Sajnálom hogy ilyen sokat késtem a résszel! DE beteg voltam és vagyok is és ennek a tetejében hétfőn magyar próbaérettségit írok.
Jó olvasást bogyókák!❤
Mikor reggel felkeltem iszonyúan fájt a fejem. Hirtelen azt sem tudtam hol vagok. Cam még édesen szuszogott mellettem és az egyik keze a hasamon pihent. Nem akartam felkelteni. Óvatosan felemeltem a kezét majd csendben feltápászkodtam az ágyból. Halkan kimentem a szobámból és becsuktam az ajtót. Első utam a konyhába vezetett hogy keressek valami fájdalomcsillapítót. Engedtem egy pohárba vizet majd bevettem a gyógyszert. Isa még mindig a kanapén aludt. Odamentem és betakartam. Nekiálltam reggelit csinálni. Csináltam hármunknak melegszendvicset. Öntöttem mellé narancslevet majd leraktam az asztalra. Aztán amikor ezzel megvoltam felkeltettem először Isát.
-Isa. Szívem kelj fel!-simogattam meg a hátát.
-Hány óra van? És miért fáj ennyire a fejem?-kérdezte nyöszörögve.
-10 óra van. És azért fáj a fejed mert tegnap este túl sokat ittál.-mondtam.-Hozzak gyógyszert?-kérdeztem.
-Igen légyszi.-mondta. Én kimentem vizért és gyógyszerért.
-Tessék.-mondtam és a kezébe nyomtam.
-Köszi. Te vagy a legjobb tesó.-mondta és adott egy puszit az arcomra.
-Menj egyél reggelit. Addig én felkeltem Camet is.-mondtam és elindultam volna.
-Mi? Cameron itt aludt?-kérdezte.
-Igen. Mi ebben olyan fura?
-Ja hát semmi. És egy ágyban aludtatok?-kérdezte kíváncsian.
-Igen Isa. Egy ágyban aludtunk.-mondtam és egy kicsit elpirultam.
-Biztos hogy csak aludtatok?
-Igazából megcsókolt. Kétszer is.-mondtam és vártam a húgom reakcióját.
-Úristen.-visított.-És akkor most mi van köztetek?
-Ha én azt tudnám húgi. Azt mondta hogy érez irántam valamit. De ott van neki Kiara is. Bár a tegnapi csók után az tuti hogy én beleszerettem. Menthetetlenül.-mondtam Isa meg vigyorgott mint a vadalma.-Na most mivan?-kérdeztem.
-Jó reggelt hercegnő.-köszönt Cam és megállt a hátam mögött majd az egyik kezét a csipőmre rakta. Aha most már értem miért vigyorgott annyira.-Jó reggelt Isa.
-Jó reggelt.-mondta a húgom.-Na akkor én magatokra is hagylak titeket. Van mit megbeszélnetek.-mondta és felsprintelt az emeletre.
-Hallottál mindent ugye?-kérdeztem de nem fordultam meg.
-Aha. Mindent. Legalábbis azt a részt amit szerettem volna hallani.-mondta én meg megfordultam. Közelebb rántott magához a csípőmnél fogva.-De azért elmondhatnád mégegyszer. Csak hogy biztos legyek abban amit hallottam.-mondta és bevetette a kiskutyaszemeket. Megfogtam két kézzel az arcát.
-Azt mondtam hogy a tegnapi csók után belédszerettem. Menthetetlenül.-mondtam a szemébe majd elengedtem az arcát és a fejem a mellkasára hajtottam.
-Én is belédszerettem Soph. Csak én már akkor amikor a plázában találkoztunk. Amikor megláttám hogy Aaronnal ölelkezel bevallom féltékeny voltam. Főleg hogy abban a szoknyában voltál. Nagyon vadítóan néztél ki. Bár mondjuk mindenhogy. De amikor mondta hogy unokatesók vagytok akkor tudtam hogy próbálkozhatok nálad. És reméltem hogy van esélyem.-mondta én meg elnevettem magam.-Most min nevetsz?-kérdezte és eltolt magától.
-Vadító? Komolyan?-mondtam nevetve.
-Hát most na. Ez van hercegnő. Mondjuk ebben a pizsiben is az voltál tegnap este. Meg ma reggel is az vagy. És még a hajad is kócos. Ez még rátesz egy lapáttal.-mondta és beharapta az alsó ajkát.
-Ne most legyél kanos. Kérlek.
-Hát melletted csak az tudok lenni.-mondta és kacsintott.
-Na jó inkább menjünk reggelizni hátha lenyugszol.-mondtam.
-Nem mész sehova.-mondta és visszahúzott a kezemnél fogva.
-Mi az hogy nem?-kérdeztem játékosan. Láttam hogy közeledik felém. Már majdnem megint megcsókolt de én elfordítottam a fejem így egy puszit kaptam az arcomra.-Majd ha együtt leszünk.-mondtam és én is adtam egy puszit az arcára.
-Nem fogom addig kibírni. 1,5 hét plusz még 3 nap.-mondta és sóhajtott egyet.
-Dehogynem. Nagyfiú vagy.-mondtam.-De most már tényleg menjünk reggelizni mert éhes vagyok.-kezdtem el nyávogni.
-Menjünk.-mondta nevetve.
Miután megreggeliztünk visszamentem a szobámba. Elmentem fogat meg arcot mosni aztán kerestem magamnak valami ruhát.
ESTÁS LEYENDO
Florida dream (c.d. fanfiction)
FanficA történetben előfordulhat trágár beszéd illetve 18+os tartalom. A történet kitaláció nincs valóságalapja. Talán annyi hogy én mint író is imádok röpizni. Nem tudom nektek megmondani előre hogy milyen gyakran hozok részeket. Nem szeretnék nektek öss...