B28 - İmkansız Düşler

388 13 71
                                    

"Başka bir evrende, en güzel halinle..."
                                                -Madrigal

#OPERASYON GÜNÜ –  16 Kasım 2024  Saat : 23.05

Akgün gördüğü şey ile adeta olduğa yere çakılmış ,vücudundaki tüm kan çekilmiş gibiydi . Akgün'ün ağzından sadece fısıltı şeklinde "Gökhan" ismi çıkabilmişti.

#34 SAAT ÖNCE – 15 Kasım 2024

Akgün OSİT merkezinden çıktığında saat öğlen 1 olmuştu. Akgün'ün kendisine güveni tamdı ancak düşününce içinde oluşan strese engel olamıyordu .

Kendisini bir deniz kenarına attı hemen. Yarın akşam için maalesef ki Yağmur'a yalan söylemek zorundaydı . Son bir kez daha sevdiğine gerçekleri söyleyememek canını yakıyordu .

Aslında en başından beri Akgün ana hatlarıyla söylemek istemişti ancak bu iş sadece kendisinin istemesiyle olmuyordu. En azından kendisi ile Sare'nin tanıştığını Yağmur'a söylemek istediğini Sareye söylediğinde bile Sareden çok büyük bir tepki almış ve Yağmurundan birtanecik aşkından saklamak zorunda kalmıştı . Ancak tüm bunlar yarından sonra son bulacaktı. Anlatacaktı her şeyi Yağmur'a . Batumdan bu yana olanları bir bir anlatacaktı . Aslında istihbarat tarafından bulunup buraya getirildiğini , içeriden çıktı gözükmesinin Sancaktarlar ile bir ilgisinin olmadığını  aslında her şeyin hukuk yönüyle öyle gösterildiğini, Sare Akay ile tanıştığını ve Selim savcı ile ortak çalıştığını …

Her ne kadar Yağmur kendisine kızacak,bağırıp çağaracak olsada haklıydı Akgün'e göre Yağmur lakin Akgün'ün de fazla  suçu yoktu ki .Kendisi kaç defa söylemek istesede hep engellenmişti .

Akgün'ün kararı kesindi yarından sonra her şeyi Yağmur'a anlatacaktı . Biliyordu Akgün Yağmur kendisi ile belki bir süre konuşmayacak ,yüzüne bile bakmyacaktı ama Yağmur'u mantıklı birisiydi . Oturup sakince düşününce her şeyi elbet hak verirdi Akgün'e bazı konularda tabi kalanlar içinde Akgün'e büyük iş düşecekti . Yeniden kendisini affettirmek için her şeyi yapacaktı . Ve böylece sevdiği ,değer verdiği insanlar ile yeni bir hayata başlayacaktı . Yeni bir sayfa açacaktı .

Akgün kafasını hafifçe gökyüzüne kaldırdı .

“Affet beni Yağmurum sana en başından her şeyi anlatamadığım için,saklamak zorunda kaldığım için,her şey için affet . Ben ne yaptıysam ve yapacaksam da hepsi seni korumak için “

Akgün düşünceleriyle birlikte 2 saate yakın sahilde durmuştu . Kafasını biraz olsun rahatlatmış ,stresini azaltmıştı . Bunca olan şeyden sonra Yağmur ile fazla vakit geçiremediğini fark etti Akgün. Ne zamandır iki sevgili baş başa bir şeyler yapamıyorlardı . Akgün aklına gelen şey ile Soner'i arayarak haber verdi .Yağmur'a bir sürpriz hazırlayacağını söyleyince Soner fazla sorgulamadan tamam diyerek mekana göz kulak olmayı kabul etmişti . Akgün saatine baktıktan sonra  Yağmur'un çıkış saatine kadar yetişebilmek adına hemen işe koyuldu.

----

Soner Akgün ile konuştuktan sonra bir bardak çay alarak arka tarafta kalan bir masaya oturdu . Önce cebine koyduğu telefonunu masanın üzerine bıraktı . Kıymet Sancaktar, Akgün'e her şeyi açıkladığı  günün ertesi akşamı sevgili ikizleri Cemre ile Burak'ı tatil için yurt dışına göndermişti . Cihan ise 10 gün önce ‘iş seyahati’ adı altında Hamburg'a gitmişti . Soner'in o  aileden tek saydığı, kardeş yerine koyduğu kişi Cihandı . Ancak bu beyaz gül olayından sonra Akgün ile yaptığı konuşma içine bir kuşku tohumu ekmişti .

Gerçekten Cihan da Gökhan gibi olabilir miydi ? Sırf bir menfaat için mi kendisine yaklaşıyordu ? Bu şüphe tohumları sayesinde Soner neredeyse 2 haftaya yakın süredir belki de daha fazla süredir Cihan ile hiç konuşmamıştı .

Son Yaz - Gün GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin