30.rész

19 0 0
                                    


Szeptember 12

Az egyetem első napja. Te jó ég. Hihetetlen hogy itt állok a lakásunkba, és készülődök az első egyetemi napomra. Sok munkám van abban hogy most itt legyek. Azt kell hogy mondjam, büszke vagyok magamra amiért idáig eljutottam.

                                        ~~~~
A szobámban állva azon gondolkozok mit is kellene felvennem első nap. A szekrényemben rengeteg ruha lapul, de én nem tudok közülük egyet sem választani.
10 perc töprengés után sikerült választanom egy elegánsabb darabot.⬇️

Ezt a ruhám választottam, hiszen tökéletesen megfelel erre az alkalomra, illetve szép ruha is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezt a ruhám választottam, hiszen tökéletesen megfelel erre az alkalomra, illetve szép ruha is.
Kiegészítőimet magamhoz vettem, amik nem mások mint az órám amit a bal csuklómra tettem, valamint egy vékonyabb ezüst lánc amit szintén a bal kezemre tettem, a jobb kezemen a középső ujjamra felvettem egy gyűrűt, valamit feltettem még a nyakamba a karkötőmhöz passzoló nyakláncom. Felvettem egy fehér, enyhén csillogós magas sarkút is. Sminknek csak a szokásosat tettem fel, valamint befújtam magam a kedvenc parfümömmel. Vállamra felvettem a szintén fehér táskám, majd elégedetten néztem a tükörbe. Késznek nyilvánítottam magam és lementem a konyhába. Csináltam magamnak egy kávét, majd szépen kényelmesen elfogyasztottam. Dudaszóra lettem figyelmes, ezért kimentem a lakásból és bezártam az ajtót. A jól ismert fekete sportkocsi várt engem, benne pedig a szerelmem, Luke. Igen a nyár folyamán összejöttünk, nagyon romantikus módon kérdezte meg hogy leszek e a barátnője, de a részleteket most hagyjuk.

Beszálltam a kocsiba, mire Luke egy csókkal köszöntött.
-Szia édes, gyönyörű vagy.-dicsért meg.
-Szia, köszönöm.-mondtam és bekötöttem magam.
-Baj van?-törte meg a már 5 perce tartó csendet.
-Nincs csak picit ideges vagyok. Nem kis dolog azért az egyetem.
-Tudom.-fogta meg a kezem.-Azért is vagyok veled, és leszek is. Segítek bármiben édesem.
-Szeretlek, és köszönöm.-pillantottam rá hálásan bár ő ezt nem láthatta hiszen az utat figyelte.

A telefonom csörgése betöltötte az egész autót.

-Igen?-szóltam bele a telefonba.
-Szia Sophie Shawn vagyok csak új számom lett.
-Ohh szia Shawn, de jó hallani a hangod, hiányoztok.
Luke mérgesen pillantott felém.
-Te is nekünk, viszont van egy óriási hírem.
-Na mi az, mondd már.-nevettem.
-2 hét múlva megyünk és meglátogatunk téged és Lisát.-mondta boldogan.
-Komolyan?-döbbentem le.
-Igen, mondani szeretnénk egy pár dolgot, meg jó lenne újra látni.
-És kikkel jössz?-kérdeztem izgatottan.
-Az meglepetés.-mondta és szinte biztos vagyok benne hogy kacsintott.
-Ahjj, ez nem ér.-durciztam.
-Ne légy türelmetlen.
-Nem vagyok az, de le kell tennem mert megérkeztem az egyetemre.-mondtam.
-Menj csak, sok sikert.
-Köszönöm, és add át mindenkinek hogy puszilom és szeretem őket.
-Átadom. Szia Sophie, puszi.
-Puszi, szia Shawn.

Florida dream (c.d. fanfiction)Where stories live. Discover now