Votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın herkese iyi okumalar!
Akgün sadece kafasıyla onaylarken iyi günler dileyip çıkmıştı. Kendisini dışarı atar atmaz ciğerlerine derin bir nefes çekti. Kafasında bazı şeyler netleşmişti çoktan ama yine de Selim'in tavsiyesine uyup sakin bir kafayla bir kez daha düşünecekti.
-----
Yağmur gözlerini kapatmış bir şekilde yatağında uzanıyordu. Baş ağrısının tamamıyla geçebilmesi için bir ağrı kesici içtikten sonra biraz dinlenmek amaçlı odasında uzanmıştı. Kapı tıklanma sesinden sonra Naz'ın kapıdan kafasını uzatması bir olmuştu. Yağmur hafif gülümseyerek yerinden doğruldu. Naz da yatağın kenarına oturarak kuzenine sarıldı.
"Naz ya dün akşam kendimi kaptırıp dağıttım biraz senide zor durumda bıraktım daha doğrusu bıraktık. Ne diyeceğimi bilemiyorum gerçekten"
" Tamam tamam hemen kedi yavrusu bakışlarına geçme.. Öf Yağmur ya kıyamıyorum ki sana azıcık kızayım. Ama dün akşam gerçekten acayip sinirliydim sana. Hadi Su'nun dağıtacağı en başından belliydi o yüzden ikimiz onu toparlarız diye düşündüm ama sende öyle olunca.. İkiniz birden aman aman yani... Nasıl oldun peki iyi misin? "
" İyiyim ya ben azıcık başım ağrıyordu geçti o da.. Ya Naz bu arada hazır Su konusu açılmışken o nasıl oldu acaba? "
" Bilmem hiç konuşmadım ki "
Yağmur telefonunu çıkartıp Suyu görüntülü aradı. Bir iki çalıştan sonra telefon açıldığında karşılarında uykulu gözlü bir Su vardı.
" Su nasılsın diye merak ettik ama uyandırdık sanırım "
" Önemli değil ya az önce uyandım. Daha doğrusu yeniden uyuyup uyandım. Bu arada başımdaki zonklama dışında gayet iyiyim siz?"
"Benimde ancak geçti ya"
"Kızlar bir sorun var ki dün akşam bende yok. Yani en son bağıra bağıra şarkı söylediğimi hatırlıyorum ama ondan sonrası yok bende. Hangi ara eve geldim, nasıl geldim?"
"Ohoo sen çok geride kaldın Su ya.."
"Nasıl yani Naz ne oldu ki?"
"Kısaca şöyle özetleyeyim Su : Sen baya kör kütük sarhoş oldun. Bir adamın kafasında şişe kırdın sonra Yağmur da sana katıldı ve en sonunda karakola düştük."
"Eyvahlar olsun.. Sanırım abimin iyi tarafına denk geldim"
"Asıl ben teyzemin iyi tarafına denk geldim hala sapasağlam buradayım."
"Ama size asıl bombayı söylüyorum. Biz amirin odasındayken amir Su'nun kafasında şişe kırdığı kişinin kafasına 13 tane dikiş atıldığını söyledi ve Su da aynen şöyle dedi '13 olmaz o uğursuz sayı bir tane daha atalım' "
"(Su inanamayan gözlerle) Yok, yok canım dememişimdir ben öyle bir şey. "
" Maalesef dedin Sucum ve Yağmur da onların orada 13 uğursuz diyerek tasdikledi sana "
" Naz! Tüm bunlar olurken teyzem oradaydı ve biz hala yaşıyoruz?? "
" Yani anlayacağınız tam bir felekten gece oldu siz ikiniz için "
" Naz Allah aşkına daha başka ne saçmalıklar yaptım ne olur anlat "
" Ya böyle telefondan konuşacağımıza bizim sahilde buluşalım düzgünce konuşuruz. "
" Yok sağ ol Naz iyiyim ben böyle "
" Yok öyle bir şey Su. Naz haklı gel sende hem tek kalmış olmazsın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Yaz - Gün Gece
FanfictionHepimizin canı gönülden sevdiği Son Yaz evrenimiz, kadersiz güneş çiçeğimiz maalesef ki 26 bölümle sona ermiş, aklımızda bir sürü soru işareti bırakarak veda etmek zorunda kalmıştı.. Peki ya 26.bölümde o itiraflar yapılmamış, zaman atlaması yaşanma...