Herkese merhaba uzun zaman oldu farkındayım. Hem yoğunluktan dolayı hemde bir önceki bölüme yeterince beğeni ve özelliklede yorum gelmediği için bölüm biraz geç gelmiş olacak.
Yeni bölüm öncesi ufak bir fragman yayınlamak istedim ayrıca sizlerinde hikaye ile ilgili fikirlerinizi belirtmenizi isterim.
✨✨✨B33 FRAGMAN
Akgün ameliyathaneden sedye ile adeta her yeri sarılı bir şekilde çıkmıştı. Yağmur hemen Akgün'ün elini tutup gözünden akan yaşlarla Akgün'ün yanağına bir öpücük kondurdu. Yavaş yavaş Yağmur'un tuttuğu el kendisinden ayrılmıştı.
---
Yağmur hızla kendisini lavaboya atıp derin derin nefes almaya çalışır sanki kalbi göğüs kafesini delip geçmek istiyordu. En sonunda Yağmur dayanamayarak hıçkırarak ağlamaya başlar.
---
Sare Yağmur'un yanına gelir.
"Yağmurcum müsait olunca biraz konuşalım mı?"
"Şu an hiç sırası değil gerçekten. Bilmediğim o kadar çok şey var ki ve benim kafam karmakarışık. Tek bildiğim şey ise sevdiğim adamın şu an ölüm kalım savaşı verdiği. O yüzden hiç sırası değil Sare hanım!"
Yağmur hızla Sare'nin yanından geçerek gider.
---
Yağmur gözlerini karşısında duran babasına kitledi.
"Baba seni dinliyoruz. Sence de artık bize anlatman gerekmez mi tüm bunları? Bak merak içinde seni bekliyoruz hepimiz. Aa pardon Su hariçti di mi?"
"... Okulda hocam sandığım kişinin gerçek mesleğini, babamla ve sevdiğim adamla ne alakası olduğunu duymak istiyorum. Akgün'ün şu an burada yatma sebebini öğrenmek istiyorum."
---
"Yapmak zorundaydı çünkü bir anlaşma yapmış."
Su'nun söyledikleriyle beraber tüm gözler tekrar kendisine dönmüştü Selimde dahil.
---
"Sen benden nasıl sakladın bunları ya! Ya ben sana güvendim.."
-----
Yağmur elindeki poşetle birlikte Su'nun yanına oturur. Gözüne çarpan Akgün'ün kolyesini poşetinin içinden alarak narince avucuna koyar. Kolyeyi öyle narince tutar ki sanki gerçekten kırılacak bir kalptir.
Akgün'ün annesinin kalbi...
Hikayenin gidişatını beğeniyor musunuz?
Fikirlerinizi yorumlarda veya özelden mesajla belirtirseniz çok mutlu olurum.
Mutlu günler ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Yaz - Gün Gece
FanfictionHepimizin canı gönülden sevdiği Son Yaz evrenimiz, kadersiz güneş çiçeğimiz maalesef ki 26 bölümle sona ermiş, aklımızda bir sürü soru işareti bırakarak veda etmek zorunda kalmıştı.. Peki ya 26.bölümde o itiraflar yapılmamış, zaman atlaması yaşanma...