görmedi ama ben Suyu darma dağın ettim gerçi o da beni mahvetti ya.."

Eray derin bir nefes alarak Su ile aralarında geçenleri özet geçti. Aslında Suyun da kendisine karşı boş olmadığını ancak Akgün'e olan saygısı ve kardeşlik bağından dolayı kendisinin ona karşı ihanet ettiği düşüncesinden dolayı Suyu reddettiğini anlattı. Eray kafası öne eğik bir şekilde parmaklarıyla oynarken Naz üzgünce arkadaşına baktı.

"Ama sadece bu değil di mi? Başka bir şey de oldu"

" Öyle bir şey dedi ki adeta nevrim şaştı Naz..."

"Ne dedi anlatmak ister misin?"

"Biliyorum bilerek  söylemediğini. Kendi kalbi kırıldı bu yüzden anlık bir sinirle sinirini benden çıkartmak istedi ama dile getirdiği şey o kadar yanlış ki. (Eray zorlukla kelimeleri söylerken sona doğru iyice sesi kısılmıştı) Bana kendisini N-naz kadar sev-(Naz ve Soner'e dönerek) Naz sen benim kardeşim gibisin bunu biliyorsun di mi? Tamam geçmişte bir şeyler oldu çok pişmanım ama şu an asla öyle bir şey yok. (Tüm odağını Soner'e vererek) Soner bak sana kardeşim diyorum yemin ederim ki Naz da benim için seninle aynı konumda kardeşim gibi. Ben tüm onları kapattım sanki üzerinden asırlar geçmiş gibi. Sana yemin ederim ki Naz benim gözümde kız kardeşim ko-"

" Eray! Eray sakin ol kardeşim. Ben bilmiyor muyum sanıyorsun tüm bunları? Sence ben sana inanmasam, güvenmesem nikah şahidi olarak çağırır mıydım ya da seni evime sokar mıydım? Onların çok geçmişte kaldığını biliyorum. Aynı zamanında benim sana yaptığım salaklıklar gibi ya da Akgün ile düşman olmamız gibi o yüzden sakin ol ve derin bir nefes al. "

" Soner haklı Eray. Biz o konuyu kapatalı, birbirimizden özür dileyeli çok oldu. Suya da kızamıyorum çünkü senin dediğin gibi kızgın ama en önemlisi kalbi kırık. Ayrıca sende benim  erkek kardeşim gibisin. Eminim Su da birazcık kafasını toparlayınca pişman olacaktır. Hem içini rahat tut senin onu nasıl sevdiğini biliyorum "

Son Yaz - Gün GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin