8.rész

86 1 0
                                    

Jó olvasást bogyókák!💖

Őszintén szólva nem érzem magam másnaposnak és a fejem sem fáj. A többiek nevében nem tudok nyilatkozni. Kimásztam az ágyamból és elmentem a fürdőmbe arcot mosni. Aztán kerestem valami itthoni ruhát.
Felvettem egy szürke pamut rövidnadrágot meg egy fehér haspólót. A hajamat egy kócos kontyba kötöttem. Visszamentem a szobába és csak akkor vettem észre hogy Cameron ott fekszik az ágyamba.
-Cam kelj fel.-kezdtem el simogatni a karját. Nem reagált.-Cam. Kérlek.-most az arcát simítottam meg és láttam hogy elmosolyodik.-Te kis sunyi. Végig fent voltál igaz?
-Ugyanmár. Dehogy.-mondta és rámkacsintott.-Viszont meg tudnám szokni hogy te keltesz fel.-vigyorgott.
-De ne szokd meg.-mondtam és felálltam az ágyról.-Majd talán egyszer ha jó fiú leszel.-mondtam és most én kacsintottam rá.
-Kikészítesz te nő.-mondta és sóhajtott egyet.-Miért nem találkoztunk mi előbb?-kérdezte és felállt az ágyról.
-Nem tudom Cam. Lehet hogy a sors akarta így.-mondtam.
-De ha előbb találkozunk akkor most lehet hogy együtt lennénk.-mondta.
-Lehet. De egy jó kapcsolathoz idő kell és nem szabad elkapkodni semmit.-mondtam.
-Igazad van.-mondta és megölelt majd adott egy puszit a fejem búbjára.-Amúgy cuki a rucid.
-Köszi. Viszont öltözz fel te is. Megvárlak és utána lemehetnénk reggelizni mert nagyon éhes vagyok.-mondtam.
-Megyek hercegnő. Sietek.-mondta és elindult nevetve a fürdőbe. Addig én megágyaztam meg elhúztam a függönyöm és kinyitottam az ablakot.
-Mehetünk?-kérdezte.
-Persze.-mondtam és lementünk a konyhába. Mindenki valami eszméletlen hülye pózba aludt. Hiába van egy csomó szoba a házunkba mindenki a nappalit választotta. Volt aki a fentit és olyan is aki a lentit. Legalább Camnek volt esze és a szobámba aludt. Nekiálltam palacsintát csinálni a népnek. Hamar megvoltam vele. Ezután elemntem felkelteni a srácokat. Hát ez nem volt meg olyan hamar. Mindenki nyavajgott hogy ő még aludni akar és hogy fáj a feje. Utoljára Lisát ébresztettem fel aki a fürdőkádban aludt?! What?! Hát biztos kényelmes. Még nem próbáltam.
-Lisa. Kejl fel hasadra süt a nap.-mondtam ő meg elkezdett nyöszörögni.
-De ne süssön. Soph én még aludni akarok.
-Ugye tudod hogy dél lesz 10 perc múlva? És én holnap megyek edzőtáborba.-kérdeztem a még mindig szenvedő barátnőmet.
-Mi?-ugrott volna fel.-Jaj megszédültem.-kezdett el röhögni saját magán.
-Igen jól hallottad. De gyere ki ebből a fürdőszobából és adok neked tiszta ruhát.-mondtam es segítettem neki kiszállni a kádból.
-Jézus.-fogta a fejét és nevetett.-Úgy tűnik hogy sokat ittam tegnap este.
-Nem csak tűnik. Tényleg sokat ittál. De legalább nem csináltál semmi hülyeséget.
-Hála égnek. Viszont arra tisztán emlékszem hogy közted és Cameron között csak úgy izzott a levegő. Most mi van köztetetek?-kérdezte.
-Hát jelen pillanatban egy emelet és levegő.-mondtam.
-Tudod hogy nem így érettetem.
-Lisa nem tudom. Azt mondta érez irántam valamit. Megcsókolt kétszer is meg hercegnőnek hív.-itt hatásszünetet tartottam mert láttam hogy tátva maradt a szája.-És azt hiszem hogy szerelmes vagyok belé.
-Megcsókolt?! Jaj úgy örülök nektek. És most együtt vagytok vagy mi?-kérdezte izgatottan.
-Nem. Majd az edzőtábor után beszéljük meg a dolgokat.-mondtam és sóhajtottam egyet.
-Szívem az elég sok idő nem?
-Hát nem tudom. Majd ha visszajöttem úgyis kiderül mit akar.-mondtam és megrántottam a vállam.
-Ti tudjátok. Viszont most adj nekem valami normális göncöt.-mondta én meg felhúztam a szemöldököm.-Légyszi.
-Gyere.-fogtam meg a kezét és nevetve indultunk el a szobám felé.
Lisa is hasonlóan öltözött fel mint én csak ő fekete pólót vett fel.
-Van valami kaja Soph?-kérdezte Lisa.
-Igen van. Csináltam palacsintát.-mondtam, Lisának meg felcsillant a szeme és lesprintelt a konyhába. Csoda hogy nem gurult le a lépcsőn. Nagyon szeleburdi de imádom.
Én is lementem reggelizni. Miután végeztem felmentem a szobámba es előkeresetem a nagyobb bőröndömet. Elkezdtem belepakolni.
Csináltam egy listát:
-rövidnadrág
-hosszúnadrág
-póló
-pulcsi
-bikini
-fehérnemű
-cipők, papucs
-törölközők
-hajgumi
-tisztálkodási szerek
-edzős ruha+cipő
-sminkek
-telefontöltő
-laptop
Miután a listát megírtam elkezdtem bepakolni. Másfél óra alatt készen is lettem vele. Aztán felhívtam anyát mert már régen beszéltem vele.

Florida dream (c.d. fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora