Film bittikten sonra herkes ayaklanmaya başlamıştı Mine ve Eylül '' Bu gün için teşekkür ederiz çok eğlendik, bizde yakın zamanda kirayla bir eve çıkmayı düşünüyoruz o zaman mutlaka bekleriz, şimdi gidelim.''
Herkes gittikten sonra, Tuana ve Kumsal etrafı toplayıp uyudular. Tuana her zaman ki gibi erkenden kalkıp okula gitti. Kumsal ise çalan bin bir türlü alarmdan sonra uyanıp, okula gitti.
Ders başlamıştı hemen yerine geçti, yerine geçmesiyle teneffüs zilinin çalması bir oldu, Tuana' nın yüzünde güller açıyordu heyecanlı heyecanlı konuşmaya başladı '' Yılbaşı çekilişi olacakmış bütün sınıf katılıyor istersin diye senin adını da yazdırdım. Son ders herkesin isminin yazdığı kutudan bir isim çekecek, bir sonraki pazartesi hediyelerimizi vereceğiz''
~SON DERS~
Son ders zili çalmıştı herkes kime ne çıksa ne alacağını konuşuyordu
T: Kumsal kim sana çıksın istersin. ?
K: Sevmediğim birisi olmasın yeter.
T: Offf sende hiç bir şey anlatmıyorsun. !
Ardından öğretmen elindeki küçük kutuyla geldi ''Gençler oturun, burada bütün sınıfın ismi var herkesin yanına gelip bir kağıt seçtireceğim, kağıtta ismi yazan arkadaşınıza uygun bütçeli bir hediye alıp haftaya pazartesi getirip vericeksiniz. ''
~KUMSAL' DAN ~
Herkesin yanına gelip sırayla kağıt seçtirdi. Kimisinin ağzı kulaklarına varmıştı, kimisi kan ağlıyordu. Çıkan isme en çok üzülen Mine' ydi en çok sevinen ise, Berk'ti. Dersler bitmişti herkes çıkıyordu, Eylül' ün arkamdan geldiğini gördüm ve duraksadım ''Can bana çıktı ama ne alacağımı bilmiyorum, sen onu ilkokuldan beri tanıyorsun, ne tür şeylerden hoşlanır, neleri sevmez. ? '' karamsar bir bakış attım '' Galatasaray' a çok düşkün, takımla ilgili bir şeyler alabilirsin. Kupa olur, forma olur orası sana kalmış.'' Eylül çocuk gibi sırıtıyordu.''Teşekkür ederim, Kumsal, şimdiden bir şeyler bakacağım umarım beğenir.'' Buda Can' a aşık mı olmuştu ne. Bende çarşıya inip hediye bakmaya gittim, seçmek zor olmadı, çıkan kişiyi çok iyi tanıyordum. İyisinden beyaz sweatshirt alıp eve gittim.
~1 HAFTA SONRA
Ders İngilizce'ydi herkes heyecanla öğretmeni bekliyordu, çünkü kim kime ne hediye almış öğrenecektik. Vee o an geldi, Berk, Mine' ye, tavşan içinde ''MİNE'' yazılı olan bir kolye almıştı. Eylül, Can' a Muslera imzalı bir kupa almıştı. Mine, Melis' e ''Suç Ve Ceza'' kitabını almıştı, Tuana bana, siyah kot ceket almıştı çokta hoştu, Alp aldığım hediyeyi çok beğendi üzerinde siyah renkle ''KİNG'' yazan beyaz sweatshirt almıştım. Bana teşekkür edip sarıldı, Eylül bundan bir anlam çıkarmış olacak ti ki yanıma gelip ''Öğlen Tuana, sen, ben ve Mine takılalım sana sormam gereken bir çok şey var.'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAKİ IŞIK
Novela Juvenil''Beş yaşında mahalle maçı yaparken, birbirimizi böyle seveceğimizi hiç düşünmemiştim.'' Kumsal, mantığıyla hareket eden depresif genç kız. Alp, Kumsal'ın bebeklik arkadaşı duygularıyla hareket eden bir delikanlı. Hep birbirlerinin yanında olan iki...