27.rész

30 0 0
                                    


Jó olvasást bogyókák!💖

Június 17, Csütörtök.

A nap amikor megváltozott minden.
De nem is az a legrosszabb, hanem hogy milyen indokkal.
A lényeg az hogy Cameron szakított velem, mondván hogy a turné alatt nem bírja ki, hogy ne legyen együtt szexuálisan lánnyal.
Ezzel az indokkal képes volt véget vetni a kapcsolatunknak, ami azért elég jól működött egészen eddig a napig.
Már kora reggel ezzel várt.
Na most nem kell elmondanom azt sem szerintem, hogy azóta sírok. Bent vagyok a szobámba kulcsra zárt ajtóval, és a könnycsatornáimból csak folyik a könnyem kb megállíthatatlanul.
A szakítás óta eltelt már 2 óra.
Azóta már próbál velem beszélni a húgom, Lisa, Shawn, Aaron de meg a csajok is a röpicsapatból, Nick, Jeremy de persze én senkivel nem vagyok hajlandó jelent pillanatban beszélni. Úgy érzem hogy elvitte a szívem legnagyobb részét, amivel én szerettem és hiába is tagadom de még mindig szeretem. Hiányzik ő.

Kb 1 órakor elmentem letusoltam, mert azért nem akarom magam elhanyagolni. Hajat is mostam meg ilyen kis apróságok. Miután végeztem a hajamra tekertem egy törölközőt, majd magamra is tekertem egyet. Kimentem a szobába és kerestem valami ruhát. ⬇️

Úgy gondolom hogy egy szakítás nem ok arra hogy elhanyagoljam magam, illetve azokat akiket szeretek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Úgy gondolom hogy egy szakítás nem ok arra hogy elhanyagoljam magam, illetve azokat akiket szeretek.
Ezért lementem a konyhába, csináltam egy kávét majd bementem a húgomhoz. Kopogtam.
-Gyere be nyugodtan.-szerintem tudja hogy én vagyok az.
-Szia hugi.-öleltem magamhoz.-Szia Shawn.-öleltem meg őt is.
-Szia drágám.-köszönt a húgom.
-Szia virágszál.-ez Shawn volt.-Hogy érzed magad?
-Mint akivel szakítottak.-nevettem fel.-De amúgy már jobban.-mosolyogtam rájuk.
-Szeretnél csinálni valamit?-kérdezte a húgom.
-Nem tudom. Szerintem Lisát felhívom hogy jöjjön át mert vele se beszéltem még. Emmáéknak meg majd írok a csoportba.
-És mit szólnál ahhoz hogyha sütnénk valami sütit, legalább az is elvonja a figyelmed. Szólunk a többieknek is ha gondolod.-dobta be az ötletet Shawn.
-Jó, ez jó ötlet.-mondtam neki.-Szólsz a fiúknak? Én meg szólok Lisának.
-Persze szólok.

Felmentem a szobámba a telefonomért majd hívtam is Lisit.

-Szia szívem, jól vagy?
-Persze, de most nem ezért hívlak.
-Hanem?!-a kis kíváncsi.
-Át tudtok jönni Aaronnal.
-Persze, mikor menjünk?
-Szia majom.-kiabált be Aaron a telefonba.
-Szia tökfej.-köszöntem vissza.
-Na?
-Ja igen, ha tudtok most is indulhattok.
-Akkor fél óra és ott vagyunk, mert nem otthonról megyünk.

Telefonálás után írtam a csoportba.

Sztár röpisek 💙🏐💙:

Sophie: Sziasztok csajok!
Zoe: Szia, na végre! Jól vagy?
Sophie: Voltam már jobban is🤷🏼‍♀️
Emma: Tudd hogy ránk bármiben számíthatsz❤️
Kate: Így van, bármikor💖
Samanta: Én alapból se bírtam a csávót💕😂
Sophie: Köszönöm csajok❤️
    Na valahogy ezt sejtettem😂
Zoe: Samanta te hülye vagy😂
Kate: Nem is kicsit😂
Samanta: De ti így szerettek engem😇😂
Emma: Pontosan😘
Sophie: Nincs kedvetek amúgy átjönni hozzánk?
  Shawn meg a húgom kitalálták hogy süssünk sütit, meg stb, csak hogy elvonják a figyelmem. Jönnek a srácok is, meg Lisa. Na meg megkérdezem Nickéket.
Samanta: Hát szívem én mennék de a nagyiéknál vagyok New Yorkban😩
Zoe: Én benne vagyok😊
Emma: Én is megyek🙋🏼‍♀️
Kate: Én is megyek mindenképpen💕
Sophie: @Lily Collins?
Lily: Sziasztok❤️ örülök hogy írtál Sophie❤️
  Megyek, megyek..
Sophie: Szuper, akkor fél óra múlva várlak titeket.
  Gyorsan írok Nicknek is hogy kérdezze meg a többieket is. Puszi😘
Zoe: Bye🤍
Samanta: Puszi lányok😘
Emma: Akkor fél óra múlva💙
Kate: Halika❤️
Lily: Sietek💜

Úgy döntöttem hogy inkább felhívom Nicket.

-Szia Nick.
-Szia gyönyörűm. Jól vagy?-kérdezte aggódóan.
-Persze.-mosolyogtam de ő ezt persze nem láthatta.
-Ennek örülök.
-Na amúgy azért hívtalak, hogy a többiekkel nincs-e kedvetek átjönni hozzánk?  Ott lesznek Emmaék, Lisa a húgom meg a srácok.
-Én szívesen megyek már csak azért is, hogy jó szorosan megölelhesselek. A fiúktól meg megkérdezem, aztán írok.
-Köszönöm, aranyos vagy. Nagyon szeretlek.
-Én is téged, na mindjárt írok. Szia.
-Szia Nick.

Shawn meg Nick a két legjobb fiú barátom. Szerencsésnek mondhatom magam hiszem nekem vannak a világon a legjobb barátaim. Mindig itt vannak ha kellenek.
Nick azt írta, hogy jönnek a többiek is úgyhogy leszünk egy jó páran.

15:30-kor már mindenki itt volt. Nekiálltunk sütit sütni, közben beszélgettük meg hülyéskedtünk.
Az egész konyha úgy nézett ki mint valami csatatér, de komolyan. A fiúk elkezdték dobálni a lisztet, aztán a végén már mi se hagytuk annyiban, így mi is dobálni kezdtük. A hajunk, a ruhánk is tiszta liszt volt, sőt szerintem még olyan helyen is liszt volt, ahol nem is gondolná az ember.

A fiúk 8-kor mentek haza, a lányok pedig 9 körül.
Lisa még itt van és a takarítás végén járunk.
Isa meg Shawn elmentek moziba kb 19:30 körül.

Florida dream (c.d. fanfiction)Where stories live. Discover now