KANIT

27 1 1
                                    

Alp ve beni birlikte izlemek hoşuma gider. Sadece ben değil sevdiği herkesle resmini asardı. Berkle, kuzeni Çağrı ile, ailesi, kedisi Uzay' ında birlikte olduğu fotoğraflar vardı. Alp nostalji yapmayı severdi. Filmleri hep CD lerden izlediği için küçük bir CD dolabı vardı, kenarda bir armut koltuğu, ve oyun konsolu vardı. Tavanı uzay temalı bir led ile döşenmişti. Etrafı izlemekten uyumak mümkün olmadı. Saat sabah 5 e karşı Alp ayağa kalktı, sanırım lavaboya ya da su içmek için odadan çıktı. Geri geldiğinde uyku sersemliğinden olacaktır ki yanıma, yatağına yattı.
Ne yapacağımı bilemedim. Alp ile aynı yatakta yatmak içimi huzursuz etti. Bende yataktan kalkıp, Alp için hazırladığım yer yatağına yattım. Sabah Uzay' ın yüzümü yalamasıyla uyandım.

Kumsal:  Lan oğlum yüzümü ne yalıyorsun !

Yerimden kalkıp arkamı döndüğümde Alp' in üzerini değiştirdiğini gördüm.

Alp: Sen uyumuyor muydun ya ?

Kumsal: Yeni uyandım. Merak etme bakmıyorum.

Alp: Benim için sıkıntı yok da, neden sen yerde yatıyorsun, ben yatakta uyandım ?

Kumsal: Gece kalktın dışarı çıktın. Sonra dönünce yatağa yattın. Bende rahatsız olma diye yere geçtim.

Alp: Uyandırsaydın keşke, ben geçerdim oraya, kusura bakma. Belin ağrımıştır seninde. Sen Uzay'la yatakta yat. Kahvaltı hazır olunca söylerim.

Kumsal: Ne kusuru sen kusura bakma geldim bi anda kaldım hoş olmadı. Siz mutfağa geçin ben şimdi gelirim yardıma.

Alp: Saçmalama, ne zaman istersen gel kal.

Biraz yatakta Uzay' la ilgilendikten sonra elimi yüzümü yıkayıp mutfağa gittim.

Berk: Yenge sende ne nazlı çıktın be. Hayır sanki daha önce yapmadığınız şey.

Bu çocukta 7/24 yenge yenge deyip sinirlerimi bozuyor. Kim bilir yine neyden bahsediyor.

Kumsal: Yine ne anlatıyorsun olum.

Berk: Hadi hadi anlamadım ayaklarını yemezler.

Kumsal: Lan başlarım nazına da ayağına da, söyle şunu.

Berk: Alp çok üzülmüş yanında yatmadın diye.

Alp: Kumsal Allah belamı versin öyle demedim. Doğrusunu söylesene mal.

Berk: Tamam, tamam kızma, Alp baya üzülmüş sen yerde yatınca.

Kumsal: Ne yapayım geldi yanıma yattı, rahatsız olur diye geçtim.

Berk: Rahatsız olmazdı bence.

Kumsal: Berk, Mümin kardeşim, arkadaşım, dert ortağım... Allah yarattı demem vallahi okulda her kızın düştüğü saçı ben bozarım !

Berk: Yap öylede eltisiz kal.

Alp: La olum bi sus ya. İşine bak.

Berk: İşim yok ki benim. Ben nereden bileyim yumurta kırmayı.

Kumsal: Bir yıldır bu evde yaşıyorsunuz. Bir yıldır yemekleri Alp'e mi yaptırıyordun ?

Berk: Bazen dışarıdan söylüyoruz. Alp kahvaltı yapıyor ben akşam yemeğini.

Kumsal: Uğraşmamak için cebindeki son parayı bile yemek almak için kullandığına yemin edebilirim.

Berk: Beni çok iyi tanıyorsun. Ama bir kere de demiyorsun ki. O kadar hamaratım şu garibanlara da yemek götüreyim.

KARANLIKTAKİ IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin