Voteleriniz ve satır arası yorumlarınız benim için çok önemli lütfen eksik etmeyin. Herkese iyi okumalar!
Sabahın ilk ışıklarıyla Yağmur uyanmış, restaurantı açmak için Naz ile buluşmuşlardı .Emel bugün evde kalıp ev işleriyle uğraşırken restaurant ile kızlar ilgilenecekti . Yağmur arabayı park edip Naz ile birlikte indi arabadan . Resatauranta yaklaşırken Naz kolu ile Yağmur'u dürtüp bankta oturan kişiyi gösterdi .
"Kuzi şu oturan Eray değil mi ? "
" Evet o ama bir şey olmuş sanki hadi gel bir bakalım "
Naz da kafasıyla onaylarken birlikte bankta oturmuş dalgın dalgın denizi seyreden Eray'ın yanına oturdular. Ortada oturan Eray'ın bir yanında Yağmur diğer yanında Naz vardı . Naz'ın ismini seslenmesiyle şaşkınlıkla yanına döndü Eray.
" Siz hangi ara geldiniz ya dalmışım. Günaydın kızlar "
"Günaydın . Şimdi geldik de sen hiç iyi görünmüyorsun . İyi misin ?"
"İyiyim sanırım öf bilmiyorum Naz ya! "
"Eray korkutma bizi var bir şeyin belli "
"Var Yağmur var (derin bir nefes alarak) imkansız aşka düştüm"
"Aaaa! Hadi canım aşık mı oldun sen ! Eee kim bu kız peki ?"
"Boşver Naz ya bilmesen de olur zaten çok zor "
"Niye zor ? Yoksa kız seni sevmiyor mu ?"
"Bilmiyorum Yağmur çünkü daha açılmadım hatta bir sevgilisi var mı yok mu onu bile bilmiyorum gerçi daha doğru kişiyi bulamadım dedi ama "
"Bak şimdi kim olduğunu daha çok merak ettim . Bahsetsene biraz nasıl birisi,güzel mi ?"
"Çok ...Çok güzel Naz . Ama sanırım ben onun güzelliğine aşık olmadım yani sadece güzelliğine değil. Daha önce tanıdığım hiç kimseye benzemiyor. Bir kere açık sözlü yani dobra birisi hatta bu özelliği yüzünden insanlar onu dıştan gördüklerinde çok sert belkide ukala biri gibi düşünebilir . Ama gerçek öyle değil . Gerçekten tanıdığında aslında pamuk gibi bir kalbi var. Sanırım ben onun hem güçlü kişiliğine hemde pamuk gibi kalbine aşık oldum ."
Naz "yaaa" diyerek kafasını Eray'ın kafasına yaslamıştı .Yağmurda gülümserken aklına gelen isimle aniden Eray'a döndü .
" Bir dakika bir dakika lütfen bahsettiğin kişi düşündüğüm kişi olmasın . Eray sen Suya mı aşık oldun ?"
" Su ? Akgün'ün kardeşi olan Su mu ?"
"Ta kendisi . Akgün'ün kardeşi olduğu için imkansız dedim ya zaten . Of ben çok aşığım bu kıza ya !"
"Yani ne diyeceğimi bilemiyorum Eray . Çünkü Akgün'ün Suya ne kadar düşkün olduğunu gördüm ayrıca ne kadar kıskanç biri olduğunu da . İşin zor gibi ama imkansız değil "
"Yağmur övdün mü gömdün mü anlamadım "
"Aslında benim aklıma bir fikir geldi kuzi . Şimdi ben daha Su ile tanışmadım. Diyorum ki üçümüz bir şeyler yapsak ilk adım olarak da bir sevgilisi var mı yok mu onu öğrenelim . Sonrasını da artık düşünürüz ."
"E bu iş çok kolay . Akgün benle Su'nun kaynaşması için bu akşam bir şeyler yapmak istiyordu . Biz onu kızlar gecesine çevirsek "
"İşte bu kuzi .Desene beklediğimiz fırsat ayağımıza geldi."
"Bir dakika ya nasıl yani şimdi siz ikiniz benim için çöpçatancılık mı yapacaksınız ?"
" Tam olarak öyle olmasada bir şeyler yapacağız merak etme sen o iş akşam bizde .Hayır yani ben bir şeyler öğrenemesem bile Yağmur inadıyla illaki halleder."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Yaz - Gün Gece
FanfictionHepimizin canı gönülden sevdiği Son Yaz evrenimiz, kadersiz güneş çiçeğimiz maalesef ki 26 bölümle sona ermiş, aklımızda bir sürü soru işareti bırakarak veda etmek zorunda kalmıştı.. Peki ya 26.bölümde o itiraflar yapılmamış, zaman atlaması yaşanma...