Jó olvasást bogyókák!❤
Kivételesen a szokásosnál is később keltem fel. Pontosabban 10:30 körül. Kimásztam az ágyamból és elindultam valami ruhát keresni. Erre az adidasos szettre esett a választásom:
A sminket nem vittem túlzásba: szempillaspirál, egy kis korrektor, meg egy világosrózsaszín rúzs. A hajamat csak kifésültem. Visszamentem a szobába és beágyaztam meg egy kicsit rendet raktam. A telefonom becsúsztattam a farzsebembe és lementem a konyhába.
-Jó reggelt Soph.-köszönt Aaron?!
-Neked is Aaron. De te hogyhogy itt vagy?-kérdeztem meglepetten.
-Isa mondta hogy jöjjünk át aztán csináljunk valamit.
-Aha értem. Kérsz valami kaját vagy bármit?-kérdeztem.
-Hát ha csinálsz.-mondta és kiskutyaszemekkel nézett rám.
-Mit szeretnél enni?-mondtam és elnevettem magam.
-Csinálj gofrit légyszi.-mondta.
-Rendben van. Csinálok. Ki van még itt?-kérdeztem.
-Itt van Lisa meg még Cameron.-válaszolt.
-Akkor nekik is csinálok.-mondtam és elkezdtem gofri tésztát kutyulni. Egy hadseregnyire valót csináltam mert Aaron annyit eszik mint egy elefánt. És gondolom Cam is eszik annyit mint az én drága éhenkórász unokatesóm. Kb egy fél óra alatt kész lettem.
-Kész a gofri.-kiabáltam és vártam hogy mennyi idő kell míg ideérjenek a mondat hallatán. Hát az igazat megvallva nem kellett sokat várnom. Úgy rontottak be a konyhába mintha azt mondtam volna hogy itt van Dua Lipa.
-És mi van hozzá?-kérdezte Lisa.
-Neked is szia Lisa.-mondtam nevetve erre a többiek is elnevették magukat.-Köszi hogy csináltál reggelit Soph. Szörnyű vagy.
-Köszi Soph.-mondta Isa.
-Amúgy van hozzá nutella, baracklekvár, csokiszirup, juharszirup, áfonyalekvár meg fagyi.-mondtam.-Jó étvágyat!
-Jó étvágyat!-mondták a többiek is kórusban. Mintha óvonéni lennék. De szeretem az én kis ovisaimat. Persze ez a reggeli sem telt csendben. Cam meg Aaron végighülyéskedték az egészet mi meg csak a hasunkat fogtuk a nevetéstől.
-Mit csináljunk ma?-kérdezte Isa.
-Szerintem itt az idő hogy megismerjetek pár srácot a Magconból.-mondta Aaron.
-És kiket is pontosan?-kérdezte Lisa.
-Shawnt, Nasht, Hayest meg a 2 Jacket.-mondta Cam.
-És mi van a többiekkel?-kérdeztem.
-Hát ők most nincsenek itthon. El kellett menniük egy fotózásra.
-Így már minden világos.-mondtam.
-És hol talizzunk velük?-kérdezte Lisa.
-Itt a közeli parkban 2-kor. Aztán majd kitaláljuk mit csinálunk.-mondta Aaron.
-Oksi. Akkor én most elmegyek és rendbeszedem magam.-mondtam.
Felmentem a fürdőmbe. Igazából maradtam abban a ruhában amit felvettem. Annyi különbséggel hogy egy másfajta adidas cipőt vettem fel. Megigazítottam a sminkemet meg begöndörítettem a hajam, majd hagytam hogy a vállamra omoljon. Egy kisebb táskába beledobáltam a fontosabb dolgaimat. Fújtam magamra egy kis parfümöt és máris indulásra készen voltam. Letrappoltam a lépcsőn és már indulhattunk is. A lányok előrementek Aaronnal én meg Cam mellett sétáltam ki.
Bezártam az ajtót majd elindultunk gyalog a parkba.
-Nagyon jól nézel ki Soph.-mondta Cam úgy hogy csak én halljam.
-Köszi.-mondtam enyhén zavarban.-Miért vagy velem ilyen kedves?-kérdeztem és ránéztem.
-Miért, legyek bunkó? Hát ha te azt szeretnéd akkor az is lehetek.-mondta.-Bár nehezemre esne de az is lehetnék.
-Jaj nem azért mondtam. Isten ments hogy bunkó legyél. Csak kérdeztem. Még csak most ismertél meg de annyi szép dolgot mondtál nekem amennyit még egy fiú barátom sem.-mondtam szomorkásan.-Te viszont más vagy. Közvetlen és még sorolhatnám. Tényleg köszönöm.-mondtam és legördült egy könnycsepp az arcomon. Próbáltam gyorsan letörölni hogy Cam ne vegye észre de nem jártam sikerrel.
-Hé Sophie. Nem kell sírni én nem akarlak megbántani.-mondta és magához húzott majd fél kézzel megölelt.-És ne mondd nekem hogy még egy fiú sem mondta neked hogy gyönyörű vagy! Mert ezt nem hiszem el.-mondta és rámmosolygott.
-Ja bocs tévedtem. A húgom, Lisa, Aaron meg a szüleim mondták már. És tényleg nem mondta nekem egy fiú sem aki nem lenne a rokonom.-mondtam és megrántottam a vállam.
-Hát ez lehetetlen. Te vagy az egyik legszebb lány akit valaha láttam. Ha más nem mondta akkor majd én mondom neked.-megállt és megfogta a kezem, majd szembefordított magával. Nem tudtam mit kezdeni a helyzettel ezért inkább lehajtottam a fejem. Persze ő ezt nem hagyta és a másik kezével az állam alá nyúlt.
-Gyönyörű vagy.-mondta és a homlokát az enyémnek döntötte.-Elhiszed nekem?-kérdezte.
-Neked igen.-mondtam és megpusziltam az arcát.-Köszönöm.
-Ezen nincs mit köszönni Soph.-mondta majd elengedte a kezem legnagyobb bánatomra. Ezután már csak semleges dolgokról beszélgettünk. Aztán még olyan 10 perc séta után megérkeztünk a parkba.
-Srácok hány óra?-kérdeztem.
-1 lesz tíz perc múlva.-mondta Aaron.-Miért?-kérdezte.
-Azért mert azt mondtátok hogy 2-kor talizunk a fiúkkal.-mondtam.
-Bazdmeg!-mondta Cam és a homlokára csapott.-Akkor még van több mint 1 óránk mire Nashék ideérnek. De ahogy őket ismerem tuti késni fognak. Kivéve Shawnt mert ő az esetek 98%-ában pontos szokott lenni.
-És hogyhogy Shawn a legpontosabb?-kérdeztem.
-Hát azért mert neki a külön fellépései mellett hozzá kellett szoknia hogy nem késhet sehonnan. Például ha késik egy interjúról több mint 10 percet a külön menedzsere kiakad hogy újra kell szerveznie a programokat. És akkor minden csúszik. És egy fontosabb esemény minél később van annál feszültebb miatta mindenki. És akkor Shawn meg a memedzsere plusz még az egész bandája későn végeznek, fáradtak .stb.-mondta Cam.
-Aha így már értem.-mondtam.
-És mit fogunk csinálni míg a fiúk nem jönnek?-kérdezte Lisa.
-Starbucks?!-mondta Isa.
-Nekem megfelel.-mondta Aaron.
-Nekem is.-mondtuk egyszerre Lisával meg Cammal.
Miután megbeszéltük hogy Starbucks el is indultunk a parkhoz legközelebbibe. Pont egy asztal volt még szabad amit mi persze be is támadtunk nehogy elfoglalja valaki. Odajött hozzánk egy 20-as éveiben járó rövid, fekete hajú szép lány.
-Sziasztok!-köszönt nekünk kedvesen.-Mit kértek?-kérdezte.
-Szia én szeretnék egy lattét.-mondta Aaron.
-Én is egy lattét kérek.-mondta Lisa. Hoppá az összhang gondoltam magamban. Igazi couple goals. Na de térjünk vissza a rendeléshez.
-És te mit kérsz?-kérdezte Cam.
-Egy málnás shaket szeretnék.-mondtam.
-Akkor 2 latte, 1 mogyorós forró csoki, 1 frappucino meg 1 málnás shake?-kérdezett vissza a névtáblán látható név szerint Jade.
-Igen.-mondta Isa kedvesen hiszen Jade is kedves volt velünk.
-Akkor 5 perc és hozom.-mondta mosolyogva és elment. Valóban 5 perc múlva kihozta a kért italainkat. Sokat beszélgettünk míg megitta mindenki a saját italát. Megtudtuk hogy Camnek van egy nővére Sierra és a pasiját Brentnek hívják. Azt mondta majd valamikor bemutat nekik minket. 13:40-kor elindultunk.
-Srácok én még elmegyek mosdóba.-mondtam és otthagytam őket. Mire visszamentem már csak Cam volt ott.
-Hát a többiek?-kérdeztem.
-Azt mondták előremennek.-válaszolt egyszerűen.
-Értem.-mondtam és elindultam kifele Camet meg sem várva.
-Mi a bajod Sophie?-kérdezte furcsán.
-Ezt én is kérdezhetném tőled.-mondtam és továbbmentem. VOLNA! Ha nem ránt vissza a karomnál fogva.
-Nem válaszoltál. Mi a bajod?-kérdezte de a karom nem engedte el.
-Nekem semmi bajom nincs. Azt leszámítva hogy megkérdeztem hol vannak a többiek te pedig olyan lekezelően válaszoltál. Pedig én nem voltam veled bunkó szerintem. De lehet én vagyok a hülye.-mondta a szemébe.
-Szóval szerinted lekezelően beszéltem veled.-mondta idegesen.
-Igen Cameron kurvára flegmán válaszoltál. Persze most hogy megmondtam én vagyok a szar.-mondtam én is idegesen.
-Veled nem lehet normálisan beszélni.-mondta kiabálva Cam.
-Velem nem lehet beszélni?-kérdeztem vissza.-Te vagy az aki minden ok nélkül köcsög a másikkal nem én.-mondtam neki.
-Tudod Sophie nem gondoltam volna ezt rólad.-mondta.
-Mit nem gondoltál? Ha? Azt hogy megmondom azt amit látok?-kérdeztem.
-Nem. Azt hogy te is ugyanolyan hülye picsa vagy mint a többi lány.-mondta Cam én meg köpni-nyelni nem tudtam. Nem gondoltam volna hogy Cam valaha is ilyet mond nekem. De most már mindegy. Megtörtént és ezt nem felejtem el egyhamar. Persze rohadtul nem esett jól és érztem ahogy könnyek gyűlnek a szemembe.
-Kösz Cam. Igazán rendes vagy. Lehet hogy én szerinted egy picsa vagyok de az akkor sem változtat azon hogy te meg egy bunkó paraszt.-mondtam és lefolyt az első könnycsepp. Ezután elindultam a parkkal ellentétes irányba. Hallotam ahogy Cam elkáromkodja magát és elindul utánam.
-Soph nem úgy gondoltam.-mondta.
-Nem érdekel hogy gondoltad. Menj a kis barátaidhoz. Hagyj békén jó? Nem vagyok rád kíváncsi. Sértegess valaki mást.-mondtam sírva és kiabálva de ugyanúgy mentem tovább.
-Tudod mit. Megyek is én sem vagyok kíváncsi se rád se a hisztidre. Na csá!-mondta.
-Csak akkor azt tudnám miért voltál olyan kedves!-kiabáltam utána sírva.
-Én sem tudom. De nem kell hozzászoknod.-mondta flegmán és elment a park felé gondolom Lisáékhoz.
KAMU SEDANG MEMBACA
Florida dream (c.d. fanfiction)
Fiksi PenggemarA történetben előfordulhat trágár beszéd illetve 18+os tartalom. A történet kitaláció nincs valóságalapja. Talán annyi hogy én mint író is imádok röpizni. Nem tudom nektek megmondani előre hogy milyen gyakran hozok részeket. Nem szeretnék nektek öss...