DAVET

77 6 0
                                    

~HAFTA SONU~

*Berk EREN*: Mineleri aldık şimdi geliyoruz bir şey lazım mı ?

*Kumsal ÇAĞLA*: Hayır

Kumsal telefonu bir kenara atıp pencerenin önünde beklemeye başlamıştı, gelmeleri çok sürmedi. Tuana kapıyı açtı hep birlikte gelmişlerdi. İçeri geçtiler Alp elindeki paketi Kumsal'a uzattı, Kumsal paketi aldı ve açtı, içinde kaktüslü bir led aydınlatma vardı, Kumsal Alp'e döndü''Teşekkür ederim çok zarif bir hediye.'' dedi. Yeni kızlar bir süre hiç konuşmadı, sadece etrafı incelediler. Sessizliği Berk bozdu, Berk kolunu Mine'nin arkasına attı, ''Bir şeyler yedikten sonra film falan mı izlesek.'' dedi, çok lazımmış gibi. Can da eksik kalmadı ''Çok iyi olur ya, korku olsun Eylül korkar, bizde biraz eğleniriz.'' Can ve Eylül ilk başta birbirine soğuk yapsa da daha sonra samimi olmuştular. Eylül, ''Bana dediğine göre sen korkuyorsun.'' 

Kumsal ve Tuana, yemek yapmaktan anlamıyorlardı, ellinci denemelerinin sonucu sadece Rus salatası ve kedidili tatlısı yapabilmişlerdi. Servis yaptılar.

Tuana tabakları toplarken, Kumsal mısır patlatıyordu Berk ise uyduruk bir korku filmi açmıştı, herkes filmin başına oturmuştu Eylül, Can' a inat televizyonun dibinde izliyordu, Mine Berk'in dibine girmiş, korkudan gözlerini açmıyordu, herkes bir yana geçmiş filmi izliyordu. Eylül gözlerini far taşı gibi açmıştı, ta ki şehirdeki tek kızın odasına aniden giren yaratığa kadar. Onun çığlığı basmasıyla, Can'ın kahkahası bir olmuştu, Eylül filme Can'ın yanında devam etti. Film bittikten sonra herkes ayaklanmaya başlamıştı Mine ve Eylül '' Bu gün için teşekkür ederiz çok eğlendik, bizde yakın zamanda kirayla bir eve çıkmayı düşünüyoruz o zaman mutlaka bekleriz, şimdi gidelim.''



KARANLIKTAKİ IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin