1. Bevezető

268 2 6
                                    

Sziasztok! A nevem Sophie Carpenter. A szüleimmel és a húgommal élek Floridában. 17 éves vagyok. Nagyon szeretek táncolni és röplabdázni. Egyesületben is játszom 6 éve. Vékony testalkatom van a táncnak köszönhetően. 170 cm magas vagyok. Váll alattig érő egyenes barna hajam van. A szemem is barna. Van még egy hobbim: a fotózás. Most váltottam iskolát mert ahová eddig jártam ott nagyon megaláztak oktalanul. Elmeséltem anyáéknak ők meg azt mondták hogyha szeretném akkor átiratnak máshová vagy lehetek magántanuló. Én az iskolát választottam az otthon tanulás helyett. Szóval a végzős évemet egy másik iskolában kezdem amit amúgy egyáltalan nem bánok. Egyébként erős 4-es tanuló vagyok. Elég sok barátom van. De csak 1 legjobb barátnőm van Lisa.
És akkor egy kép rólam:

Akkor most jöjjön a húgom:Isabella Carpenter

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Akkor most jöjjön a húgom:
Isabella Carpenter. 15 éves. 168 cm magas.Ő is röplabdázik. Ugyanabba az egyesületbe járunk csak ő a fiatalabb és a kezdőbb csoportban van. Isa még csak 2 éve játszik de ahhoz képest nagyon ügyes. A röpi mellett szertornázik 5 éves kora óta. Szőkésbarna haja majdnem a derekáig ér. Valamint gyönyörű kék szeme van. Amúgy ő is abba az iskolába fog járni ahova én most iratkoztam be. Most lesz majd kilencedikes. Nagyon jó a testvéri viszony köztünk. Egyébként senki nem mondaná meg rólunk hogy tesók vagyunk ugyanis nem hasonlítunk egymásra.
Itt egy kép a húgomról:

Az anyukánk:Anne Carpenter (Hunter)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Az anyukánk:
Anne Carpenter (Hunter). 38 éves. 169 cm magas. Barna szemű és világosbarna hátközépig érő haja van. Nagyon gyönyörű nő. Énekes-és színésznő. Amúgy nagyon sokat van távol tőlünk.

Az apukánk:
Kevin Carpenter. 39 éves.178 cm magas. Kék szeme és szőkesbarna haja van. Menedzser. Általában modellekkel és énekesekkel foglalkozik. De ha jól tudom akkor volt már egy Dj ügyfele is. A Florida Recordsnál dolgozik. Ő is sokszor van távol tőlünk.

A legjobb barátnőm:
Lisa Skye. 17 éves. 168 cm magas. Ő is kék szemű és hosszú barna haja van. Most kapott egy modellszerződést. Neki nincs testvére. A szüleivel lakik Floridában. Van egy kutyusa. 4 éves korunk óta legjobb barátnők vagyunk. Ő is táncol és ugyanott táncolunk. Amikor megtudta hogy másik iskolába fogok járni ő is átiratkozott. Azt mondta ha engem bántanak az neki olyan mintha őt bántanák. Mindig kiállunk egymás mellett.
Egy kép Lisáról:

És igen a vezetéknevünkből rájöhettetek hogy Aaron Carpenter és Sabrina Carpenter a rokonaink

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

És igen a vezetéknevünkből rájöhettetek hogy Aaron Carpenter és Sabrina Carpenter a rokonaink. Ők az unokatesóink. Nagyon sokszor bandáztunk együtt régebben. De Aaron bekerül a Magconos srácokhoz így sajnos egyre kevesebbet találkoztunk az évek során. Sabrina pedig énekesnő. Számos koncertet ad szerte a világban. Mindkettő unokatesónkra írtó büszkék vagyunk. Azért nem semmi amit elértek ráadásul ilyen fiatalon.

Ennyi lenne a bevezetés. Ha tetszik akkor nyomjatok egy lájkot és írjátok meg hogy folytassam-e. Na jó olvasást bogyókák. Ja és további szép estét/napot.(Ki mikor olvassa) És boldog újévet mindenkinek.

Florida dream (c.d. fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora