Herkese merhaba!
Genelde bölüm sonuna yazardım ancak bu sefer başa yazmak istedim.
Bir süredir bölüm atamadığımın farkındayım ancak elimden ufak bir kaza geçirdim ve dikiş atıldı. Bu yüzden de yeni bölümü yazma sürecim uzadı. Ancak şimdi yeni bölüm ile sizlerleyim.
Umarım beğenirsiniz yorum ve vote atmayı unutmayın ayrıca sonraki bölüm çok yakında...
Yağmur ile Naz Suyu görünce Yağmur adama bir tekme atarak yere düşmesini sağladı. Naz şaşkınlıkla olanlara bakarken Yağmur ile Su kol kola girip çıkmaya yeltendiler ancak Su'nun iki büklüm ettiği kişi bir yanda diğer kişi diğer yanda kalmıştı. Her iki adamda kızlara doğru hamle yapmaya çalışırken bu sefer Naz da çantasıyla adamın kafasına vurup dengesini kaybetmesinden istifade ederek kızların yanına gitti.
"Hadi hemen çıkalım buradan bugünlük yeter bu kadar"
Naz Suyu ve Yağmur'u birer koluna alıp hızlıca çıkışa yönelirken önlerinde beliren polislerle öylece kalmıştı.
-----Kızlar nezarete alınmışlardı. Naz ortada otururken bir yanında Su vardı diğer yanında ise Yağmur. Naz oflayarak kafasını duvara yaslamış bir an önce buradan çıkmak için dua ederken Su ile Yağmur ise sarhoşluklarına devam ediyordu.
"Şu düştüğümüz hale bak ya! Hayır nereden dedim ben çıkalım diye of!"
"(Su sarhoş haliyle) Şşşt! O iş bende kızlar. Ben avukatım çıkartırım bizi."
"(Yağmur son kelimesini uzatarak) Bende hukukçuyum sıkıntı yok Nazz"
"Tabi tabi"
Naz sıkkınlıkla yine uflarken Su hafifçe öne eğilip gözlerini kıstı ve parmağıyla Yağmur'a karşıdaki tabelayı gösterdi .
"Yağmur şurada yazanı gördün müü?"
"Ne yazıyor ki?"
"Eraylar ve sarışınlar giremez"
"(Gülerek) Ne? O laf öyle değil bir kere"
"Nasılmış ki?"
"Bilmiyorum unuttum çünkü bende"
Yağmur ile Su gülme krizine girerken Naz ise sinir krizi geçirmek üzereydi. Naz bıkkınlıkla ayağa kalktığında her iki yanında bulunan Su ile Yağmur'un kafaları birbirine çarpmıştı. Her ikiside sızlayan kafalarını ovuştururken Su dudaklarını büzerek Yağmur'a döndü.
"Yağmur? Eraylar ile sarışınlar giremez di mi"
"(Yağmur kendinden emin bir şekilde) Tabiki de"
Yağmur ile Su birbirlerine çak yapmaya çalışırken 3 tane polis memuru gelmişti. Nezaretin kapısını açıp kızların kollarına girmişlerdi. Amir yazılı kapıdan girdiklerinde Naz korkuyla gözlerini kapattı. Çünkü karşısında annesi Emel, Selim, Soner, Akgün ve Eray tüm kadro duruyorlardı. Ve annesi kendisine hiç dost canlısı bir şekilde bakmıyordu.
Kızlar yan yana dizilmiş dururken Selim ise amir masasının önündeki sandalyede oturuyordu yanında da Emel vardı. Roket takımı ise Selim'in hemen arkasında ayaktaydılar. Akgün gözlerini kız kardeşi ile sevgilisi arasında gezdirip duruyordu. Eray ise üzgün gözlerle Suya bakıyordu. Naz ise utançtan Soner ve Emel'in yüzüne bakamıyordu. Emel ateş saçan gözleriyle Naz ve Yağmur'a bakarken Selim kızlara ters bir bakış atıp amire döndü.
"Şimdi Serhat amirim az öncede dediğim gibi bir yanlış anlaşılma olmuş. Birisi benim kendi kızım, diğeri yeğenim diğeri de aile yakınımızdır. Hepsi temiz kızlardır onların böyle bir alış verişin olduğu yerde bulunmaları kötü bir şans olmuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Yaz - Gün Gece
FanfictionHepimizin canı gönülden sevdiği Son Yaz evrenimiz, kadersiz güneş çiçeğimiz maalesef ki 26 bölümle sona ermiş, aklımızda bir sürü soru işareti bırakarak veda etmek zorunda kalmıştı.. Peki ya 26.bölümde o itiraflar yapılmamış, zaman atlaması yaşanma...