Ma július 24. van. Olyan 8 óra körül ébredtem. Igen egyébként képes vagyok a nyáriszünetben is korán kelni. Megbeszéltük Lisával hogy 9-re átjön és elmegyünk futni, úgyis régen voltunk. Na szóval bementem a fürdőmbe, megmostam a fogam meg az arcom, megfésülködtem és egy lófarokba kötöttem a hajam. Visszamentem a szobámba és felvettem a futáshoz egy fekete adidas rövidnacit meg egy ugyanilyen sportmelltartót. Lementem a konyhába hogy reggelizzek valamit. Az asztalon találtam egy üzenetet:
Jó reggelt szíveim!
Ma el kell utaznom 1 hónapra az egyik énekesemmel. Sietek haza ahogy tudok. Anyátoknak is koncerjei lesznek úgyhogy ő sem lesz itthon ugyanúgy egy hónapig. Nagyon szeretünk titeket. Szóltunk Lisa szüleinek hogy néha nézzem rátok. Puszi.
Anya & Apa.
Fantasztikus! Egy hónap a szüleink nélkül. Igazából már hozzászoktunk de azért ilyenkor mindig kicsit szomorú leszek. Na mindegy. Nekiálltam gombás baconos omlettet csinálni hármunknak.
-Jó reggelt Soph!-köszönt a húgom.
-Neked is Isa. Csináltam omlettet kérsz?-kérdeztem.
-Uhhh-csillant fel a szeme-persze hogy kérek. A Sophie-féle szuperomlettedet csináltad?-kérdezte.
-Az én hugicámnak csak azt.-mondtam és adtam egy puszit a feje búbjára.
-Köszi Soph te vagy a legjobb. Elmehetek veletek futni?-kérdezte a húgom.
-Ha szeretnél akkor gyere. Lisa 9-re jön úgyhogy csipkedd magad ha még reggelizni is akarsz.
-Oksi sietek.-mondta és felsprintelt az emeletre.
Mire lejött Isa addira pont kész lett a reggelink. Gyorsan megettük aztán felvettük a cipőnket a futáshoz.
-Sziasztok lányok!-köszönt nekünk Lisa. Igen nálunk úgy megy hogy nem csenget vagy kopog csak bejön. Amúgy van egy lakáskulcsa is a mi házunkhoz meg nekem is van az ő házukhoz.
-Szia Lisa kérsz reggelit?-kérdeztem a barátnőmtől.
-Hát ha Sophie-féle szuperomlettedet csináltad akkor még szép hogy kérek.-mondta és mindhárman elnevettük magunkat.
-Akkor jó hírem van mert azt csináltam.
Lisa is hamar betolta a reggelit. Ezután pedig elmentünk futni. Olyan 10:15-ig voltuk.
-Csajok mi lenne ha ma bemennénk a városba shoppingolni?-kérdezte Lisa.
-Én benne vagyok.-mondtam.
-Részemről is oké a dolog.-válaszolta a húgom.
-Na de akkor előtte menjünk vissza hozzánk,fürödjünk le meg stb. aztán indulhatunk is.-mondtam.
-Oksi akkor menjünk.-mondta Lisa.
Mikor hazaértünk mindenki gyorsan elment fürdeni a saját fürdőjébe. Kivéve Lisa mert neki itt nincs ezért ő csak simán az emeletit használta. Ezután mindenki felvett valami normális göncöt.
Lisa ruhája:Isa ruhája:
ESTÁS LEYENDO
Florida dream (c.d. fanfiction)
FanficA történetben előfordulhat trágár beszéd illetve 18+os tartalom. A történet kitaláció nincs valóságalapja. Talán annyi hogy én mint író is imádok röpizni. Nem tudom nektek megmondani előre hogy milyen gyakran hozok részeket. Nem szeretnék nektek öss...