KİM BU KIZLAR

82 5 0
                                    

Sınıf öğretmeni gelmişti, arkasında da iki kız .''Gençler sessiz olun bundan sonra arkadaşlar bizimle okuyacak, kendinizi tanıtın kızlar''

~KUMSAL'DAN

Uzun boylu kız atıldı ''Ben Eylül AKAY arkadaşımla Bursa'dan geliyoruz bundan sonra sizinle okuyacağız.'' diğer kız devam etti ''Ben de Mine YILMAZ.''  Öğretmen '' Eylül sen Can'ın yanına geç Mine sende Berk'in arkasına Melis' in yanına otur.'' Kızların bu oturma düzenini sevmediği yüzlerinden anlaşılıyordu, Eylül bir erkeğin yanında oturmak ve Mine' den ayrılmak istemiyordu Mine ise Melis' i pek sevmemişti, zaten onu kimse sevmezdi, burnu kalkık bir tipti Can'ın dibinden asla ayrılmıyordu. 

Ders bitince herkes yeni kızların başına toplanmıştı. Tanışma faslı bittikten sonra Berk, Mine'nin yanına gitti, ben Tuana ve Alp' te oradaydık. Berk, ''Tuana ve Kumsal yeni evine taşınalı bir ay oldu, henüz kimseyi misafir etmediler bu hafta sonu Eylül, Can, Alp, ve sen hep birlikte gidebiliriz. Kumsal ve Tuana da çok ister'' dedi. Ağzım açık dinliyordum dediklerini, ancak her şey için geçti ,Mine daveti kabul etti. Berk'i kolundan tutup uzaklaştırdıktan sonra bağırmaya başladım ''Salak mısın sen ? yarım saat önce tanıştığım iki kızı daha yeni taşındığım evime davet ediyorsun!'' Berk söylediklerimi dikkate almıyordu. '' İyi kızlara benziyorlar, hem Mine' yi bir şekilde tanımam gerekiyordu bahane oldu işte'' Tek derdi Mine'ydi. Okuldan sonra Tuana ile birlikte evi kusursuz bir şekilde toparladık.

~YAZARDAN

~HAFTA SONU~

*Berk EREN*: Mineleri aldık şimdi geliyoruz bir şey lazım mı ? 

*Kumsal ÇAĞLA*:  Hayır 

Kumsal telefonu bir kenara atıp pencerenin önünde beklemeye başlamıştı, gelmeleri çok sürmedi. Tuana kapıyı açtı hep birlikte gelmişlerdi.

KARANLIKTAKİ IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin