Július 13
Már minden le van beszélve a New York-i lakásommal kapcsolatban. A munkahelyem is közel van illetve minden. De szó szerint, bolt, posta, kávézó, valamit pár utcával arébb étterem is van.
Most éppen Lissel készülődünk ugyanis megyünk bulizni. Éppen itt volt már az ideje hogy szórakozzunk együtt. Szükségünk van egy kis kikapcsolódásra.
-Tényleg amúgy Cameron veled megy?
-Hát eddig úgy néz ki hogy igen. Vagyis pontosabban utánam jön ha elrendezett itthon mindent.
-Hát ez nem valami bíztató már ne is haragudj Soph. Ismered milyen.
-Igen tudom. Én is tartok tőle. Mármint attól hogy tényleg utánam is jön-e.
-Beszéljetek erről szerintem.
-Figyelj én mindenképp megyek. Ha ő erre nem képes meg stb., akkor szerintem nem nagyon van ezen mit erőltetni.
-Igazad van nyuszi. Teljesen.-mosolygott és megölelt jó szorosan.-De most bulizunk úgyhogy hagyjuk ezt a témát. Legalább egy kis időre.-nevetett.
-Igaz Lis. Készüljünk.Lisa outfitje:
És az enyém:
A hajunk csak be van göndörítve és egy kis csillogós spray van ráfújva. Sminknek piros rúzs, egy kis szempillaspirál és ennyi, mindkettőnk részéről.-Annyira bomba vagy.-mondta Lisa.
-Te is babám.
-Cameron eszi a kefét ha téged elveszít az biztos.-mondta és mindketten felnevettünk.
-Nem akarunk buli előtt elmenni kajálni?
-Mehetünk, de hova akarsz?
-Nekem mindegy, csak kaja legyen.
-Jólvan, akkor keresünk valami éttermet, aztán ott még koktélozni is tudunk legalább.Bepakoltunk mindent a táskáinkba, majd elindultunk. Gyalog megyünk mert inni tervezünk, aztán max hazajövünk taxival.
Egy 20 perc séta után megálltunk egy étterem előtt és úgy döntöttünk hogy jó lesz mert magas sarkúban már nincs kedvünk tovább sétálni.
-Lisa ugye a fiúk nem jönnek?-kérdeztem miközben már ettünk.
-Hát én nem mondtam nekik.
-Én se. Akkor reméljük nem jelennek meg. Most nincs ehhez hangulatom. Most csak mi ketten vagyunk.
-Igeen. Most nem is kellenek ide.23:27-kor értünk a szórakozó hely elé. Az ajtóban két magas és izmos kidobó állt, akik végig is mértek minket, és nem a legvisszafogottabb módon.
-Helló fiúk.-köszöntünk Lissel egyszerre.
-Sziasztok lányok, csinosak vagytok.-mondta az egyikük.
-Köszönjünk.-mondta Lis mert én éppen el voltam foglalva azzal hogy szuggeráltam valakit aki nagyon ismerős volt számomra.
-Lisa menjünk be. Olyan érzésem van mintha lenne itt egy ismerős.-mondtam mosolyogva.
-Menjünk.-mondta majd megfogta a kezem és behúzott a tömegbe, majd azon át a pulthoz.
-Sziasztok csajok mit adhatok?-kérdezte egy vörös hajú csajszi a pult másik feléről.
-Durván kezdjük.-mondta Lisa. Ajaj.-Két tequila-t kérünk.
-Normális vagy?-kérdeztem nevetve.
-Sosem voltam.
-Az is igaz.-nevettünk.
-Tessék lányok, egészségetekre.-kacsintott.
-Köszönjük.-mondtam.
Gyorsan lehúztuk, égette a nyelőcsövem, de egy cseppet sem érdekelt mert bulizni jöttünk.
-Na menjük táncolni.-mondta Lisa és ismét húzni kezdett maga után.Valahol középen lehettünk már amennyire láttam a füstgéptől meg a tömegtől.
-Lisaaa.-kiabáltam a barátnőmnek.
-Mondd.
-Elmegyek mosdóba.
-Elkísérlek aztán iszunk valamit.Hamar elmentünk pisilni, majd ismét a pulthoz vettük az irányt. Ittunk vodka-sprite-ot elsőnek, majd ezután whiskey-kólát, aztán mentünk vissza táncolni. Mivel kevertünk elég hamar beütött.
-Lisa szerintem bebasztam.-nevettem.
-Hát úgy érzem én is.-csuklott egyet.-Megyek veszek még valami piát.-hagyott ott engem a tömegbe.
Én táncoltam tovább majd valaki leszólított.
-Te vagy az Sophie?
Megpördültem a tengelyem körül, és a mosolygós Nickkel találtam szemben magam. Ő is végig mért bár nem is csodálom amilyen ruhában vagyok.
-Sziaa Nick.-ugrottam a nyakába.
-Be vagy baszva mi?-kérdezte nevetve.
-Egy kicsikét igen. De gyere táncolni.-húztam most én őt ahogy Lisa eddig engem.
-Más választásom úgy sincs.-adta meg magát.Táncoltunk nagyon-nagyon sokat, közben vissza jött Lisa is, hozott nekem is piát legnagyobb örömömre.
A lábaim már eléggé megfájdultak ezért úgy döntöttem kicsit leülök.
El is indultam a bőrkanapék felé majd ledobtam magam, és elővettem a telefonom.
Cameron írt is meg hívott is gondolom azért mert az üzenetére nem válaszoltam. Kimentem a cigizőbe és felhívtam.-Sziaa Cam.-mondtam és remélem nem hallja h részeg vagyok.
-Hol vagy Sophie?-kérdezte mérgesen.
-Ööö.. buliban.-nyögtem ki.
-És miért nem szóltál?
-Nem az apám vagy Cameron.
-Az lehet de attól még mondjuk lehetne szólni, vagy megkérdezni elmehetsz e.
-Nem kell az engedélyed, felnőtt vagyok. Te is eljársz a fiukkal bulizni, így nekem is lehet.
-Igen de én legalább szólók neked. Te még arra sem vagy képes. Mi van ha bajod esik?
-De nem lesz bajom. Nem vagyok egyedül.
-Inkább hagyjuk, nem fogok veled veszekedni amikor részeg vagy. De erről még beszélünk.
-Nem vagyok részeg.-makacskodtam.
-Hallom a hangodon hogy az vagy. Nem tudsz átvetni engem. Jól ismerlek.
-És ha az vagyok akkor is mivan?
-Semmi Sophie. Érezd jól magad, szeretlek. Szia.-mondta majd kinyomta.Idegesen mentem vissza majd kértem magamnak egy jó pár piát, majd szép sorban mindent megittam.
A szememmel keresni kezdtem Lisát de nem nagyon találtam. Aztán leszálltam a székről azzal az indokkal hogy megkeresem, de nagyon megszédültem és forgott velem a világ majd éreztem hogy dőlök el de valaki elkapott.
-Óvatosan kislány.-mondta Nick.
-Hol van Lisa?
-Mosdóba ment.
-Szólj neki jöjjön ide táncolni akarok.
-Megyek.-mondta nevetve.-Lisaa, sziaa.-öleltem meg.
-Látom jól be vagy baszva.-nevetett.
-Csak picit. Menjünk táncolni.-mondtam.
-Menjünk csak előtte igyunk.Ez az utolsó pia lehet nem kellett volna, mert én már olyan rosszul lettem hogy az valami borzasztó.
Lisa és Nick hangjából se maradt meg semmi csak annyi hogy beszélnek. Már majdnem elájultam olyan rosszul lettem, Nick kapott el, vagyis remélem hogy ő volt.
-Nick mit csináljunk?-kérdezte Lis.
-Haza kellene vinni.-tanácsolta Nick.
-A szülei megölnek ha meglátják. Őt azért mert ennyire részeg minket meg azért mert ezt hagytuk.
-Itt akkor sem maradhatunk.
-Ahjj Nick, mi legyen.
-Hívd fel Cameront, hogy jöjjön el érte.
-Nem is tudom.
-Ő mégis csak a barátja, baja nem lehet nála te is tudod.
-Igen tudom. Csak az a helyzet hogy nem szóltunk neki sőt, senkinek hogy bulizni jöttünk.
-Az lehet, de Sophie nincs jól Lisa. Az a lényeg hogy biztonságban legyetek mindketten.
-Igazad van. Megyek felhívom akkor. Mi is a neve ennek a helynek? Elfelejtettem.
- Sunflower.
-Köszi. Na megyek.
ESTÁS LEYENDO
Florida dream (c.d. fanfiction)
FanficA történetben előfordulhat trágár beszéd illetve 18+os tartalom. A történet kitaláció nincs valóságalapja. Talán annyi hogy én mint író is imádok röpizni. Nem tudom nektek megmondani előre hogy milyen gyakran hozok részeket. Nem szeretnék nektek öss...