1.

1.4K 59 10
                                    

Info bude dole tak si ho prosím přečtěte , a pov bude jen od George :)

‼️Jména neskloňuju‼️

-------------------------

Připravoval jsem se v mém pokoji do školy než mi pípnul mobil. Otočil jsem se na můj noční stolek a vzal si mobil do ruky. Psalo mi neznámé číslo.

Neznáme číslo
Ahoj našel jsem dobře?


Omlouvám se ale ne , bude to omyl.

Rychle jsem odepsal a najel na tlačítko bloknout ale nestihl jsem to protože mi přišla další zpráva.

Neznáme číslo
Aha, omlouvám se. Tak můžem se bavit?

Váhal jsem ale nakonec jsem odepsal.


Dobře , ale žádné hlasovky a ani jména moc tě ještě neznám takže radši takhle normálně psát.

Neznáme číslo
Fajn, beru a věk aspoň můžem?


Jo to jo, je mi 19 a jsem kluk.

Neznáme číslo
Fajn , mně je 18 a jsem taky kluk.

Usmál jsem se nad zprávou co mi přišla a že mám nového kamaráda. Nemám moc kamarádů jen Karl. Ten je můj nejlepší kamarád a je jediný kterému můžu věřit.

”George! Přijdeš pozdě do školy jdi už!„ zakřičela na mě mamka ze zdola. Ja hned odepsal na zprávu abych mu nedal zobrazeno.


Promiň už musím do školy pak ti napíšu nebo až budu mít volno.

Neznáme číslo
Jasně zatím :)

Rychle jsem si vzal můj batoh a hodil si tam mobil. Šel jsem dolů po schodech kde mě už čekala mamka. Ta se na mě naštvaně koukala. Nechal jsem to být a šel do auta kde si za volant sedla mamka.
Nic neříkala a jela směr škola, asi je na mě naštvaná protože jde pozdě do práce. Můžu chodit pěšky , ale když mám možnost jet v autě tak proč ne že jo.

Rozloučil jsem se s mamkou a vešel do školy. Tam už na mě čekal Karl.

”Ahoj Gogy!„ vykřikl a hned se za mnou rozeběhl a obejmul mě.

”Ahoj Karl, jak ses měl o víkendu?„ zeptal jsem se a odtrhl se z objetí.

”Byl jsem s Nick venku , a tak.. Byla sranda. A potom tam jednou přišel Clay. Měl si přijít„ řekl s úsměvem na tváři.

”Eh , víš že je moc nemusím„ protočil jsem očima a vydal se ke skříňce.

Clay , nemám ho moc rád. Je to strašnej idiot. Má velký ego. Možná ho neznám moc dobře , ale on mě taky nemá rád takže to je jedno.

A Nick, ten není zas tak hroznej ale taky ho moc nemusím. Je to kamarád od Clay takže někdy dělají blbosti spolu.

”Já vím ale mohl by si to aspoň zkusit se s něma spřátelit„ zafňukal a opřel se o další skříňku.

”Až přijde správná chvíle tak jo, ale teďka fakt nechci Karl. Ty máš Nick , nebo aspoň to tak vypadá že spolu chodíte„ zasmál jsem se a zavřel svojí skříňku Karl se na mě koukal naštvaně.

”Eh fajn jdu do třídy pak přijď , jo a máme biologii né matiku„ zasmál se Karl a odešel do třídy. Já jen protočil očima a otevřel zase svojí skříňku.

”Ahoj Gogy„ zasmál se provokativní hlas vedle mě.

”Tak mi můžou říkat jen kamarádi, a ne jak ty Clay. Ty můj kamarád určitě nejsi„ zavřel jsem skříňku a otočil se na člověka kterého jsem měl vedle sebe a nasadil falešný úsměv který mi hned spadl.

”Já myslel že jsem tvůj kamarád„ řekl provokativně a udělal smutný výraz.

”Drž hubu a hleď si svého„ vražedně jsem se na něho koukl a otočil se a vyšel směr třída.

”Ty bys spíš měl , chováš se jak malý děcko„ zasmál se za mnou Clay a já se hned otočil a šel zase za ním.

”Malé děcko? To já jsem o rok starší ty idiote„ stál jsem před ním a koukal se mu  do očí.

”Ale já zase vyšší Gogy..„ dal větší důraz na mé jméno.

”Drž už hubu!„ zařval jsem přes celou chodbu.

”Hej vy dva přestaňte a pojďte se mnou , ředitelka vás napraví„ objevil se vedle nás učitel kterého jsem si ani nevšiml. Je to učitel který pravidla bere vážně a pokud nějaké porušíš hned tě vede do ředitelny.

Šli jsme potichu za naším učitelem , než jsme došli do ředitelny. Koukl jsem se na učitele který se povíšeně koukal. Protočil jsem nad tím oči a vyšel do ředitelny. Ředitelka se na nás hned koukla a hned věděla co jsme dělali. Nejsme s Clay poprvé v ředitelně.

Učitel zavřel za náma dveře a odešel pryč a ředitelka hned promluvila.

”Nechápu proč vy dva se nemůžete normálně bavit , za tento školní rok je to po několikáté co jste v ředitelně. Proto budete mít spolu trest na jeden měsíc. Aby jste se aspoň trošku spřátelili.„ já hned na ní vykulil oči jestli to myslí vážně. Otočil jsem se na Clay který byl stejně v šoku jako já.

”Vymalujete zdi které máme na školní zahradě. Budete tak vždy chodit po škole. Nezajímají mě námitky. Začněte už dneska. Teď už běžte měli jste být dávno na hodině„ ukázala ředitelka na dveře a my hned odešli do naší třídy. Tohle bude hrozný.

-----------------------

Takže moje druhá knížka. Budeme dělat že všem je 18-19 děkuji. Taky jména neskloňuju protože skloňovat je je zlo. Jestli si nečetl můj první příběh tak určitě si přečti :) Budu ráda za hvězdičku abych věděla že vás to zatím baví :D U další kapitoly baii <3


Wrong number |DNF| ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat